Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen aasian matkailua kaikille, jotka kaipaavat itsetuntua hivelevia kehuja lihaksistaan. Taalla ihmiset ovat pienia kaikin tavoin. Yhtaan lihaksikasta, edes sinnepain, aasialaista en ole viela nahnyt (3kk reissussa..) siis edes saleilla. Muutaman sporttisen kaveriin olen tormannyt, yhteen juuri eilen, joka oli salin PT. Roolit kaantyivat hyvin nopeasti ja pian huomasin treenaavani elamani ensimmaista kertaan PT kanssa. Tosin silla poikkeuksella, etta han oli se keta kyseli minulta treeni- ja ravintoneuvoja.
Ihmiset kehuvat/ihmettelvat aivan avoimesti lihaksia. Mm. ravintolan NAIStarjoilija tuli ihan sormella kokeilemaan milta ne tuntuvat. Salilla tulee joka kerta "good body, strong, very good...) kommentteja, eika sinallaan ihme, kun takalaiset ovat hyvin hoikkaa kansaa.
Ja omat mittani ovat 180cm/82kg ja rasvat n. 8, joten mistaan oikeasti isosta kaverista ei siis ole kysymys.
olen kuulemma penkkipunnerruksessa kuin diesel moottori, räjähtävyys puuttuu lähdössä täysin mutta tanko kyllä nousee aina ylös.
olen kuulemma penkkipunnerruksessa kuin diesel moottori, räjähtävyys puuttuu lähdössä täysin mutta tanko kyllä nousee aina ylös.
Eräs tyttö joka on mun rinnakkaisluokalla tuli puristelemaan rintalihaksiani (joka tuli ns. "puun takaa") ja kehu miten isot ne on.Jälkeenpäin kaverit kerto, että se oli tullut siihen mun viereen katsoen rintaani tyyliin " :wtf: " (eikä ollut eka kerta), I think she wants to S my D...On tullut viime aikoina kommenttia myös muiltakin muijilta (ja jätkiltä, joka on joskus tosi häiritsevää :D)
Niinpä, aina täytyy tehdä ns. vastakoitos.kai puristelit kohteliaisuudesta sen rintalihaksia?
Enhän mä enään ole dieetillä, vaan kevyillä plussilla.Perkele, oot jättänyt mun treenipäivyrin lukematta :(Joo davidum nyt äkkiä dieetti pois päältä ja sikabulkki takaisin. Noi pinnalliset naiset vaan leikkii sun tunteillas.
Sama tyttö tuli kysymään n. vko sitten, voiko puristella mun rintalihaksia ja vastasin:"Toki, jos voin puristella sun".Ei se sitten antanut.kai puristelit kohteliaisuudesta sen rintalihaksia?
Liika HIIT polttaa lihakset pois!Mutta muista Davidum, että toimii hyvänä aamu- sekä ilta-aerobisena. Ei tarvitse raahautua minnekkään lenkille ja kaloreita palaa ;)
vittu tääläpäin ihmiset kattoo vaan vinoon jos käy salilla :D