Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
No ei se pari kakkupalaa nyt pahaa tee ku ne synttäritki on vaan kerran vuodessa. (:

No ei se pari kakkupalaa nyt pahaa tee ku ne synttäritki on vaan kerran vuodessa. (:

Niinno, mun ei kyllä ees oo pitkään aikaa tehny mieli mitään pullia tai karkkeja joten en niitä edes syö :) Ja mun mielestä se riittää että ilmaantuu edes paikalle jonkun henkilön synttäreille, eikä siellä pakko ole syödä mitään jos ei halua.

Naminami, minä syön joka päivä sokerihöttöjä ja kalorilaskurin painoennusteen mukaan 4 viikossa on tullut tasan 2 kiloa lisää painoa, ei tosin senttiäkään vyötärölle. :) Että ei niitä "sokerihöttöjä" kannata tosiaan vältellä, sitä ajattelee vaan parin vuoden päästä että muut varmasti pitivät minua tosi typeränä hihhulina tai ruokaintoilijana. Muistaa vaan heittää nuo syödyt hötöt kalorilaskuriin niin ei mene yli kalorit.

Vielä yks viesti offtopiccia ennenkun loppuu: miks syödä sokerihöttöjä kun voi vetää mm. spelttipuuroa, tummaa riisiä, ruisleipää ja vihanneksia?

"Whittu kattokaa miten iso jätkä!" :lol2:

-Kuului takaa kun kävelin joidenkin äijien ohi. Nauratti. Terveisin 170cm.

eqqu, ei se pituus mitään merkkaa vaan paksuus! :D mielummin mä panisin/tapailisin/hengaisin/seurustelisin jonkun itteni mittasen tyypin kanssa, jolla on lihakseja kuin jonkun 2m kukkakepin kanssa. järkytyin eilen ku yks tuttu mies kävi kylässä ja se on pidempi ja hartioista of course leveempi mutta perseen koossa kyllä menin ohi......... ei sillä että mulla ois valtava peräsin vaan sillä että ko. miehellä oli niin laihat jalat ja peppu :D

^? Suseja, kukkeja, sukkeja... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
^Nyt repes :D

Ja oli mulla asiaakin. Yhtenä päivänä suihkun jälkeen, kun tulin keittiöön pelkkä pyyhe päällä ja join lasin vettä, niin äiti totesi: "Näin lihaksen sun kädessä."

"Noi sun käsien suonet o iha kamalan näkösii".. Näkyis nyt edes hauiksen päällä kulkeva suoni ensin :( Taino näkyyhän se sillointällöin mutta hyvin harvoin.

halasin erästä hoitsuopiskelijaa pitkään ja lopuks se sanoi mulle että "sulla on mahtavat musculus latissimus dorsit"! Vähän olin fiiliksissä kun joku tiesi muunkin lihaksen ihmisessä kun rintalihaksen ja hauiksen ja vieläpä ihan latinankielisen nimen. Annoin sille sit siitä hyvästä

Suositut

Back
Ylös Bottom