Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hee, eipä oo vissiin bulkkaus/dietti menny hukkaan. Kaveri joka käy myös salilla tos kommentoi tänää, et "Pitäny täs jo pidemmän aikaa sanoa, et noi sun kädet näyttää hyvältä, mut nyt ne näyttää viel paremmilta". Bulkkasin tossa loka-tammikuu 8kg ja nyt on tullu oltua kuukaus dietillä -4kg mistä toivottavasti ekat pari kiloa oli nesteitä. Pitää täs viel sen aikaa diettailla ja kiristellä et diggaa omasta peilikuvasta :D

Baarissa: " V***u miten iso korsto ja pelottava" .. "Miten ole päässyt noin isoksi?" ..Jatkoin matkaa.

Mun peppu on kerännyt ihailevia kommentteja koko viikonlopun!!! <3 Wuuuhuuu ehkä mulla vähä menny treenit pepulleee ;)
Et jaksaisi jakaa parasta niistä meidän kanssa? Täähän on kuitenkin parhaat huomautukset -ketju. Vaikka onhan se tietty ihan tarpeeksi tärkeä ilmoitusluontoinen asia, että sulla on hyvä perse. ;)

Kyselin tyttöystävältä että millähän liikkeillä saisi alavatsalihakset näkyviin. Tyly vastaus tuli " jos ne tuosta puskee läpi niin jo on ihme " Pitäisköhän aloittaa dieetti....

Kyselin tyttöystävältä että millähän liikkeillä saisi alavatsalihakset näkyviin. Tyly vastaus tuli " jos ne tuosta puskee läpi niin jo on ihme " Pitäisköhän aloittaa dieetti....

Ei tarvita mitään dieettejä, treenaat vaan vatsat 4kertaa viikkoon ja säbätreenit 3krt viikkoon niin on ihme jossei palikat kasva.

Mun peppu on kerännyt ihailevia kommentteja koko viikonlopun!!! <3 Wuuuhuuu ehkä mulla vähä menny treenit pepulleee ;)

Ja sitten naiset ei muka tykkää kun niiden perseitä vahdataan... :evil:

Vaimo vissiin yritti kehua dieetin edistyneet kun se sanoi että "sun käsissä alkaa erottumaan muotoa". Aika pallokunnossa sitä kyllä oli tuossa kun dieettiä n. kk sitten aloitteli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
"..Sut kyl erottaa selvästi täältä muiden seasta,lähetkö tanssiin?" eikai se tarkoittanut rumaa naamaa ku tanssiinki pyysi,varmaan noi nahkahousut erottu.. :) :pano:

Viikonloppuna työkaveri totesi, että "sullakaan kun toi perse ei oo mikään pieni".. Näki vissiin mun ilmeestä että nyt pitää seivata tää jotenki, ja lisäs: "Tää ei siis ollu mitenkään pahalla, päin vastoin. Sul on tollanen pyöree J.Lo -perse, ku mul on vaan tällänen lättä." Pakkohan se oli uskoo että hyvällä se vaan tarkotti ;)

Työkaveri sai hepulin kun näki minut ilman hupparia pelkässä topissa aamulla. Kehui minun käsiä, piti lihaksikkaina ja hauikset on kuulema tosi makeet. Muutakin pientä hehkutusta tuli. Ja minulle tuli niin hyvä mieli, tässä kun on dieettailut päällä, kai tuota erottuvuttakin on sitten jo tullut. Tsemppaa kummasti. :)

Terkkarin tarkastuksessa katsottiin paino ja pituus (169/72 ja rapiat). BMI:n mukaan miehän olisin ylipainoinen, mutta terkkari vaan tokas "Sie olet sen verran hoikka poika, muskelit vaan painaa". Tuli kyllä hyvä mieli, vaikka ei sitä lihasta paljoa ole oikeasti.
Kotona sitten kun tyttöystävälle kerroin mitä terkkari sanoi sieltä tuli palautus maan pinnalle: "Eikö se tosta sun mahastakaan mitään sanonu..."

Tänään kun virittelin leuanvetoon lisäpainoja sattui vierestä seuraava papparainen vitsikkäälle tuulelle ja tokas:" Voi poikarukkaa kun on niin pieni ettei oma paino riitä" :D

Tänään poikkesin porukoiden luona juhlistamassa äidin synttäreitä heti salin jälkeen. No siellähän oli sitten kakkua, kahvia ja kaikenlaista makeaa tarjolla. Ukki sitten ei voinut millään ymmärtää kun kieltäydyin kakuista ja muista makeasta ja tyydyin vain kahviin. Selitin hänelle sitten että ei oikeen tee treenin jälkeen hyvää syödä kakkua ja muuta paskaa vaan mulla on tapana treenin jälkeen max. tunnin sisällä sydä sitten kunnon ateria. Noh, ukki tähän sitten rupesi ripittämään että "Ei hyvänen aika, hän ei vaan pysty ymmärtämään miten noin nuori ihminen kiduttaa itseään tuollaisella kurinalaisella elämäntavalla", ja että tuossa iässä pitäisi nauttia vielä elämästä. Sanoin sitten tähän uudestaan että ei mun tee mieli edes kakkua nyt. Ja sitten ukki sanoi " Siis ei nyt pari kakun palaa sulle pahaa tekis, sullahan ei oo mitään noitten lihaksien päällä". Tähän sitten totesin että se tässä on yksi tavoite. Ukki:" Ei toi oo kyllä enää tervettä, kun minä olin sinun ikänen niin kaverien kaa juotiin kaljaa ja oltiin naisissa kaiken aikaa eikä silloin mitään jumpattu". Ukki on selvästikin kyllä ryypännyt kun on aikas iso maha vuosien varrella hänelle kasvanut ja mun teki niin mieli sanoa että "No sen kyllä huomaa että oot ryypänny ja syöny kaikkea paskaa". Mutta hillitsin itseni enkä ruvennut suvun edessä vittuilemaan. Join sitten kahvit ja lähdin kotiin vetämään KUNNON RUOKAA!

^ ai että toi on niin ärsyttävää. "ei kai nyt yks pulla mitään haittaa" ärrrärrr. kaverit sentää jo ymmärtää kun meen kylää että turha on mitää herkkuja tai muuta ostella kun mulla on aina omat eväät mukana :D

Itsellä oli täysin sama ongelma viimeks ku kävin kotipuolessa, en oikein jaksanu nostaa asiasta mekkalaa vaan vedin sokerihötöt naamariin.. oli muutenkin tankkauspäivä ja oon lukenut pakkikselta et sillon kuuluu syödä vähintään kebabbia, sipsiä ja karkkipusseja.. miksei myös sokerikolaakin.

Suositut

Back
Ylös Bottom