Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
_Aivan_ juuri sen takia laitoin ton rolleyes hymiön perään , toisin sanoen mun kyykyt ja ghr:t on menny hukkaan. naisten mielestä(yleensä) asiat on vähän päälaellaan. esim. hyvä lihaserottuvuus tarkoittaa aina suuria voimia jne.
Katellut joskus jotain voimannostot videoita ja eukko kysyny ohimennen "miten noin lihava jaksaa nostaa noi painot tollee", ja bodyvideoita katsoessa eukko todennut "toi on varmaa älyttömän vahva"

Jep, kaikille hyvä kunto ei tarkoita ihan samaa asiaa. Joidenkin mielestä Beckhamilla on täydellinen kroppa toisten mielestä esim. Arnoldilla. Luulen että suurin osa Pakkiksen lukijoista valitsisi jälkimmäisen :)

töissä varastopäällikkö tuumas, kun seison sen toimiston ovella, vittu sä oot levee

tossa yx päivä salkkareiden kuvauksissa, Isabella sano et se lähtis mun mukaan millon vaan ja tökkäs kyynärpäällä mun kupeeseen :haart: :kuola:

Painittiin: " V***u sä oot iso ! " .. "Tässä on vahva kaveri ! ".. Just joo daapadaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kysymys mitä ite kuulee liian usein, ja yleensä semmosilta henkilöiltä ketä näkee harvakseltaan:
Vieläkö sä käyt salilla? :D
Ois paljo mukavempi jos huomaisivat ite et käyn ja sa sanoisivat et ootpä sä kasvanu. :D

Kysymys mitä ite kuulee liian usein, ja yleensä semmosilta henkilöiltä ketä näkee harvakseltaan:
Vieläkö sä käyt salilla? :D
Ois paljo mukavempi jos huomaisivat ite et käyn ja sa sanoisivat et ootpä sä kasvanu. :D

Eiköhän ne sen takia kysy että sä näytät siltä että treenaat. Jos kysymys olisi muotoa "Et varmaan enää käy salilla?" niin olisin enemmän huolissani ;)

Nuorena miehenä ensimmäisessä työpaikassa oli sellainen hihattomissa pyörivä RHP, jolla ilmeisesti joku rooli päällä ja tykkäsi olla talon(toista sataa karjua töissä) isoin mies, oli sitten pistäny huhun liikkeelle että "nyt toi juniori on jo alkanu vetää hormooneitakin, ei kukaan muuten kasva tuota tahtia". Siitä sai kuulla sitten tavalla tai toisella työkavereilta ja pomoiltakin.

No kyseessä oli vaan se että kun firmaan menin töihin niin oli kisadieetti loppusuoralla ja sitten kisojen jälkeen "normaalisti" tuli se 10-15kg lisää aika nopealla tahdilla. Silloin nuorena kaverina toi hiukan v*tutti mutta jälkeenpäin sen ottaa jo huumorilla.

"Nyt on kyllä vedetty jotain öljyjä!" Gee, thanks...se siitä salilla pullistelusta =)

Taannoin julkisissa sattui hauska tilanne. Vastapäätäni istui pari vanhempaa pappaa, ja kun nousin penkiltä pois, toinen totesi toiselle hiljaisella äänellä: "Olipas siinä iso kaveri". Hieman hymyilytti:D

Tänään, K = Kaveri M= Minä
K: Paljon sä oikeen syväkyykkäät?
M: Kuinkas niin, 150kg otin tuos toissa viikonloppuna, justiin ja justiin tuli?
K: Eiku isoveli sano, että ku oli samaan aikaan puntilla niin kyykkäsit kuulemma perse melkein maahan ja tangossa oli kuulemma ainaki 140kg. <- Tuo oli se jonka otin hyvänä huomautuksena. Välillisesti saatuna sen uskookin, että on noin sanonut.
M: Joo tais olla tuo sama kerta kun se on viimesin kerta kun ollaan samaan aikaan oltu puntilla.

Mukava, että mun syväkyykykyt pistää silmään. :)

Ei liity treenaamiseen, mutta vähän hymyilytti.. Näin kaupassa yhden tutun yhteistyökumppanin, vanhempi nainen.
Minä: Terve.
Nainen: Ai, moi.. Ei meninannut tunnistaa, kun on vaatteet päällä..
M: öööh..:rolleyes:
N: Siis tarkoitan että kun on normaalit vaatteet, eikä työkuteet.. *hämillään*... :D

Suositut

Back
Ylös Bottom