Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Vai oliko kyse "halailuista", mua kehuttiin eilen seksikkääks, mutta tuli omalta tyttöystävältä nii se varmaa sanois noin vaikka oisin 25% rasvoilla :D

Eilen tuli positiivista kommenttia kyykkytekniikasta! :thumbs: Juuri olin ite miettinyt, että meneekö nyt tarpeeksi pohjaan.
Antoi kyllä energiaa vetää reenit kunnolla loppuun asti :puntti:

Vanha tuttu salilla:
"Jay Jay" terve oot lihonnu.

Lahjoin hc-bodimunkkien tapaan kaverin kantamaan minut reppuselässä ruokailun jälkeen työpisteelle, väitti minua lihavaksi, otin sen kohteliaisuutena

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kaveri oli oppinu koulutuksessaan uuden hermopisteen jonka puristelua halus sitten yrittää, pitäis sattua aivan hulluna. Sano sitten minuutin ähkimisen jälkeen ettei pysty kun mun ojentaja on liian iso. Tällä taas jaksaa jatkaa :)

"Mitä sun jaloille on tapahtunut? Reisissä on outoja muhkuroita ja pohkeissakin tuommoiset siivekkeet!"

perjantaina tuli kuittia vastakkaiselta sukupuolelta;

"miten noi sun suonet pullistuu noista käsistä noin vastustamattomasti?"
&
"sulla on ihanan pieni pylly, monilla miehillä on sellane isoperse vaikka ne on hyvässä kunnossa" :rolleyes:

^ Kuten minäkin edellisellä sivulla mainittin, niin pyllyni sai kehua juuri SUUREN kokonsa puolesta. Mieheltä tosin. Mutta miehen mielipide on arvokkaampi imo.

Monilla on iso perse, koska ne on hyvässä kunnossa.

_Aivan_ juuri sen takia laitoin ton rolleyes hymiön perään , toisin sanoen mun kyykyt ja ghr:t on menny hukkaan. naisten mielestä(yleensä) asiat on vähän päälaellaan. esim. hyvä lihaserottuvuus tarkoittaa aina suuria voimia jne.
Katellut joskus jotain voimannostot videoita ja eukko kysyny ohimennen "miten noin lihava jaksaa nostaa noi painot tollee", ja bodyvideoita katsoessa eukko todennut "toi on varmaa älyttömän vahva"

No eipä tuo ihmeellistä ole, tottakai lihaksikas näyttää voimakkaalta ja läski läskiltä.

"Kiva tietää, että tommosilla bodareillakin on joskus vaikeeta ton kanssa." Työkaveri lausahti näin kun töissä valitin jostain työskentelyasennosta tiettyä duunijuttua tehdessä (käy tosi raskaaksi selälle ja käsille). Yks työkaveri pitää mua ihan bodarina ja mua hyväntuulisesti naurattaa joka kerta :D

Suositut

Back
Ylös Bottom