Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Posettelitko tanssilattialla makkarankuoripaidassa tai peräti ilman paitaa kuin kunnon pakkislainen ikään?
Mites muutenkaan!? Mun perusperformanssi aina paikalliseen yökerhoon saavuttaessa on nousta tanssilattian korkeimmalle korokkeelle ilman paitaa ja laittaa tuplat takaa!
Sen jälkeen kaadan sieltä ylhäältä mun kaljat muiden niskaan, koska kalja lihottaa ja tytöt näyttää kivemmilta paita märkänä:rock:

Tulee kyllä tasaseen tahtiin :D Lähes jokapäivä kuulee jonkunlaista vittuilua, joko ruuasta, tai kropasta tai millon mistäkii. Läpällähän moni noi sanoo mutta pidemmän päälle käy vähä ärsyttää. Huomaa tosin että yllättävän monella paistaa se katkeruus läpi rivien välistä kun eivät itse pysty samaan :) Ja mulle on ihan se ja sama mitä mun työkaverit ajattelee mun treenailuista, tää on mun harrastus ja mun elämä eikä kenenkään muun ;)

En usko, että kukaan ottaa hernettä nenään, jos sanot, että pidemmän päälle tollanen alkaa loukkaamaan sua.

En usko, että kukaan ottaa hernettä nenään, jos sanot, että pidemmän päälle tollanen alkaa loukkaamaan sua.

Usein noi päätään repivät ei edes ole tajunneet että ne jutut vois loukata. Sitten kun sanotkin suoraan niin ne menee ihan puihin ja paska valuu lahkeesta kun tajuavat olleensa ihan mulkkuja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Juhlissa kun erehdyin esittäytymään ilman paitaa, niin sain kuulla aika paljon kommenttia vatsalihaksistani. En muista enää tarkalleen mitä sanoivat, mut kyl siit tuli aika hyvä mieli :)

No mä en kyllä noita huomautuksia ota tosissani, enkä itse kovinkaan pienestä loukkaannu. Aika ronskisti saa loukata että mä siitä mieleni pahotan. Lähinnä nauran hiljaa mielessäni kun joku jotain ynisee mun treenailuista tms.. :)

Tänään kun olin lähössä kaupasta, tapasin koulukaverin.No mulla oli sellanen melko iso talvitakki ja se kysy heti:"ootko sä laihtunu??" En oo mitenkään "mainostanut", että oon dieetillä, mutta nyt on jo lähtenyt sellanen ~8kg pois tammikuun alusta (06.01.2012) Antaa motivaatiota vetää dieetti loppuun asti :puntti:

Exä huusi kerran kesken halailujen:"SEIS pysy just tossa asennossa". Hetken hiljasuus ja jatko:"Sulla näky äsken hetken aikaa tossa vatsassa joku lihas mutta nyt se taas katos". Tais hakea vielä jonkun taskulampun ja koitti etsiä sitä asentoa missä mulla näkyis pyykkilauta mutta ei me sitä ikinä löydetty.

Suositut

Back
Ylös Bottom