Abiristeilyllä kaksi muijaa tanssilattialla ihaili hauista: "en oo koskaa nähny noin isoa habaa!":D
Ja miten ilta päättyi ? ;) Kumman otit hyttiin vai kenties molemmat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Abiristeilyllä kaksi muijaa tanssilattialla ihaili hauista: "en oo koskaa nähny noin isoa habaa!":D
Mites muutenkaan!? Mun perusperformanssi aina paikalliseen yökerhoon saavuttaessa on nousta tanssilattian korkeimmalle korokkeelle ilman paitaa ja laittaa tuplat takaa!Posettelitko tanssilattialla makkarankuoripaidassa tai peräti ilman paitaa kuin kunnon pakkislainen ikään?
Tulee kyllä tasaseen tahtiin :D Lähes jokapäivä kuulee jonkunlaista vittuilua, joko ruuasta, tai kropasta tai millon mistäkii. Läpällähän moni noi sanoo mutta pidemmän päälle käy vähä ärsyttää. Huomaa tosin että yllättävän monella paistaa se katkeruus läpi rivien välistä kun eivät itse pysty samaan Ja mulle on ihan se ja sama mitä mun työkaverit ajattelee mun treenailuista, tää on mun harrastus ja mun elämä eikä kenenkään muun ;)
Ja miten ilta päättyi ? ;) Kumman otit hyttiin vai kenties molemmat
En usko, että kukaan ottaa hernettä nenään, jos sanot, että pidemmän päälle tollanen alkaa loukkaamaan sua.
Isokokoinen kaveri vaaleansinisessä t-paidassa? :D
No siis...Hetkinen... muistat tanssilattialla olleen miehen tarkkoja tuntomerkkejä myöten vaikka oletettavasti olit vahvassa humalatilassa? Eikö sinne mennä yleensä niitä naisia katsomaan?
Juhlissa kun erehdyin esittäytymään ilman paitaa, niin sain kuulla aika paljon kommenttia vatsalihaksistani. En muista enää tarkalleen mitä sanoivat, mut kyl siit tuli aika hyvä mieli
En usko, että kukaan ottaa hernettä nenään, jos sanot, että pidemmän päälle tollanen alkaa loukkaamaan sua.
^Vanha suola janottaa?