Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Paras ehdottomasti omalla kohdalla:

Myyjän (minut) kadottanut asiakas työkaverille:
"Missä se kehonrakentajan näköinen särmä kaveri on?"

Tuli täs juttua iskän kanssa lisäravinteista.

iskä: "Sun pitäis kyllä rajottaa tuota lisäravinteiden käyttöä... Kun sulle on jo tullut aika lailla tota lihasta."

Joo, no mullahan on jopa heraa ja maltoa palkkarissa. Nyt ois hera loppu niin viitinköhän mä pyytää lisää :D

Äippä ja isäntä kehuu aina välillä, mut kyl ne varmaa kehuis vaikka luut näkyis. Naiset harvaksee sanoo mitää, mutta jotkut katseet voi kyl omal tavallaan tulkita kehuiks. ;) Kaikista paras kommentti tuli veljeltä. veli äipälle:onkohan julle adoptoitu ko se on noin laiha eikä sillä oo ikinä nälkä :D

No joo mullekin on sadellut sukulaisilta kehuja silloin kun laihdutin ja olin vielä hyvin läski. "Kyllä sitä pitää vähän pyöreyttä olla" siis kunnon bulkkipossu. Noh, ymmärrän kommentit siksi, että tuon sanonut sukulainen on nähnyt maailmansodat ja nälänhädät niin.. Mutta nykyaikana on liian helppo syödä itsensä bulkkipossuksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Sairaanhoitajaksi kun opiskelin ja harjoiteltiin injektiota lihakseen niin opettaja tokaisi, kun käytiin läpi hyviä pistopaikkoja:"Tuletko Ville tänne eteen niin katotaan tosta olkapäästä pistopaikka, kun sulla erottuu noi lihakset niin hyvin. "

Kyllähän se itsetuntoa hiveli, vaikka tohon aikaan tuli salilla treenattua lähinnä satunnaisesti.

Kaveri kanssa pieni tovi juteltiin salissa käymistä ja siinä sitten kerroin kuinka maastaveto on aina ollut "huono" liike itselleni kun en saa tuntumaa.. Siinä sitten vaan tokaisi että "Nosta vähän ryhtiäs!".
Eilen sitten olin salilla ja mave tuli taas kuvioihin.. Ei perkele nyt ensimmäistä kertaa tehnyt sen oikein kunnolla että selässä tuntuu kuten pitääkin! Kyllä, olen iloinen :D

Se fiilis kun oot Fantsussa Steen1 keikalla joka on piinaavan tyhjilään ja itse esiintyjä käy hakemassa ihmisiä lavan eteen ja kertoo seuraavan mikkiin "noniin nyt tulet sinä ja sun bodarijenggis messii lattialle"samalla kun repii mun paitaa:face: :face: hävisin paikalta noin 2min sisään.

Kävelin töissä rivakasti työkaverin ohi, jonka jälkee työkaveri matki kävelytyyliäni ja huikkasi toiselle työkaverille "Toi nainen käveleeki nykyään ku bodari, sillä on kato niin paljon lihasta että ei se enää voi kävellä muuten ku tollain ryhdikkäästi" hehahehhhahehe röhönaurua loppuun.

Ja ihan normaalisti kävelin eikä ollu edes melonit kainoissa .___.

Kävelin töissä rivakasti työkaverin ohi, jonka jälkee työkaveri matki kävelytyyliäni ja huikkasi toiselle työkaverille "Toi nainen käveleeki nykyään ku bodari, sillä on kato niin paljon lihasta että ei se enää voi kävellä muuten ku tollain ryhdikkäästi" hehahehhhahehe röhönaurua loppuun.

Ja ihan normaalisti kävelin eikä ollu edes melonit kainoissa .___.

Mitä mä oon näitä sun juttuja lukenu, niin aika mukava työpaikka :D Kukaan ei vittuile sun harrastuksesta ikinä.. Rupea ostamaan jotain halpoja herkkuja niille ja käske ahtaa mahaan niin ettei vaan pääse läski vähenemään vanhingossa :D En mä tiedä oliko just tuo tämänpäiväinen piruilua vai ei, mutta muutenkin tuntuu kommenttia siellä tulevan :D

Mitä mä oon näitä sun juttuja lukenu, niin aika mukava työpaikka :D Kukaan ei vittuile sun harrastuksesta ikinä.. Rupea ostamaan jotain halpoja herkkuja niille ja käske ahtaa mahaan niin ettei vaan pääse läski vähenemään vanhingossa :D En mä tiedä oliko just tuo tämänpäiväinen piruilua vai ei, mutta muutenkin tuntuu kommenttia siellä tulevan :D

Tulee kyllä tasaseen tahtiin :D Lähes jokapäivä kuulee jonkunlaista vittuilua, joko ruuasta, tai kropasta tai millon mistäkii. Läpällähän moni noi sanoo mutta pidemmän päälle käy vähä ärsyttää. Huomaa tosin että yllättävän monella paistaa se katkeruus läpi rivien välistä kun eivät itse pysty samaan :) Ja mulle on ihan se ja sama mitä mun työkaverit ajattelee mun treenailuista, tää on mun harrastus ja mun elämä eikä kenenkään muun ;)

Tänää alotin nyt hiihtoloman kunniaksi viikon pituisen duunin edellis kesän (ja myös tulevan kesän) työpaikassa. Siellä sitten ensin haalaria haettiin niin todettiin, että pitääkin ottaa pari kokoa isompi, ku oot päässy kasvamaan. Ja siis pituutta ei ole yhtään tullut lisää...

Sitten ruokatauolla, kun lämmitin omia eväitä mikrossa "Mitäs hyvää se J.. on tänään kokkaillu?" Siinä sitten esittelin broisku, nuudeli, maissi + sweet chili -comboni. Ja vimpalla kahvitauolla vauvojen hedelmäsosetta syödessäni sama kaveri: "Noista sun eväistä päätellen meillä käytetään lapsi työvoimaa..." Pakko nyt jostain sitä energiaa oli ottaa, koska töistä suoraan kyykkytreeniin + ne soseet on perkuleen hyviä ja olen yrittänyt vähentää vähän tota liika proteiinin saantia niin täytyy ottaa kaloreita noista.

Tulee kyllä tasaseen tahtiin :D Lähes jokapäivä kuulee jonkunlaista vittuilua, joko ruuasta, tai kropasta tai millon mistäkii. Läpällähän moni noi sanoo mutta pidemmän päälle käy vähä ärsyttää. Huomaa tosin että yllättävän monella paistaa se katkeruus läpi rivien välistä kun eivät itse pysty samaan :) Ja mulle on ihan se ja sama mitä mun työkaverit ajattelee mun treenailuista, tää on mun harrastus ja mun elämä eikä kenenkään muun ;)

En mä sitä oo epäillykkään että se sun elämään vaikuttais mitä ne siellä töis höpisee :) Ja vitsillähän nuo onneksi noita heittää, sama itellä, niin koulus kuin töissäkin. Välillä kun muistaa piikitellä takasin niin hyvä tulee :D Pitäiskin tehdä jotkut ennen ja jälkeen kuvat jos dietti onnistuu ittestä ja niistä katkerista kuittailijoista, kuittailijoille sama pulla kunto kumpaankin kuvaan ja ittelle niin että muutos varmasti näkyy, antaa sitte vielä vaikka halpoja keksejä kuvan mukana kannustukseksi :D Ainakin tälläises kaverien kuittailutapaukses olis aivan hyvä tapa kertoa mitä sillä tiukalla ruokavaliolla sai aikaan :D Nuo samat ihmiset kun sitten facebookissa ihmettelee aina että miten pääsis kesäkuntoon...

Lääkärissä kävin olkapäätä näyttämässä ja lääkäri kirjotteli johonki lappuun, että "hyvät lihakset statuksessa" en tiiä mitä tarkalleen tarkotti mutta tuli hyvä mieli :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom