- Ikä
- 37
Oletteko te kaikki naisia kun ylpeilette tisseillänne?
Pandalla ei taida olla tissejä hihiihih!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletteko te kaikki naisia kun ylpeilette tisseillänne?
Pandalla ei taida olla tissejä hihiihih!
se ei vaan haluu ostaa sulle lisää niitä :P
Kävelin töissä rivakasti työkaverin ohi, jonka jälkee työkaveri matki kävelytyyliäni ja huikkasi toiselle työkaverille "Toi nainen käveleeki nykyään ku bodari, sillä on kato niin paljon lihasta että ei se enää voi kävellä muuten ku tollain ryhdikkäästi" hehahehhhahehe röhönaurua loppuun.
Ja ihan normaalisti kävelin eikä ollu edes melonit kainoissa .___.
Mitä mä oon näitä sun juttuja lukenu, niin aika mukava työpaikka :D Kukaan ei vittuile sun harrastuksesta ikinä.. Rupea ostamaan jotain halpoja herkkuja niille ja käske ahtaa mahaan niin ettei vaan pääse läski vähenemään vanhingossa :D En mä tiedä oliko just tuo tämänpäiväinen piruilua vai ei, mutta muutenkin tuntuu kommenttia siellä tulevan :D
Tulee kyllä tasaseen tahtiin :D Lähes jokapäivä kuulee jonkunlaista vittuilua, joko ruuasta, tai kropasta tai millon mistäkii. Läpällähän moni noi sanoo mutta pidemmän päälle käy vähä ärsyttää. Huomaa tosin että yllättävän monella paistaa se katkeruus läpi rivien välistä kun eivät itse pysty samaan Ja mulle on ihan se ja sama mitä mun työkaverit ajattelee mun treenailuista, tää on mun harrastus ja mun elämä eikä kenenkään muun ;)