Parhaat huomautukset

Luin uudestaan. Hmm, mikä sun pointtis on?
Ihan yleisestikkin sanoin, et ole ainoa kuka on joskus horkkaepäilyistä puhunut.

Mää en ymmärrä miten porukka vetää pultit horkkaepäilyksistä jos ei käytä. Sehän on kohteliaisuus vaan!

Toki, jos ulkomuoto on kaikki kaikessa. Joku saattaa kuitenkin olla syystä tai toisesta steroideja vastaan, jolloin kyseessä on ulkonäöllisten seikkojen sijasta oman identiteetin kyseenalaistaminen ulkopuoliselta taholta. Vähemmästäkin vedetään pultit..

ps. ei 6vuoteen käyntiä lääkärissä ilman horkka epäilyä.

Ovat joo vähän herkkiä vissiin. Mä olen aika naru läski niinkun jotkut vippipuolelta ehkä ovat nähneet, ja lääkärinmaatuska kysyi ihan tosissaan, "vedätsie roinaaa?" ja kielteisen vastauksen jälkeen "no kohta se nähdää, mie pistän tästä kaikki verikokeet niin käy siel".

Ovat joo vähän herkkiä vissiin. Mä olen aika naru läski niinkun jotkut vippipuolelta ehkä ovat nähneet, ja lääkärinmaatuska kysyi ihan tosissaan, "vedätsie roinaaa?" ja kielteisen vastauksen jälkeen "no kohta se nähdää, mie pistän tästä kaikki verikokeet niin käy siel".

Jep ja tuo joiltain lääkäreiltä tuleva suoraan syyttely se on mikä kyrpii enkä nyt tarkoita tässä sellaista et kysyy asiallisesti; "virkani puolesta pitää myös kysyä et käytätkö/ootko käyttänyt steroideja ym. koska sekin voi aiheuttaa vaivaa X ".

" Hirveän kokoinen karju" .. varmasti 190/70 verrattuna :D

Helvetin läski naislääkäri sano et "kannattas alkaa vähän urheilemaan", kun kävin valittamassa outoa selkäkipua.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Helvetin läski naislääkäri sano et "kannattas alkaa vähän urheilemaan", kun kävin valittamassa outoa selkäkipua.

Oiskohan ollut Tomi (vanhat käyttäjät muistaa nimimerkin) joka sanoi joskus että lääkäri oli sanonut että pitäs alkaa laihduttaan kun painoindeksin mukaan on reilua ylipainoa. Oli vähän nostanut paitaa ja vilauttanut sikspäkkiä ja kysynyt että "mistäs lääkäri haluaa että laihdutetaan". ;)

"Mihin me trukkia tarvitaan kun meillä on Mika", sanoi duunikaveri jokin aika sitten kun työntelin varaston puolella käsipelillä isoja puulaatikoita järjestykseen. :D

Toinen hyvä kommentti duunista, piti kaataa 300-400kg painava iso kaappi kyljelleen: "Nyt tarvittais neljä äijää tai yks painonnostaja"

^Meillä duunissa vähän vastaava kun ainut vapaa trukki oli latauksessa. Piti siirtää lavaa jossa noin 80 kg kappaleita noin pari metriä. Duunikaveri sano kun kävelin ohi että "nyt tarvittas voooimamiestä", mulkaisin häntä ja kysyin: "oliko toi vittuilua?". Siirsin tavarat toiselle lavalle ja jatkoin matkaani sanomatta mitään. :D

Naisväki töissä meinaa välillä käyttää hyväkseen. Eli aina pyytämässä nostamaan ja kantamaan jotain. No ok, on tuo joskus ihan asiallista ja kivaakin. Mutta silloin kun se on sitä, ettei itseä kiinnosta, niin olen pari kertaa todennut että tän takia naisten euro on 80 senttiä ja tehnyt sen työn. Ei ne yleensä sen jälkeen ole pyydelleen turhia nosteleen. ;)

Etunimeni on Antti niin yksi opiskelukaveri sanoi että täytyy alkaa kutsumaan mua Anaboliciksi. Itseä ainakin vaan nauratti, ja otin pelkästään kehuna.

Toinen opiskelukaveri sanoi, että "Ei sulle noin vähäinen kaljamäärä nousekaan päähän, kun oot tommonen körmy." Sekin tuntui kyllä kehulta, kun ei itse vielä miellä itseään mitenkään körmyksi 1,5 vuoden saliharrastuksen jälkeen.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom