Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Mummalta kans tullut kommenttia palkkaria vääntäessäni että älä kuule niihin proteiineihin sekaannu että yks työkaveri veti niitä kun kävi salilla ja sit se oli aivan sekasin jatkuvasti :D Kysäsin sit ettei se tarkottais steroideja tms niin eikun kuulemma se oli just proteiinia :D

Kesällä pari heppua alko tenttaa kaikenlaista kun koitin kävellä baarin ohi. Sit toinen sano: "jätkällä on kauhee haba, näytäs vähän sitä". Siinä sit pullistelin ja toinen tokas: "oho, aika hyvin opiskelijaks!". Päätteeks ensimmäinen kaveri: "kyllä sää mut varmaan pistelisit, mut kyllä näilläki lähtis ku vetäis näin.." ja siinä ilman paitaa esitteli lyöntiään ja tuli 5 cm päähän esittelemään kroppaansa..

Jotenkin asiaan liittyvää. Salikaveri joka on tossa muutama kk sitten alottanut punttitreenit ihmetteli miksi eräs henkilö luokaltamme ei kasva vaikka käyttää HERAPROTEIINIA.

Se: ''How can that kid be so small even though he's on whey protein and everything?''
Mä: ''He probably just doesn't eat enough, protein alone won't do you much''
Se: ''But protein does increase your BULK''

Joo-o.

Niin mikä? :)

Allekirjoittanut talvitakki päällä.

Eilen ruokalan täti kysyi, että syönkö ravintolassa useamman annoksen.

Kesällä pari heppua alko tenttaa kaikenlaista kun koitin kävellä baarin ohi. Sit toinen sano: "jätkällä on kauhee haba, näytäs vähän sitä". Siinä sit pullistelin ja toinen tokas: "oho, aika hyvin opiskelijaks!". Päätteeks ensimmäinen kaveri: "kyllä sää mut varmaan pistelisit, mut kyllä näilläki lähtis ku vetäis näin.." ja siinä ilman paitaa esitteli lyöntiään ja tuli 5 cm päähän esittelemään kroppaansa..

Ihanan klassinen "hauiksen koko korreloi tappelutaitoihin"

..ttu mä en pysty käsittämään.

Siis ihan coolisti: "Hauis onkin erinomaisessa kunnossa". Tämä lääkäriltä, kun olkapäitäni kävin vilauttamassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Nätti hoitaja kyseli sali tuloksia ja miksi pitää olla niin paljon lihasta ym. ja tietenki et käytänkö hormooneja. siitä sit nais lääkärille ja samat kyselyt + vielä ettei saisi käydä niin ahkeraan salilla ja nostella niin isoja painoja blablaa.. Itse käynnin syy ei liittynyt kyllä saliharrastukseen mutta mikäpä se siinä tokihan mie aina sillo tällö voin mun harrastuksista käydä porisee niille mutta melkein silloin käynti voisi olla edes ilmainen. :D

ps. ei 6vuoteen käyntiä lääkärissä ilman horkka epäilyä. Joskus muinoin olin pusutaudissa ja maksa-arvot nousi vähän, jumalauta sitä mieslääkärin syytöksiä horkka siaksi enkä ollu ottanu ees mitää. kiva mennä lääkärille ku on joku oikeakin vaiva ja alkaa ain tollaista tulee. Joskus sanovat iha kehunakin mut tollaset turhaan syytelyt on perseestä. :)

Lääkärissä noita horkkakyselyjä tulee vissiin aika helpostikin, jos on selvästi saliharrastaja. Ihan vain selvittääkseen potilaan terveyteen vaikuttavia taustoja. Kyllähän ne tietty muutenkin saattaa puhua niitä näitä. Se ei toki oo fiksua jos aletaan syyttämään asioista pelkän oletuksen perusteella, tai ei uskota kun potilas sanoo ettei käytä lääkeaineita.

Ja lääkärillä voi olla joku ihan hyväkin syy kysyä tuota, joten kanttii miettiä kerta jos toinenkin että kannattaa valehdella, jos sattuu roinaamaan.

Eiköhän nuo kaksi tienneet vetämiensä mömmöjen vaaroista, eli toisin sanoen, sen tekivät mömmöt mitä oli tarkoituskin.

Mää en ymmärrä miten porukka vetää pultit horkkaepäilyksistä jos ei käytä. Sehän on kohteliaisuus vaan!

Suositut

Back
Ylös Bottom