Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Töissä kakkutarjoilulla hain kahvia:

Ukko1: Nyt nuori poika ottaa kakkua
Minä: Ei pysty tarkka dieetti päällä

Ukko1: Kisoihinko valmistaudut?
Ukko2: Mistäköhän sä muka pudotat vielä?
Minä: Muuten vaan haluun painoa alas.

Ukko1: Ei kannata hengittää kun siinä kuluu kaloreita.
Ukko2: heko heko heko.

:)

40v milffi tuli kehumaan lihaksikkakksi ja ehotti naimakauppoja hänen tytön kanssansa ja kehui tyttöä tosi kauniiksi ja missä on töissä et käydä pyytää treffeille, noh seku facebookista vilkasin nii suinkhaa pahalta näytä et tiä vaik kahvila käviski.. :D äh haluaako net lihaksikkaita lapsenlapsia ja älystä viis vai mitätätä. :face: Eikä ollut ensimmäinen mamma tää.. :whip:

Eikö tuo nyt vaadi aika laajaa sanavarastoa tietää mitä 'hera' on jollain toisella kielellä?

Tarkoitin lähinnä sitä, että sanasta "protein" voisi nokkelampi päätellä, että proteiini ei ole hormoni vaan viittaa enemmänkin ravintolisään, koska pakkauksellakin on useampi kilo kokoa. Tai mistä mä tiedän, myydäänkö nykyään jo steroidejakin gallonan säästöpakkauksissa? :D

Kerrankin mie pääsen tänne leijumaan.

Fysioterapeutti housuni riisuttuani ja minua hoitaessaan totesi n. 2,5 tuhatta kertaa "...sullakin on tuota muskelia". :thumbs:

Velpoika tokas häissä: "Tässä on mun pikku-veli. Voi,kun olisi pieni"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Hieroja jolla käyn totesi joskus että jos mietin alanvaihtoa, kannattaisi harkita hierojaksi ryhtymistä kun fysiikka näyttäisi siltä että voisin olla hyvä siinä. Toinen on että hän tokaisi ekaa kertaa mut nähtyään että "Sinussa ei kyllä liikaa rasvaa ole!".

Kukapa se olis äitiä tärkeämpi thai hierojaa... eiku tai hierojaa.

Miun hieroja kerran pohti, että mistä pirusta Tero Pitkämäen voimat tulee. "Tuskin pelkällä puurolla ja treenillä, se jätkähän on tosi laiha, sieki oot varmaan lihaksikkaampi ku se". Mut tottahan se on, Tero on aika vahva poika! Ja mie oon kynis :(

Kai tää semisti tänne... Olin tos yhen tutun kans safkaamassa, ketä yleensä nään satunnaisesti, sit ku hain 3:tta lautasta safkaa niin se oli et "Vähän sä syöt terveellisesti ja paljon... Käyt vissii salilla?" mihin tuumasin vaan, et "kai sit vähän joo", en kehdannu sanoa, et tää on mun diettisyömistä :D

Pakko kyllä tohon hierontahommaan todeta, että oma vakiohieroja ei koskaan latele mitään vuolaita kehuja. Ammattilainen joka vääntää jumit auki hyvin, niin sinne tulee mentyä aina kerta toisensa jälkeen, vaikka haukkuisi homoksi...

" Kauhean kokoinen.."

Olen aika perusjamppa, 178/85kg ja siinä selkäpäivänä tuli muutama kuutosen sarja tehtyä leukoja 25kg limpun kera.
Mahakkaampi (n.100-110kg) mies seurasi vierestä, ja tokaisi: "Mulla se olis melkee sama ku vetäisin ilman mitää painoja, helppohan tuonpainosena on kiekkoja roikotella. ja menee mullakin yli 10 toistoa"
Hymyilin siinä sitten vaan ja totesin että hyvinhän se sitten on jos kymmenenkin menee :)

Päiväkodista:

3v. lapsi "sie et varmaan mahu tosta oviaukosta... koska sie oot niiiin iso"

Työkaveri ns. läpällä: "**** tykkää mennä aina sun seuraan koska sun leveä selkä suojaa sitä meidän muiden katseilta"

:puntti: truly mirin :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom