Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
En tajua mite kaikki luulee heraa joksi stereodeiks :D, mutsi sano että alatko sä kohta niitä stereoideja käyttää ku heraa ostin : O

Viikonloppu takana ja kehujakin tuli, tällä kertaa vain muijan suusta: "hei, kokeilkaa, samboullaha on pian isommat kikit kun mulla!" <-- Siis joo ihan varmasti

En tajua mite kaikki luulee heraa joksi stereodeiks :D, mutsi sano että alatko sä kohta niitä stereoideja käyttää ku heraa ostin : O
Se on itseasiassa vähän huono asia kun noissa jossain protskupurkeissa on noita mr olympia tason kehonrakentajien hauiksia tms. Juurikin teininä mutsi katteli noita massaprotskutynnyreitä ja pudisteli päätään että mitähän se poika vetää. Vastaavasti sitten joku Jack3d purkki näyttää ihan joltain lääkeaine purnukalta.

Yksi mukava tyttö tokaisi sängyssä pyöriessämme: "hyvät kädet". En ole aivan satavarma, oliko kyse niiden toiminnasta vai fyysisestä preesensistä, mutta i'll take both. :dance:

Se on itseasiassa vähän huono asia kun noissa jossain protskupurkeissa on noita mr olympia tason kehonrakentajien hauiksia tms. Juurikin teininä mutsi katteli noita massaprotskutynnyreitä ja pudisteli päätään että mitähän se poika vetää. Vastaavasti sitten joku Jack3d purkki näyttää ihan joltain lääkeaine purnukalta.
Siihen kun päälle vielä löytyy joku turha naturelli testoboosteri missä lukee isolla jotain "Anabolic testosterone formula" niin johan on roinaaja! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Jos joku kiinnittää huomiota noihin lisäaineisiin niin niistä kannattaa suoraan sanoa ja tehdä selvä ero roinan ja lisäravinteiden välille, koska suurin osa normipullanpurijoista ei ymmärrä ensinnäkään ravinto-opista saatika sitten lisäaineista yhtään mitään muuta kuin että kaikki kaurapuuroa vahvempi kama on "jotain dopingia". Mulle tuli hurjat kuittailut pelkistä prodepöntöistä (vaikka niissä lukee vain jotain whey protein jne - ei ole suku oikein kielimiehiä) ja saarna roinan vaarallisuudesta, vaikka olen täysi-ikäinen, ja samalla paljastui, etteivät ko. saarnaajat mistään mitään tienneet, kunhan vaan kokivat jonkinlaisen moraalisen velvollisuuden olla huolissaan. Olisivat varmaan soittaneet sinivuokot paikalle, jos pöydänkulmalla olisi lojunut joku parin kilon pönttö dekstroosista tehtyä anabolic testoa ja lääkeainepurkki jack3dia.. :D

Siihen kun päälle vielä löytyy joku turha naturelli testoboosteri missä lukee isolla jotain "Anabolic testosterone formula" niin johan on roinaaja! :D
Joo muistan elävästi kun olin joku 16v alotteleva salijamppa ja faija toi mulle protskuja. Oli sitten kauppamies saanu houkuteltua sille mukaan jonkun tribuluspurkin. No siinähän sitten mutsi laittaa lasit silmille ja alkaa lukemaan tuoteselostetta mistä ei ymmärrä mitään mutta vilisee sanoja testoterooni ja anabolic tms. Ei tainnu saada faija piparia sinä iltana.

Painittiin -> " Sulla on lihakset ja kaikkee"

Otitko selville mitä "kaikkee" tarkotti? ;) Jos ymmärsin oikein mitä painimisella tarkoitit :pano:

"Varo ettei nouse proteiinit päähä" tai "mitä sä jännität?"

Ei :pano:, vaan ihan oikeaa painimista. Voimaa vastaan on kuulemma vaikeaa vääntää :rolleyes:

.. Eilen kuului kyllä kehuja :pano: , mut kerrotaan se sit joskus :hyper:

vaikka niissä lukee vain jotain whey protein jne - ei ole suku oikein kielimiehiä

Eikö tuo nyt vaadi aika laajaa sanavarastoa tietää mitä 'hera' on jollain toisella kielellä?

Itse asiassa, miten moni tietää edes mitä hera tarkoittaa? Moniko täällä kirjoittavista tiesi ennen urheilun aloittamista?

Itse asiassa, miten moni tietää edes mitä hera tarkoittaa? Moniko täällä kirjoittavista tiesi ennen urheilun aloittamista?

Hera tarkoittaa ainakin Kreikan mytologian jumalaa tai maidosta ylijäämä nestettä/osaa. Skidinä oli melkoiset mahavaivat.. :rolleyes:

"näytät ihan joltai Puolalaiselta rajanvartijalta"

Kohteliaisuus?
_44316271_afp_frankfurtoder416.webp

Otin hupparin päältä koulussa, niin kaveri tarras hauikseen ja tuumas "herrajumala tää pala vaan kasvaa!"
Toinen kaveri vieressä kysy heti perään vittuilevaan tyyliin "mitä sä oikein vetelet, hä?"
Vastaukseksi annoin "heraa ja levytankoa" ja heitin päälle noin metrin leveän hymyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom