paras kehu minkä voi saada miespuoliselta, onnittelen."kiihoitat minua homoseksuaalisessa mielessä"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paras kehu minkä voi saada miespuoliselta, onnittelen."kiihoitat minua homoseksuaalisessa mielessä"
"Ei kai susta ala tulla kovin aggressiivinen?"
Niin siis palautusjuomien takia....
Se on itseasiassa vähän huono asia kun noissa jossain protskupurkeissa on noita mr olympia tason kehonrakentajien hauiksia tms. Juurikin teininä mutsi katteli noita massaprotskutynnyreitä ja pudisteli päätään että mitähän se poika vetää. Vastaavasti sitten joku Jack3d purkki näyttää ihan joltain lääkeaine purnukalta.En tajua mite kaikki luulee heraa joksi stereodeiks :D, mutsi sano että alatko sä kohta niitä stereoideja käyttää ku heraa ostin : O
Siihen kun päälle vielä löytyy joku turha naturelli testoboosteri missä lukee isolla jotain "Anabolic testosterone formula" niin johan on roinaaja! :DSe on itseasiassa vähän huono asia kun noissa jossain protskupurkeissa on noita mr olympia tason kehonrakentajien hauiksia tms. Juurikin teininä mutsi katteli noita massaprotskutynnyreitä ja pudisteli päätään että mitähän se poika vetää. Vastaavasti sitten joku Jack3d purkki näyttää ihan joltain lääkeaine purnukalta.
Joo muistan elävästi kun olin joku 16v alotteleva salijamppa ja faija toi mulle protskuja. Oli sitten kauppamies saanu houkuteltua sille mukaan jonkun tribuluspurkin. No siinähän sitten mutsi laittaa lasit silmille ja alkaa lukemaan tuoteselostetta mistä ei ymmärrä mitään mutta vilisee sanoja testoterooni ja anabolic tms. Ei tainnu saada faija piparia sinä iltana.Siihen kun päälle vielä löytyy joku turha naturelli testoboosteri missä lukee isolla jotain "Anabolic testosterone formula" niin johan on roinaaja! :D
Painittiin -> " Sulla on lihakset ja kaikkee"
Otitko selville mitä "kaikkee" tarkotti? ;) Jos ymmärsin oikein mitä painimisella tarkoitit
"Varo ettei nouse proteiinit päähä" tai "mitä sä jännität?"
vaikka niissä lukee vain jotain whey protein jne - ei ole suku oikein kielimiehiä
Itse asiassa, miten moni tietää edes mitä hera tarkoittaa? Moniko täällä kirjoittavista tiesi ennen urheilun aloittamista?