Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
S: "Ootko käyny salilla?"
Minä: "Joo pitäähän tuota käydä kun ei ole muutakaan tekemistä"
S: "Jätkä on taas kakskertaa leveämpi ku viimeksi"

Serkun suusta.

Frendi tylytti huolella viikko sitte:

Se: Jäbä on noin timmissä kunnossa ja silti sulla ei oo naista.

Kyllä vitutti.

Frendi tylytti huolella viikko sitte:

Se: Jäbä on noin timmissä kunnossa ja silti sulla ei oo naista.

Kyllä vitutti.

Sehän sano väärin. Sen ois pitäny olla "Jätkällä ei oo naista ja siksi oot noin timmissä kunnossa."

Parisuhde lisää kataboliaa, muista se.

- "Vähänkö sun haba on kasvanu,tommone..!!"
- "Tyypin reisi on ihan sika kova, jotain betonia"
A: "Hei vääntäkää kättä!
B: "No ei kyllä väännetä, häviäisin vielä" (sanojana mies)

^_^

Sehän sano väärin. Sen ois pitäny olla "Jätkällä ei oo naista ja siksi oot noin timmissä kunnossa."

Parisuhde lisää kataboliaa, muista se.

Aivan, mutta annan anteeks, se kun ei seuraa mitään punttailuun liittyvää, enkä kyllä oikein minäkään, kunhan käyn salilla. :D

"Näytäs sitä hauista. On se kyllä kasvanut. Olet sä sitä treenannut" --> Oma muksu, 5v.

"Kato nyt tota hartia linjaa." .. " Jätkä se vaan turpoaa!" --> Velpoika.

Työkaveri: Ei sulla kyllä lihasta oo tullu...

Frendi pilkkaavaan sävyyn: Woah! Siis teet haukkareita 12 kilon käsipainoilla?! Voisin vannoa et 90% tän kauppakeskuksen asiakkaista ei jaksais niillä tehdä, sen verran painavat ne on!

Joopajoo :(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Isän suusta: "Hienoo Hanna, sullahan rupee kohta oleen tota rannetta ihan olkapäähän asti!"

Isän suusta taas, kun pullistelin hauista: "Wautsi, Ihan ku ois hiirenherne kumiletkussa"

Ja mun mielestä mun kädet on kasvanu :D

Ketjun paras posti!
Mies tiesi mistä puhui.

Todellakin tiesi! Ollut kuulema itsekkin joskus kunnossa. Eikä edes käyttänyt mitään mömmöjä, kuten esim. heraa, tai kreaa, kun haluaa olla vielä hengissä 60 vuotiaana.

E: Sen verran pitää kyllä sanoa, että heitän mie aina tahallaan vähän löylyä tuolle äijjälle, kun vituttaa tuommonen selittely. Joskus se on varmistanu mm. miun 160-170 kilon kapeita penkkejä, ja oon aina tokassu, että kylläpä oli taas kevyttä, kyllä ne mömmöt toimii, ja et ois siunkii kannattanu sillon kokeilla.

Todellakin tiesi! Ollut kuulema itsekkin joskus kunnossa. Eikä edes kuulema käyttänyt mitään mömmöjä, kuten esim. heraa, tai kreaa, kun haluaa olla vielä hengissä 60 vuotiaana.
Mielummin päivä leijonana kun kymmenen lampaana, ei muutaku heraa ääntä kohti! Ontopic: Äiti sano että minusta huomaa että haen salilta massaa, liekkö hyvä vai huono asia?

Eräältä salitietäjältä tuli asiantuntevaa kommenttia, kun kerroin kyykkääväni 4-5 kertaa viikossa:

"Et voi olla natu".
Mä en vaan voi käsittää näitä 5 kertaa viikossa kyykkääjiä,miten toi on mahdollista vai onko siinä useampana päivänä todella kevyt palauttava harjoitus? Itselläni on helpompi uskoa 200kg natupenkki isolta mieheltä kuin 5 kohtalaisen kovaa kyykkyharjoitusta viikossa natulta. Siinä mielessä pystyn hyvin ymmärtämään ihmettelijöitä.

Jos joka kerta ei tehä sitä tapporeeniä kyykyissä?
Esim itellä kiertää viikon kyykyt tyylillä 1.päivä sarjoja, 2.päivä päivän maksimi tai etukyykyssä sarjoja, 3.päivä sarjoja tai päivän maksimi tai etukyykyn päivän maksimi, 4.päivä päivän maksimi, 5.päivä sarjoja/etukyykky jnejne..

Eli päivän jälkeen, jollon on tehny sarjapainoilla päivä pari ottaa kevyemmin ja tekee joko etukyykkyä tai jättää pelkästään siihen päivän maksimiin, ja fiiliksestä riippuen tekee taas seuraavalla kerralla sarjaa pikkasen isommalla painolla.

Palautuu huomattavasti nopeemmin, kun tekee noita kevyempiä kyykkypäiviä siellä välissä, kun jättäis kokonaan kyykkäämättä, ja bonuksena ei tuu ikinä DOMS:ia.

Mä en vaan voi käsittää näitä 5 kertaa viikossa kyykkääjiä,miten toi on mahdollista vai onko siinä useampana päivänä todella kevyt palauttava harjoitus? Itselläni on helpompi uskoa 200kg natupenkki isolta mieheltä kuin 5 kohtalaisen kovaa kyykkyharjoitusta viikossa natulta. Siinä mielessä pystyn hyvin ymmärtämään ihmettelijöitä.

Ihan hyvin onnistuu, kun pyörii joka päivä esim. 80% painoissa. Väillä pystyy kyllä käymään kovemmissakin painoissa ilman ongelmia. Pientä suunnittelua tuo vaattii, eikä treenit tietenkään mitään heavy-duty treenejä voi olla.

Räpeltejä antoikin ihan hyvän esimerkin tuossa ylempänä.

Back
Ylös Bottom