Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tahdon vain ääneen ihailla verbaalista lahjakkuuttasi, kun pystyt käyttämään sanoja "shaibaa" ja "ignorantti" samassa lauseessa.kerran mun melkein "velipuoleni" (aika pyöree, pari vuotta nuorempi) , kun tulin treeneistä tein sellasta kotitehtyy palkkarii, se vaan että "mitä sä teet", vastaan: "tällästä.. treenien jälkeen vedettävää juotavaa" sitten se kattoo hetken pitkään halveksivalla ilmeellä ja "no lol et sä mitään tommosii palautusjuomii tarvii" en sillon älynny sitä lyttyyn haukkua, ihmeellistä shaibaa tollasilta ignoranteilta ihmisiltä lentää.
Tahdon vain ääneen ihailla verbaalista lahjakkuuttasi, kun pystyt käyttämään sanoja "shaibaa" ja "ignorantti" samassa lauseessa.
Tänään taas töissä porukka pilkkas oikee urakalla mun harrastusta ja elämäntapaa, voi jumalauta että meinas mennä hermo. Oon nyt syöny 'tiukemman' ruokavalion mukaa useemman päivän ja johan kuulin siitä vittuilua jo heti ekana päivänä kun tulostin koko ruokavalion ja jätin sen ruokailutilan pöydälle. "Pitääks sun siis punnita noi ruuat ku tossa on noi grammamäärät?" "Onpa hei tosi kiva vetää kanaa joka päivä" "Siis sä et saa syödä suklaata" "Lähe bisselle, AINII SÄ ET VOI".. Tottakai mä voin syödä niin paljon suklaata ja juoda niin vitusti bissee ku tuntuu mutta kun en halua! Ihan omasta vapaasta tahdosta mä syön niinku syön, ei mua kukaan pakota. Eikä mua kukaan pakota treenaamaan mutta mä haluan tehdä sitä.
Tota voi joko kuunnella tai sitten vetää päävittuilijalle napakan potkun esim. kasseille niin eiköhän se lopu. :curs:
Vaan kateleellisia hehtaariperseitä, jotka vinoilee sen takia kun oma itsehillintä ei riitä diettiin ;)(ei meil juurikaa oo miehiä töissä................ :( )
"Jaaha, käyttääkös sotamies J****** lisäravinteita?"
"Kyllä vaan, herra alikersantti"
"No ei ihme että parta rehottaa ja kasvaa tollaiten. Ajetaan"
(ei meil juurikaa oo miehiä töissä................ :( )
Tota voi joko kuunnella tai sitten vetää päävittuilijalle napakan potkun esim. kasseille niin eiköhän se lopu. :curs:
T: Jere 11v.
Meinaskohan sinua?Oot rekannu 7-vuotiaana pakkikselle, nuorena se on aloitettava. :hyvä:
Ootko kokeillu sanoa ihan suoraan noille työkavereille, että tuollainen käytös häiritsee sua? Mun syömisiä joskus arvosteltiin usein töissä, mutta sain sen loppumaan lähinnä kahdella eri tavalla. Ensimmäinen oli se, että kerroin kuinka tuo mun syömisten arvostelu ja pilkkaaminen loukkaa mua ja pyysin lopettamaan sen. Jokainen huolehtikoot omista asioista ja syömisistään enkä minäkään rupea arvostelemaan tai moralisoimaan läskien pullanmussutusta jos multa ei esim. kysytä apuja dieettiin. Kunnon kusipäihin joutuu sitten käyttämään toista tapaa eli pistää samalla mitalla takaisin. Jos joku läski mussuttaa jotain viineriä ja avautuu jostain mun rahkan syömisestä niin sanoo vaan, että "huomaa kyllä, että sä tykkäät syödä tollasta paskaa kun oot noin vitun läski". Sit tietenki aina on hyvä vetää hauis esiin, jännittää ja kysyä "haluutsä turpaan?!" Vitu.Tänään taas töissä porukka pilkkas oikee urakalla mun harrastusta ja elämäntapaa, voi jumalauta että meinas mennä hermo. Oon nyt syöny 'tiukemman' ruokavalion mukaa useemman päivän ja johan kuulin siitä vittuilua jo heti ekana päivänä kun tulostin koko ruokavalion ja jätin sen ruokailutilan pöydälle. "Pitääks sun siis punnita noi ruuat ku tossa on noi grammamäärät?" "Onpa hei tosi kiva vetää kanaa joka päivä" "Siis sä et saa syödä suklaata" "Lähe bisselle, AINII SÄ ET VOI".. Tottakai mä voin syödä niin paljon suklaata ja juoda niin vitusti bissee ku tuntuu mutta kun en halua! Ihan omasta vapaasta tahdosta mä syön niinku syön, ei mua kukaan pakota. Eikä mua kukaan pakota treenaamaan mutta mä haluan tehdä sitä.
"Mä en viittis nähdä tollasta vaivaa sen etee, kyllä mä haluan nauttia joka päivä elämästä ja mä nautin ku saan syödä hyvää ruokaa" - Kuka saatana on käskeny tehdä pahaa ruokaa? Vaikka mä oonki maailman surkein kokki ni kyllä mä saan noista paperilla lukevista mössöistä ihan pirun maistuvia aterioita aikaan. Ja ei ees tee mieli mitään croissantteja tai herkkuja ku muutenki saa puputtaa kaikenmaailman ruokaa muutaman tunnin välein.
Enkä mä treenais ja söis niinku treenaan ja syön, jos mua vituttais treenata ja syödä niinku treenaan ja syön :D PERKELE.
Vai oliskohan ollut "kuitti"?Meinaskohan sinua?