Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sit kans esim. mutsi oli sillein et "katos sul on maha vähä kasvanu". Sanoin heti perään et nii-i siks yritän vähän diettailla. "ei sun tarvii mitää painoo pudottaa" on seuraava kommentti. Ota nyt tosta sit selvää.

kerran mun melkein "velipuoleni" (aika pyöree, pari vuotta nuorempi) , kun tulin treeneistä tein sellasta kotitehtyy palkkarii, se vaan että "mitä sä teet", vastaan: "tällästä.. treenien jälkeen vedettävää juotavaa" sitten se kattoo hetken pitkään halveksivalla ilmeellä ja "no lol et sä mitään tommosii palautusjuomii tarvii" en sillon älynny sitä lyttyyn haukkua, ihmeellistä shaibaa tollasilta ignoranteilta ihmisiltä lentää.

Tänään töissä: " Hei, karpaasi!"

kerran mun melkein "velipuoleni" (aika pyöree, pari vuotta nuorempi) , kun tulin treeneistä tein sellasta kotitehtyy palkkarii, se vaan että "mitä sä teet", vastaan: "tällästä.. treenien jälkeen vedettävää juotavaa" sitten se kattoo hetken pitkään halveksivalla ilmeellä ja "no lol et sä mitään tommosii palautusjuomii tarvii" en sillon älynny sitä lyttyyn haukkua, ihmeellistä shaibaa tollasilta ignoranteilta ihmisiltä lentää.
Tahdon vain ääneen ihailla verbaalista lahjakkuuttasi, kun pystyt käyttämään sanoja "shaibaa" ja "ignorantti" samassa lauseessa.

Ei liity tavallaan saliin, mutta tuli taas sarja naamapalmuja, kun isäni kuuli että vedän "jotain lisäainemömmöjä" ts. näki mun uudet prodepöntöt kun tuli kyselemään, mitäs posti nyt toi. Hirveä saarna siitä, miten jonkun lihasmassan tavoittelu on tyhmää, normaali ihminen pärjää ihan hyvin tavallisella kotiruoalla ja että tuollainen totinen painojen nostelu ei ole tervettä ja nuo lisäainemömmöt vie terveyden ja siinä menee maksa piloille ja joku vetää hirveät voitot noista turhista lisäaineista ja te tyhmät ostatte niitä ihan hulluina jne. Äijä ei oikein hiffaa oikean roinan ja proteiinien eroa, eikä uskonut kun kerroin, että grammaa kohden prodepulveri on monta kertaa halvempaa kuin esim. jauheliha. :) Siinä puhuu jäbä, joka on varmaan 30 vuotta nostellut samankokoisilla painoilla joka päivä tasan samat liikkeet, ei se läski ole mutta eipä kyllä sitten mitään muutakaan. :D Enkä sanoisi että ukolla on paljoa varaa sanoa, kun omien sanojensa ja empiiristen havaintojeni vahvistamana ostaa useammalla tuhannella eurolla alkoholituotteita vuodessa.

frendi kommentoi kun penkkasin 110kg:

"Voi vittu voin vaa kuvitella miten sä pistät porukkaa nippuun siellä sun mma-treeneissä!"

Tänään taas töissä porukka pilkkas oikee urakalla mun harrastusta ja elämäntapaa, voi jumalauta että meinas mennä hermo. Oon nyt syöny 'tiukemman' ruokavalion mukaa useemman päivän ja johan kuulin siitä vittuilua jo heti ekana päivänä kun tulostin koko ruokavalion ja jätin sen ruokailutilan pöydälle. "Pitääks sun siis punnita noi ruuat ku tossa on noi grammamäärät?" "Onpa hei tosi kiva vetää kanaa joka päivä" "Siis sä et saa syödä suklaata" "Lähe bisselle, AINII SÄ ET VOI".. Tottakai mä voin syödä niin paljon suklaata ja juoda niin vitusti bissee ku tuntuu mutta kun en halua! Ihan omasta vapaasta tahdosta mä syön niinku syön, ei mua kukaan pakota. Eikä mua kukaan pakota treenaamaan mutta mä haluan tehdä sitä.

Tota voi joko kuunnella tai sitten vetää päävittuilijalle napakan potkun esim. kasseille niin eiköhän se lopu. :curs:

"Jaaha, käyttääkös sotamies J****** lisäravinteita?"
"Kyllä vaan, herra alikersantti"
"No ei ihme että parta rehottaa ja kasvaa tollaiten. Ajetaan"

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulla taas aina ollut pääsääntöisesti miehiä työkavereina (jotka ei itse treenaa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Ihan parhaat huomautukset mitä olen saanut on kyllä olleet 'etköhän sä noilla lihaksilla pysty ihan itse nostamaan sen koneen', pomolta: 'älä valita, sä nostat noilla lihaksilla niitä koodari-poikia kolme yhtäaikaa seinälle', kaverin poikaystävä vappu-bileissä 'herranjumala mitkä hauikset, saanko ottaa kuvan!' ja työkaveri soittaessaan 'jaahas kello on yksi ja 'vaahtokarkkikin' on jo raaskinut siirtyä salilta konttorin puolelle' ja 'mä en kyllä lähde sun kanssa salille koska se olis liian nöyryyttävää'. Jos näkisitte mut niin ymmärtäisitte miksi nää on musta niin hauskoja...

Tänään taas töissä porukka pilkkas oikee urakalla mun harrastusta ja elämäntapaa, voi jumalauta että meinas mennä hermo. Oon nyt syöny 'tiukemman' ruokavalion mukaa useemman päivän ja johan kuulin siitä vittuilua jo heti ekana päivänä kun tulostin koko ruokavalion ja jätin sen ruokailutilan pöydälle. "Pitääks sun siis punnita noi ruuat ku tossa on noi grammamäärät?" "Onpa hei tosi kiva vetää kanaa joka päivä" "Siis sä et saa syödä suklaata" "Lähe bisselle, AINII SÄ ET VOI".. Tottakai mä voin syödä niin paljon suklaata ja juoda niin vitusti bissee ku tuntuu mutta kun en halua! Ihan omasta vapaasta tahdosta mä syön niinku syön, ei mua kukaan pakota. Eikä mua kukaan pakota treenaamaan mutta mä haluan tehdä sitä.

"Mä en viittis nähdä tollasta vaivaa sen etee, kyllä mä haluan nauttia joka päivä elämästä ja mä nautin ku saan syödä hyvää ruokaa" - Kuka saatana on käskeny tehdä pahaa ruokaa? Vaikka mä oonki maailman surkein kokki ni kyllä mä saan noista paperilla lukevista mössöistä ihan pirun maistuvia aterioita aikaan. Ja ei ees tee mieli mitään croissantteja tai herkkuja ku muutenki saa puputtaa kaikenmaailman ruokaa muutaman tunnin välein.

Enkä mä treenais ja söis niinku treenaan ja syön, jos mua vituttais treenata ja syödä niinku treenaan ja syön :D PERKELE.
Ootko kokeillu sanoa ihan suoraan noille työkavereille, että tuollainen käytös häiritsee sua? Mun syömisiä joskus arvosteltiin usein töissä, mutta sain sen loppumaan lähinnä kahdella eri tavalla. Ensimmäinen oli se, että kerroin kuinka tuo mun syömisten arvostelu ja pilkkaaminen loukkaa mua ja pyysin lopettamaan sen. Jokainen huolehtikoot omista asioista ja syömisistään enkä minäkään rupea arvostelemaan tai moralisoimaan läskien pullanmussutusta jos multa ei esim. kysytä apuja dieettiin. Kunnon kusipäihin joutuu sitten käyttämään toista tapaa eli pistää samalla mitalla takaisin. Jos joku läski mussuttaa jotain viineriä ja avautuu jostain mun rahkan syömisestä niin sanoo vaan, että "huomaa kyllä, että sä tykkäät syödä tollasta paskaa kun oot noin vitun läski". Sit tietenki aina on hyvä vetää hauis esiin, jännittää ja kysyä "haluutsä turpaan?!" Vitu.

Meinaskohan sinua?
Vai oliskohan ollut "kuitti"?

Eräs läheinen naispuolinen ystävä halasi minua taas noin puolen vuoden tauon jälkeen kun nähtiin. Ensimmäinen kommentti : "Ootpa sä kasvanut!" ja heti perään sitte oli että "näytä haba!".
Noh, mullahan on tämmönen "mahtava" 33cm ympärysmitta kädessä ja kaikki tytöt tuli vuoronperään hiplaa mun habaa, ja ne oli ihan että "WAU! Vitsi sul on iso haba!" Olis varmaan irronnu pesää niiltä sillo vielä kun vähän kännissä oltiin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom