Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
itseäni lähinnä mietityttää selän palautuminen, tekeekö moni useasti viikossa kyykkäävä tiukkoja mave treenejä kuinka usein? Mulla on juntturassa maven jälkeen alaselkä monta päivää, mutta sitähän ei lasketa kun paska kuntoisesta on kyse :)

itseäni lähinnä mietityttää selän palautuminen, tekeekö moni useasti viikossa kyykkäävä tiukkoja mave treenejä kuinka usein? Mulla on juntturassa maven jälkeen alaselkä monta päivää, mutta sitähän ei lasketa kun paska kuntoisesta on kyse :)

Itse teen mavea joka viides treeni kyykkyjen tilalla.

Itellä 2-jakoinen 1on 1off, ekassa työntävien reenissä jaloille etukyykky, toisessa prässi. Ekassa vetävien reenissä mave, toisessa SJMV. Ja ettei menis off-topic niin parin kaverin suusta jota en ollu nähny muutamaa kuukautee:

-Jätkä on kasvanu viime näkemältä :)

Kävin nesteellä ostamassa kahvit emännälle ja itselle kun ajeltiin tuossa pidempää matkaa ja pysähdyttiin tauolle.
Emäntä sitten meni vessaan ja kun olin kassajonossa ollut, ja emäntä käveli kahvipöytien ohi hakemaan kahviansa,niin kuuli ohi korvan muutaman vanhemman miehen keskustelevan "Kyllä sen näkee että on salilla käynyt".
Itellä oli T-paita päällä eikä muita varteenotettavia asiakkaita niin tulihan siitä kiva fiilis.

Toinen oli salilla tänään, vanhempi mies katsoi kun tein 200kg maastavetoa niin tuli juttelemaan "On sulla poika perkele selkä kovassa kunnossa, ilman varusteita ja jalkoja et käytä ollenkaan ja tuollaiset raudat liikkuu".

Jauhoin paskaa saunassa halvaantuneen rullatuolimiehen kanssa ja kerroin loukkaantumisista, hän sanoi ettei ois huomannut mitään..

Niin, siis oliko herra rullatuolin kanssa vähän saunassa saunassa kikkaillu ja halvaantunu vaai :D juttelit pyörätuolissa olevan miehen kanssa saunassa? ;)

Itellä oli pientä erimielisyyttä jonkun urpon kanssa auton parkkeeraamisesta. Urpon puhuessa vaimokkeelle totesi hän puhelimeen (niin kovaa että mäkin sen kuulin siinä urpon lähettyvillä) sieltähän se sun kukkakeppis tulee siirtämään autoa. Näin siis kun minä 183/103 tulin paikalle. Sanottakoon vielä että urpo oli arviolta 170/60 :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tulipa vuosien takaa mieleen "huomautus". Shellillä tilasin paniinia ja mentiin pöytään kaverin kanssa.. Tilauksen otti vastaan sellanen vanhempi mies ja paniinin toi kuitenkin nuori nainen joka ei tiennyt että kelle se oli menossa eikä ollut mitään numerolappuja tms. niin tää mies opasti naista sanoen että "sellanen iso äijä, musta takki". Oli hetken jo ihan hyvä olo mutta se saatanan heitukka toi sen paniinin ja antoi sen mun kaverille siihen viereen. En käy enää shellillä.

Emäntä pyysi taas näyttämään hauista. Kun näytin, puristeli ja kehui isoksi ja vahvaksi. Eikä valehdellut yhtään, onhan se normi jantterin hauberia varmasti isompi ja näyttävämpi. Tuli kyllä hyvä mieli :)

Yllättävän useasti jotain kehuja tulee vaik suomes ollaanki mut vkl:na joku tyär käveli vastaa heti ku astuin baarii sisäle ja otti kädestä kii, " Oi ku oot iso ja lihaksikas voisitko *piip* mua? " Emmä tiä oli iha hauska ku tollee suoraa yhtäkkiä tuli. :D kaupankassalla neito alko porisee et "taidat treenata paljon ym" ja salil ulkomaalaistaustainen mies et miten hänkin saa noin isot habat,sanoin et juua paljon kaljaa nii meni vähä hiljaiseksi,siinä tämänpäivän pari "kehua".

Itsekin kyllä tykkään suurista hauiksista, hipelöin ja puristelen mielelläni, nams ;)

Yllättävän useasti jotain kehuja tulee vaik suomes ollaanki mut vkl:na joku tyär käveli vastaa heti ku astuin baarii sisäle ja otti kädestä kii, " Oi ku oot iso ja lihaksikas voisitko *piip* mua? "

Noh, saiko? :D

Itsekin kyllä tykkään suurista hauiksista, hipelöin ja puristelen mielelläni, nams ;)

No kun tää nyt tälleen spontaanisti nousi puheeksi, niin... osaisitko suomentaa tyhmemmälle, että mikä siinä habassa on niin erikoista? Mulle ei oo tähän päivään valjennut, että mistä se haban taika oikein nousee ja miksi ihmiset jaksaa sitä treenata isoimmalla palolla.

Tämä olisi mahtava postaus jos olisit vielä vaivautunut tulkkaamaan,että mikä siinä oli sitten se juttu..

Noh, ei vedetä nyt herneitä nenään. Ihan sitä meinasin, että pyörätuolijannu on voinut ihan vain huomauttaa asiasta (pyörätuolissa istuva äijä ja sille kerrotaan loukkaantumisista). Herättääkö kenties ajatuksia tämä HUOMAUTUS? Myönnettäköön, että ehkä turhan kaukaa haettua, mutta mahdollista. Anteeksi, jos olen väärässä.

Eihän huomautuksen tarvitse aina olla positiivinen/kehu, jotta huomautettava herää ajattelemaan asian laitaa ja oppii siitä jotain?
Tässä tapauksessa voitaisiin ajatella, että mitä me pienistä murhista valitetaan, kun muilla voi olla asiat enemmän viturallaan..

Ja ettei mene ihan jauhamiseksi, niin äitee kehu yks kerta "no sulla nuo hartiat vaa levenee levenemistään". Toi heti mukavaa mieltä pieni positiivinen palaute, vaikka ei ne nyt nii leveet kumminkaa oo. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom