Olis varmaan irronnu pesää niiltä sillo vielä kun vähän kännissä oltiin :D
Noh miksei kelvannu -95 pesä ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis varmaan irronnu pesää niiltä sillo vielä kun vähän kännissä oltiin :D
Noh miksei kelvannu -95 pesä ?![]()
Mua pyydettiin pari päivää sitten alusvaatemalliksi. Kerroin vaimokkeelle kotona asiasta, joka totesi että takaa kelpaan, mut edessä häiritsevänä tekijänä on proteiinipötsi!![]()
Ja viikonloppuna eukon kaveri nosteli mun paitaa ja hiero mun mahaa ja sano oolalaa mikä päkki , no kai se oli positiivinen huomautus :D
Tuli varmaan eukoltakin positiivinen huomautus?
Äiti lueskeli mun ruokavaliolappua tänää ja totes "hyvältä näyttää" hetken se jatko lukemistä totisena, katteli mua ja paperia epäuskosena ja lopulta kysyi "..tota..mitä toi whey-80 on? ja entäs malto?" ilmotin että kyseessä on palautusjuomasetti treenin jälkeen, johon vastaus kuului: "voisitsä ne vaihtaa vaikka mandariineihin?" :D Ihan hyvä keskustelu saatii tästäkin aikaa :D
Äiti lueskeli mun ruokavaliolappua tänää ja totes "hyvältä näyttää" hetken se jatko lukemistä totisena, katteli mua ja paperia epäuskosena ja lopulta kysyi "..tota..mitä toi whey-80 on? ja entäs malto?" ilmotin että kyseessä on palautusjuomasetti treenin jälkeen, johon vastaus kuului: "voisitsä ne vaihtaa vaikka mandariineihin?" :D Ihan hyvä keskustelu saatii tästäkin aikaa :D