Olis varmaan irronnu pesää niiltä sillo vielä kun vähän kännissä oltiin :D
Noh miksei kelvannu -95 pesä ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis varmaan irronnu pesää niiltä sillo vielä kun vähän kännissä oltiin :D
Noh miksei kelvannu -95 pesä ?
Mua pyydettiin pari päivää sitten alusvaatemalliksi. Kerroin vaimokkeelle kotona asiasta, joka totesi että takaa kelpaan, mut edessä häiritsevänä tekijänä on proteiinipötsi!
Ja viikonloppuna eukon kaveri nosteli mun paitaa ja hiero mun mahaa ja sano oolalaa mikä päkki , no kai se oli positiivinen huomautus :D
Tuli varmaan eukoltakin positiivinen huomautus?
Äiti lueskeli mun ruokavaliolappua tänää ja totes "hyvältä näyttää" hetken se jatko lukemistä totisena, katteli mua ja paperia epäuskosena ja lopulta kysyi "..tota..mitä toi whey-80 on? ja entäs malto?" ilmotin että kyseessä on palautusjuomasetti treenin jälkeen, johon vastaus kuului: "voisitsä ne vaihtaa vaikka mandariineihin?" :D Ihan hyvä keskustelu saatii tästäkin aikaa :D
Äiti lueskeli mun ruokavaliolappua tänää ja totes "hyvältä näyttää" hetken se jatko lukemistä totisena, katteli mua ja paperia epäuskosena ja lopulta kysyi "..tota..mitä toi whey-80 on? ja entäs malto?" ilmotin että kyseessä on palautusjuomasetti treenin jälkeen, johon vastaus kuului: "voisitsä ne vaihtaa vaikka mandariineihin?" :D Ihan hyvä keskustelu saatii tästäkin aikaa :D