Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mua pyydettiin pari päivää sitten alusvaatemalliksi. Kerroin vaimokkeelle kotona asiasta, joka totesi että takaa kelpaan, mut edessä häiritsevänä tekijänä on proteiinipötsi!:)

Mua pyydettiin pari päivää sitten alusvaatemalliksi. Kerroin vaimokkeelle kotona asiasta, joka totesi että takaa kelpaan, mut edessä häiritsevänä tekijänä on proteiinipötsi!:)

Miksi olla sixpack, kun voi olla kokonainen tynnyri? ;) Mites sitten asian suhteen päätit, vai päättikö vaimoke? :hyper:

Vaimokkeet päättää aina ja kaikesta. Itse voi tietty sanoa sen viimeisesen sanan, eli kyllä rakas.

Duunikaverina yksi kaikesta kaiken tietävä keski-ikäinen pullamössökaveri. Tilattiin poikien kanssa kimpassa protskuja, ihan perus heraa meljän likilon ämpärit mieheen. No tämä sankari totesi että kyllä taas maha kasvaa kun tuon vetää. Sanoin ettei sitä viikossa vedetä ja että mites se proteiini sitä läskiä kerää sen enempi kuin perunan mussutuskaan. Vastaus oli ettei perunan lihota. En jaksanu alkaa vääntään sillä kertaa. Syökööt vaikka kiviä mun puolesta. Sellanen tapaus ettei kannata nähdä ees vaivaa.

Minä:"toisaalta on kyl mukava olla tänään kuskina niin voi sitte aamusti vetää kunnon punttireenin..."
Kaveri:"Miksi?"
-seuraa tuijotusta ja syvä hiljaisuus-

Ei ehkä paras mutta huomautus kuitenkin...

Lajitreeneissä kuultua samanpainoluokan kaverilta "vittu kun sä oot niin vahva , ei sulle mahda mitään . Lopeta se salilla käyminen" vähän lämmitti mieltä. . Ja viikonloppuna eukon kaveri nosteli mun paitaa ja hiero mun mahaa ja sano oolalaa mikä päkki , no kai se oli positiivinen huomautus :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Äiti lueskeli mun ruokavaliolappua tänää ja totes "hyvältä näyttää" hetken se jatko lukemistä totisena, katteli mua ja paperia epäuskosena ja lopulta kysyi "..tota..mitä toi whey-80 on? ja entäs malto?" ilmotin että kyseessä on palautusjuomasetti treenin jälkeen, johon vastaus kuului: "voisitsä ne vaihtaa vaikka mandariineihin?" :D Ihan hyvä keskustelu saatii tästäkin aikaa :D

Äiti lueskeli mun ruokavaliolappua tänää ja totes "hyvältä näyttää" hetken se jatko lukemistä totisena, katteli mua ja paperia epäuskosena ja lopulta kysyi "..tota..mitä toi whey-80 on? ja entäs malto?" ilmotin että kyseessä on palautusjuomasetti treenin jälkeen, johon vastaus kuului: "voisitsä ne vaihtaa vaikka mandariineihin?" :D Ihan hyvä keskustelu saatii tästäkin aikaa :D

Kannattee totella äitiä tuossa mandariini asiassa :D

Tohon kohtaa pitää äitille heittää lohkasevasti:
"Jos mä ne mandariinit syön, niin mitä mä kainaloihin laitan?"

Tossa pari päivää sitten olin salilla ja siellä oli ilmeisesti alkamassa joku lastenjumppa, koska pukuhuone oli täynnä lapsia isiensä kanssa. Siinä meikäläisen vieressä isä ja kaksi veljestä (n. 3 ja 4-vee) olivat innokkaina tarralenkkareissaan ja isoveli nosteli pikkuveljeään voimiensa tunnossa. Kohta pikkuveli kuitenkin sanoi hyvin tietävän kuuloisena "säästele voimias". En tiä onko tää nyt oikee ketju tälle, mutta huomautushan tuokin kai on.

"Aikamoinen varastomies teillä!" .. olisi pitänyt kysyä suomennosta.

Back
Ylös Bottom