Noh, saiko? :D
Naturligtvis,men inte hon. Tykkään naisista joissa on vähä haastetta u know ja se viereinen tuntu melko työlääältä.:D Ainaha teissä on, ainakin olla parissa eiku parisuhteessa.;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh, saiko? :D
No kun tää nyt tälleen spontaanisti nousi puheeksi, niin... osaisitko suomentaa tyhmemmälle, että mikä siinä habassa on niin erikoista? Mulle ei oo tähän päivään valjennut, että mistä se haban taika oikein nousee ja miksi ihmiset jaksaa sitä treenata isoimmalla palolla.
No kun tää nyt tälleen spontaanisti nousi puheeksi, niin... osaisitko suomentaa tyhmemmälle, että mikä siinä habassa on niin erikoista? Mulle ei oo tähän päivään valjennut, että mistä se haban taika oikein nousee ja miksi ihmiset jaksaa sitä treenata isoimmalla palolla.
Tykkäät kai säkin naisten pepuista,olettaen sut heteroksi
Mjoo... mutta en kyllä keksi, miten se liittyy tähän. Onko hauis jotenkin pakaranomainen lihas Persauksella on kuitenkin selkä rooli näissä "jutuissa", mutta hauikselle en oikein keksi roolia kuin sooloseksissä :D
Mä en kans tiedä mikä niis niin kiehtoo, mutta jopa mulle on sanottu, että oon hulluina tollasiin paksuihin käsivarsiin :D No mä otin sen kehuina, vaikka todellisuudenhan tiedän, narut ne vielä on!
Forkkuhan se on sooloseksin kuningas!
Itse lopetin juuri tuon takia hauisten treenaamisen, kun tuntui että aloin naisille olla vain pala lihaa, jota ihmetellään ja ihaillaan.
Mjoo... mutta en kyllä keksi, miten se liittyy tähän. Onko hauis jotenkin pakaranomainen lihas Persauksella on kuitenkin selkä rooli näissä "jutuissa", mutta hauikselle en oikein keksi roolia kuin sooloseksissä :D
Ulkomailla naiset ovat naisia ja miehet miehiä.Tuli mielee et lämpimissä maissa naiset aiva vauhkona baarisa jos on vähä habaa.. suomessa tuntuu et ehkä enemmä karsastetaa "hyi kamala en koskis pillerimonsteri äklöä pthyi":hyvä: Noh tiedetäänhä nää suomen naiset.... :D