Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No kun tää nyt tälleen spontaanisti nousi puheeksi, niin... osaisitko suomentaa tyhmemmälle, että mikä siinä habassa on niin erikoista? Mulle ei oo tähän päivään valjennut, että mistä se haban taika oikein nousee ja miksi ihmiset jaksaa sitä treenata isoimmalla palolla.

Tykkäät kai säkin naisten pepuista,olettaen sut heteroksi :pano:

No kun tää nyt tälleen spontaanisti nousi puheeksi, niin... osaisitko suomentaa tyhmemmälle, että mikä siinä habassa on niin erikoista? Mulle ei oo tähän päivään valjennut, että mistä se haban taika oikein nousee ja miksi ihmiset jaksaa sitä treenata isoimmalla palolla.

Mä en kans tiedä mikä niis niin kiehtoo, mutta jopa mulle on sanottu, että oon hulluina tollasiin paksuihin käsivarsiin :D No mä otin sen kehuina, vaikka todellisuudenhan tiedän, narut ne vielä on! :)

Tykkäät kai säkin naisten pepuista,olettaen sut heteroksi :pano:

Mjoo... mutta en kyllä keksi, miten se liittyy tähän. Onko hauis jotenkin pakaranomainen lihas :confused: Persauksella on kuitenkin selkä rooli näissä "jutuissa", mutta hauikselle en oikein keksi roolia kuin sooloseksissä :D

No en mä tiedä, ja ei tietenkään se pelkkä haba jos koko muu ukko on pieni, täytyy siis olla kuitenkin sopusuhtainen. Mut mun silmää ainakin miellyttää, jos miehellä on sitä selkää, rintaa ja hauista (+ isot jalat ja peppu myös). Kireähkö t-paita päälle niin aijai :rolleyes: Kai se jollain tavalla kuvastaa sitä miehekkyyttä. (Liekö jotakin alkukantaisia juttuja?)

Mjoo... mutta en kyllä keksi, miten se liittyy tähän. Onko hauis jotenkin pakaranomainen lihas :confused: Persauksella on kuitenkin selkä rooli näissä "jutuissa", mutta hauikselle en oikein keksi roolia kuin sooloseksissä :D

Forkkuhan se on sooloseksin kuningas!

Mä en kans tiedä mikä niis niin kiehtoo, mutta jopa mulle on sanottu, että oon hulluina tollasiin paksuihin käsivarsiin :D No mä otin sen kehuina, vaikka todellisuudenhan tiedän, narut ne vielä on! :)

Itse lopetin juuri tuon takia hauisten treenaamisen, kun tuntui että aloin naisille olla vain pala lihaa, jota ihmetellään ja ihaillaan.

Itse lopetin juuri tuon takia hauisten treenaamisen, kun tuntui että aloin naisille olla vain pala lihaa, jota ihmetellään ja ihaillaan.

Tämä on syytä pitää mielessä :D Menee samaan kastiin lauseen "vitut seksistä, mä haluun romantiikkaa" kanssa!

Nämä nyt ei ole mitää ihmeellisimpiä huomautuksia, mutta aina se jotenkin mieltä lämmittää kun joku, oikeastaan kaikki tutut sanoo että olen kasvanut. Itse sellaista ei huomaa.

Edit: Tuli vielä sellanen mieleen, kun joskus kauan sitten ex muija otti kuvan mun päkistä, niin se tietenkin meni sitä esittelemään kaikille koulussa. Oli jätkät ollut kateellisia ja kukaan ei ollut uskoa että oli rakkaan miehen vatsa siinä :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Heh eiköhä se haba saa naisten huomion helposti niinkuin naisten peppu meidän miesten.. et liittyy hyvinkin aiheeseen.

Tuli mielee et lämpimissä maissa naiset aiva vauhkona baarisa jos on vähä habaa.. suomessa tuntuu et ehkä enemmä karsastetaa "hyi kamala en koskis pillerimonsteri äklöä pthyi":hyvä: Noh tiedetäänhä nää suomen naiset.... :D

Tuli mielee et lämpimissä maissa naiset aiva vauhkona baarisa jos on vähä habaa.. suomessa tuntuu et ehkä enemmä karsastetaa "hyi kamala en koskis pillerimonsteri äklöä pthyi":hyvä: Noh tiedetäänhä nää suomen naiset.... :D
Ulkomailla naiset ovat naisia ja miehet miehiä.
Ja huomautus vaimolta. Sun perse huutaa, että koske muhun! Kehunu tissejä. Aika säälittävää, kun vaimon sanomia huomautuksia kertoo.
Edit. Ja tosiaan erityisesti lämpimissä maissa.

Työnantajan järjestämä niska/hartia jumppa... Oli ojentaja ja tavallisia punnerruksia, tein ne suorinjaloin, kun muut teki polvet maassa...
Fysiöterapeutti kehui todella hyvää lihaskuntoa...

No joo salitaustaa noin 4kk, ikää 36 ja ennen sitä ei mitään liikuntaan liittyvääkän...

Yllättävän nopeasti paranee punnerrusmäärät ym, tunsi tällä salitaustalla itsensä vahvaksi, kun tuli suht helposti noi 15x4, vaikka omakin paino tuolla 100kg tienoilla.

Enpä ole aikoihin kuullut mitään positiivista fysiikasta, mutta viimeksi osteopaatti kehaisi vatsalihaksia hämmästyttävän hyviksi tjsp, joka jälkeenpäin lämmitti pitkään mieltä...

Yksi osuvin kommentti muistuu mieleen yläasteelta, kun kesäloman jälkeen yksi koulukaveri kysyy hämmästellen, olenko pumpannut hauista koko kesän?

Suostuin tänään kuskiksi yhelle kaverille ja sen parille kaverille. En ollut näitä kaverin kavereita nähnyt koskaan ennen ja eka kommentti niiltä oli: jaahas, taitaa tää meidän kuski olla salimiehiä, paljonko penkki? Sitten autossa toinen rupes olkapäitä ja käsiä kokeilee ja tuli kommenttia "ei perkele jätkällä kädet jonku puolimetriä paksut". Kyllähä noi lämmitti mieltä kun oli vielä melko väljä takki päällä ettei niitä kunnon muotoja oikeen sen alta nää:D Ja olivat alussa vielä ihan selvistäpäin, niin ei ollut mitään känniläisten höpöpuheita.

Olipas homoa porukkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom