Tänään taas töissä porukka pilkkas oikee urakalla mun harrastusta ja elämäntapaa, voi jumalauta että meinas mennä hermo. Oon nyt syöny 'tiukemman' ruokavalion mukaa useemman päivän ja johan kuulin siitä vittuilua jo heti ekana päivänä kun tulostin koko ruokavalion ja jätin sen ruokailutilan pöydälle. "Pitääks sun siis punnita noi ruuat ku tossa on noi grammamäärät?" "Onpa hei tosi kiva vetää kanaa joka päivä" "Siis sä et saa syödä suklaata" "Lähe bisselle, AINII SÄ ET VOI".. Tottakai mä voin syödä niin paljon suklaata ja juoda niin vitusti bissee ku tuntuu mutta kun en halua! Ihan omasta vapaasta tahdosta mä syön niinku syön, ei mua kukaan pakota. Eikä mua kukaan pakota treenaamaan mutta mä haluan tehdä sitä.
"Mä en viittis nähdä tollasta vaivaa sen etee, kyllä mä haluan nauttia joka päivä elämästä ja mä nautin ku saan syödä hyvää ruokaa" - Kuka saatana on käskeny tehdä pahaa ruokaa? Vaikka mä oonki maailman surkein kokki ni kyllä mä saan noista paperilla lukevista mössöistä ihan pirun maistuvia aterioita aikaan. Ja ei ees tee mieli mitään croissantteja tai herkkuja ku muutenki saa puputtaa kaikenmaailman ruokaa muutaman tunnin välein.
Enkä mä treenais ja söis niinku treenaan ja syön, jos mua vituttais treenata ja syödä niinku treenaan ja syön :D PERKELE.
Ratkaisin kyseisen ongelman teettämällä mukin, jossa olen hihattomassa näyttämässä tuplahauiksia. nowadays bitches mirrin' mah gains