Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jep! Platzin jalat mutta omat voimat.

Näiden puheiden perusteella jätkät omistaa Platzin jalat. Jokohan ois aika ryhtyä dieetille?
Jos vyötärön ja reiden suhde on nykyfarkkujen mitoitukselle viturallaan, niin siihen auttaa dieetti? Mahtava logiikka.
Entä jos käykin niin, että siinä kiristellessä rasvaa lähteekin enimmäkseen vyötäröltä ja lopputuloksena reiden ja vyötärön suhde nykyistä pillimuotia ajatellen on vieläkin huonompi?

Olin keikalla ostamassa kiertuepaitaa, niin frendi tokas: "Onkohan sulle edes kokoa?" .. Isoin oli XXL, mikä on teltta. XL riittää ;)

Näiden puheiden perusteella jätkät omistaa Platzin jalat. Jokohan ois aika ryhtyä dieetille?
Ei sitä kovin isot kintut tarvi olla, että istuessaan reisissä farkut kiristää aivan helvetisti ja kassit vetäytyy söpöön kamelinvarvasta muistuttavaan muodostelmaan..

siis näillä nykymenon tyylisillä farkuilla..

Jätkä on vaan RHP ja kateellinen palstan pötkyläreisille :smoke:

Hain varastolta varusteita ja sain vyön, jossa ei rittänyt reikiä. Kysyin, että saisko pienemmän niin antaja totes " Jaa sori, mitotin sen hartioiden perusteella.."
Ja myyjä totes city marketissa, kun ostin Pro bodyn että "taitaa mennä tiedot suoraan käsivarsiin" = )

Jos 32/32 tai vaikka ne 34/34 farkut on reisistä tuskallisen kireät ja vyötäröllä ja lahkeissa on hitosti tilaa, niin onhan se sanomattakin selvää ettei siinä dietti kuin pahenna tilannetta.

Tietenkin jos käyttää cittarin tasapaksuja kokoa liian suuria jameksia, kuten suurin osa keski-ikäisestä miesväestöstä tekee, ei tällä varmasti ole suurta merkitystä. Minä olen joutunut luopumaan lähes kokonaan molemmista farkkuvalmistajista (j.lindeberg & tiger of sweden) joiden farkkuja olen enimmäkseen ostanut, koska kummaltakaan ei enää liikkeistä meinaa löytyä mittasuhteisiin sopivia housuja. Ei tarvitse tosiaan olla mitkään jättiläisreidet että eron huomaa kun nämä ns. merkkivaatteet nykyään tehdään niin pilleille malleille.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos 32/32 tai vaikka ne 34/34 farkut on reisistä tuskallisen kireät ja vyötäröllä ja lahkeissa on hitosti tilaa, niin onhan se sanomattakin selvää ettei siinä dietti kuin pahenna tilannetta.

Tietenkin jos käyttää cittarin tasapaksuja kokoa liian suuria jameksia, kuten suurin osa keski-ikäisestä miesväestöstä tekee, ei tällä varmasti ole suurta merkitystä. Minä olen joutunut luopumaan lähes kokonaan molemmista farkkuvalmistajista (j.lindeberg & tiger of sweden) joiden farkkuja olen enimmäkseen ostanut, koska kummaltakaan ei enää liikkeistä meinaa löytyä mittasuhteisiin sopivia housuja. Ei tarvitse tosiaan olla mitkään jättiläisreidet että eron huomaa kun nämä ns. merkkivaatteet nykyään tehdään niin pilleille malleille.

Itse huomasin kauhistukseksi kun ostin viimeksi Lindebergin farkut että joutu siitä merkistä ostamaan 36 koon vyötäröllä :D Sen verran pilleille ne on tehty. Tigereita en enään osta, surkea laatu, haarat ratkennut kahdista farkuista alle puolessa vuodessa!

Jep, omalla kohdalla käytössä on 34" farkut, vaikka 32 olisi ollut paremmin istuva vyötärön osalta. Niissä vaan ei reisille ole ollenkaan tilaa kun nykymuoti on ajanut valmistajat tekemään jotain helvetin pillifarkkuja kaikille.

Treenikaveri: " Toi sun koko on kyllä aika provosoiva!" :D :D

Jep, omalla kohdalla käytössä on 34" farkut, vaikka 32 olisi ollut paremmin istuva vyötärön osalta. Niissä vaan ei reisille ole ollenkaan tilaa kun nykymuoti on ajanut valmistajat tekemään jotain helvetin pillifarkkuja kaikille.

Itse jouduin siirtymään J&Jn farkuissa 36" ainakin näissä leveämpilahkeisissa jotka ostin, perse ja reidet ottaa liikaa kiinni. Ghettobooty ftw!

Saunaan mennessä vilkaisin peiliin ja olihan se pakko samalla hiukan käsivarsia poseerata. Eukko meni siitä ohi ja sille tokaisin, että "On sitä hiukan tainnut tarttua lihaa käsivarsiin?"
Eukko siihen, että "No voi olla joo, en tiedä." Eipä ole ikinä vielä kehunut, ainoastaan hymähdellyt joskus jotain. Kerran edes olisi kiva kuulla jotain positiivista harrastuksesta, mutta ei... Sen verran jäi vaivaamaan, että oli pakko mitata hauiksen ympärysmitta; on se 43 cm varmaan surkea, mutta luulisi se nyt hieman erilaiselta näyttävän, kuin jollain random jannulla? Viimeksi, kun olen mitannut, niin oli 38 cm. Vaatii vaan töitä ilman rohtoja saada kädet kasvamaan.

Joo ei oo helppoa farkkujen metsästys, jos on vähänkään säbäpoikia isommat reidet suht normaalilla vyötäröllä. Parin vuoden sisällä oon tainnu löytää parit normaalikaupan farkut jotka menevät reisistä jalkaan, ilman että farkut kuristaa reisiä kävellessä, tai että vyötärön kohalta menis vielä toinen saman kokonen jannu sisään. Toiset olivat streZZZit (tais olla Camelin 38/38", joissa kasvuvaraa 0)! Ja toiset... En muistakkaan, tais olla vaan yhet sitten.

Joskus seurustelun alkuaikoina muijan kanssa mentiin shoppailemaan farkkuja, kun hänen mielestään mulle olis löytyny kaupoista farkkuja. Noh... Pitkän sovitusrumban jälkeen tilaan farkut nykyään netistä. GASP:in farkut on istunu tällä hetkellä parhaiten jalkaan, enkä LUOJAN KIITOS tarvitse melkein edes vyötä! Toisena tulee perästä GAZOZ, millä kyllä on monen eri mallin leikkauksella noita farkkujakin.

oiskohan siinä bulkilla tullu ekstraa jos 43 cm näyttää mittanauha :D ihan vertailuna... http://www.youtube.com/watch?v=bQafj0dBwbo

Mitä tuo lause tarkoittaa että "bulkilla tullu extraa jos 43cm näyttää mitta" :o

Tuo käden koko on varmaan ihan ihmisestä kiinni että mikä on "iso" ja mikä ei.. esimerkiksi itse olen 177cm pitkä ja äsken mittasin niin 40cm on ympärysmitta. Omaan kroppaan tuo käsi tuntuu jotenkin ihan tavalliselta ettei päältäpäin edes näkisi että on ikinä hauista treenannut (paitsi tietty kun jännittää) mutta jos on vaikka 165cm mittainen ja pienellä rasvaprosentilla niin voi näyttää jo hyvinkin kehittyneeltä jos on 40 tai 43cm hauis :)

Tulinpa itekki mitanneeks ku en ikinä aikasemmin oo, 44cm näyttäs hauiksen ympärys olevan jännitettynä. Vaikka johan siinä toki läskiäkin on "tarpeeksi" :( Ei kyllä mitään hyviä kommentteja oo ikinä "herunut", mutta nykyään ei niitä kyllä ansaitsekaan. Paitsi ehkä "hieno one-pack!"

Suositut

Back
Ylös Bottom