Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos vyötärön ja reiden suhde on nykyfarkkujen mitoitukselle viturallaan, niin siihen auttaa dieetti? Mahtava logiikka.Näiden puheiden perusteella jätkät omistaa Platzin jalat. Jokohan ois aika ryhtyä dieetille?
Ei sitä kovin isot kintut tarvi olla, että istuessaan reisissä farkut kiristää aivan helvetisti ja kassit vetäytyy söpöön kamelinvarvasta muistuttavaan muodostelmaan..Näiden puheiden perusteella jätkät omistaa Platzin jalat. Jokohan ois aika ryhtyä dieetille?
Jätkä on vaan RHP ja kateellinen palstan pötkyläreisille :smoke:Näiden puheiden perusteella jätkät omistaa Platzin jalat. Jokohan ois aika ryhtyä dieetille?
Jätkä on vaan RHP ja kateellinen palstan pötkyläreisille :smoke:
Jos vyötärön ja reiden suhde on nykyfarkkujen mitoitukselle viturallaan, niin siihen auttaa dieetti? Mahtava logiikka.
Jos 32/32 tai vaikka ne 34/34 farkut on reisistä tuskallisen kireät ja vyötäröllä ja lahkeissa on hitosti tilaa, niin onhan se sanomattakin selvää ettei siinä dietti kuin pahenna tilannetta.
Tietenkin jos käyttää cittarin tasapaksuja kokoa liian suuria jameksia, kuten suurin osa keski-ikäisestä miesväestöstä tekee, ei tällä varmasti ole suurta merkitystä. Minä olen joutunut luopumaan lähes kokonaan molemmista farkkuvalmistajista (j.lindeberg & tiger of sweden) joiden farkkuja olen enimmäkseen ostanut, koska kummaltakaan ei enää liikkeistä meinaa löytyä mittasuhteisiin sopivia housuja. Ei tarvitse tosiaan olla mitkään jättiläisreidet että eron huomaa kun nämä ns. merkkivaatteet nykyään tehdään niin pilleille malleille.
RHP ja ylpeä siitä ;) Eihän naiset nää baaritiskin alle.
Jos 32/32 tai vaikka ne 34/34 farkut on reisistä tuskallisen kireät ja vyötäröllä ja lahkeissa on hitosti tilaa, niin onhan se sanomattakin selvää ettei siinä dietti kuin pahenna tilannetta.
Jep, omalla kohdalla käytössä on 34" farkut, vaikka 32 olisi ollut paremmin istuva vyötärön osalta. Niissä vaan ei reisille ole ollenkaan tilaa kun nykymuoti on ajanut valmistajat tekemään jotain helvetin pillifarkkuja kaikille.
oiskohan siinä bulkilla tullu ekstraa jos 43 cm näyttää mittanauha :D ihan vertailuna... http://www.youtube.com/watch?v=bQafj0dBwbo