Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
On se hauska kun toiset ei saa noilla reilusti yli 40 cm hauiksilla huomiota, mutta täällä rupesi sitä saamaan jo semmosilla 35 sentin siimoilla. Riippuu vissiin pitkälti seurasta ja vertauskohteista, on jotain hyötyä olla kynäniskana kynäniskojen seurassa :D

Tuo käden koko on varmaan ihan ihmisestä kiinni että mikä on "iso" ja mikä ei.. esimerkiksi itse olen 177cm pitkä ja äsken mittasin niin 40cm on ympärysmitta. Omaan kroppaan tuo käsi tuntuu jotenkin ihan tavalliselta ettei päältäpäin edes näkisi että on ikinä hauista treenannut (paitsi tietty kun jännittää) mutta jos on vaikka 165cm mittainen ja pienellä rasvaprosentilla niin voi näyttää jo hyvinkin kehittyneeltä jos on 40 tai 43cm hauis :)
Kyllä se 40cm hauis voi olla 185cm jätkälläkin näyttävä, kunhan se on tarpeeksi kireä. Liian usein kuulee sanottavan, että " ei se 45cm näytä oikeesti tän pitusena miltään", kun todellisuudessa se johtuu nimenomaan rasvaprosentista, eikä käden koosta.

Kyllä se 40cm hauis voi olla 185cm jätkälläkin näyttävä, kunhan se on tarpeeksi kireä. Liian usein kuulee sanottavan, että " ei se 45cm näytä oikeesti tän pitusena miltään", kun todellisuudessa se johtuu nimenomaan rasvaprosentista, eikä käden koosta.

Näinhän se menee, jos ei ole pienissä rasvoissa niin helposti normitallaajan silmään ei näytä yhtä lihaksikkaalta kuin pienen r% omaava kaveri, vaikka olisikin enemmän lihasta.

Jeps, kyllähän se yleensä vaatii sen suht alhaisen rasvaprosentin. En oikein osaa arvioida paljonko itsellä tuo mitta olisi "normaalipainoisena"... ehkä luokkaa 35cm? Mutta eipä sitä ilman jotain hihattomassa poseeraamista nykyisellään kukaan huomaa että jotain pientä lihastakin löytyisi.

...GAZOZ, millä kyllä on monen eri mallin leikkauksella noita farkkujakin.

Gazoz tekee parhaat farkut !

Mitä tuo lause tarkoittaa että "bulkilla tullu extraa jos 43cm näyttää mitta" :o

Tuo käden koko on varmaan ihan ihmisestä kiinni että mikä on "iso" ja mikä ei.. esimerkiksi itse olen 177cm pitkä ja äsken mittasin niin 40cm on ympärysmitta. :)

Ei ole mistään kotoisin jos ojentajan päällä on kunnolla läskiä, jonka avulla saadaan senttejä lisää.

Ilman pumppia. Vasen: 48cm, Oikea: 46cm. 50cm on vasta jotain ! :thumbs:

Jos 32/32 tai vaikka ne 34/34 farkut on reisistä tuskallisen kireät ja vyötäröllä ja lahkeissa on hitosti tilaa, niin onhan se sanomattakin selvää ettei siinä dietti kuin pahenna tilannetta.

Tietenkin jos käyttää cittarin tasapaksuja kokoa liian suuria jameksia, kuten suurin osa keski-ikäisestä miesväestöstä tekee, ei tällä varmasti ole suurta merkitystä. Minä olen joutunut luopumaan lähes kokonaan molemmista farkkuvalmistajista (j.lindeberg & tiger of sweden) joiden farkkuja olen enimmäkseen ostanut, koska kummaltakaan ei enää liikkeistä meinaa löytyä mittasuhteisiin sopivia housuja. Ei tarvitse tosiaan olla mitkään jättiläisreidet että eron huomaa kun nämä ns. merkkivaatteet nykyään tehdään niin pilleille malleille.

Denim Demonia tilalle. Tai indigoferaa

Ehdottomasti näin. Muutenkin näkisin asian niin että vain tiukkana voi natuna olla tosi lihaksikkaan näköinen. Illuusio kun lihas on pumpissa ja suonet pullottaa on aika näyttävä eikä tarvitse edes hirveästi lihasmassaa.

Jos hauiksessa ei näy edes tuo iso suoni niin on viimeistään dieetin aika :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tai geenien vaihdon aika. Ei mulla ainakaan näy vaikka olis kuinka pienissä rasvoissa, paitsi jos jännittäessä katsoo oikeesta kulmasta hyvästä valossa :P

Niimpä! Itsellänikään ei ole koskaan näkynyt vaikka joskus hyvinkin pienellä rasvaprosentilla olen ollut. Mutta sitten joillain, esimerkiksi isälläni on aina näkynyt suonet pinnassa vaikka ei ole kovinkaan erikoinen lihaskunto. Että ihan ihmisestähän se riippuu kenellä näkyy ja kenellä ei.. :)

Mutta tottakai sellaisilla joilla ne näkyy ne saadaan piiloon myös jos kovin läskiä kertyy :D Eli siinätapauksessa laihduttamisella on vaikutusta asiaan

Kyllä mullakin näkyy suonia paljon helpommin esimerkiksi olkapäissä ja rintalihaksissa kun hauiksessa... Geeneistähän tuo on kiinni paljon.

Olin puntilla, kun Yläasteen liikunnan opettaja tuli luokkansa kanssa treenaamaan. Opettaja sitten selitti oppilailleen, että mitä pitää tehdä ja sanoi sitten minua osoittaen "Varokaa sitten tuota isoilla painoilla pelottelijaa". Sitten minulta tultiin pariin kertaan kysymään neuvoakin. :)

http://www.youtube.com/watch?v=SdnQR-JctCY tuommoiset olis aika mukavat :D ja näyttää kuitenkin silleen "normaaleilta" eikä ole ylikireät ja verisuonet räjähtämisillään olevat niinkuin kehonrakentajilla yleensä on.

Onkohan saanut tuommoiset ihan normaali treenillä vai onkohan pitänyt lisätä jotain extraa kaurapuuroon ;)
Katso bigger, stronger faster ja tiedät.;)

tai geenien vaihdon aika. Ei mulla ainakaan näy vaikka olis kuinka pienissä rasvoissa, paitsi jos jännittäessä katsoo oikeesta kulmasta hyvästä valossa :P
Ne suonet näkyvät rasvaprosentin lisäksi myös sitä paremmin, mitä isommaksi lihakset kasvavat, sillä isot lihakset tarvitsevat enemmän verta. Suonien näkymiseen voi muistaakseni myös jonkin verran vaikuttaa hapotustreeneillä.

Ne suonet näkyvät rasvaprosentin lisäksi myös sitä paremmin, mitä isommaksi lihakset kasvavat, sillä isot lihakset tarvitsevat enemmän verta.
Eikös bodarit myöskin maximoi suonikkuuteensa kisoissa joillain viimeistelyrituaaleistaan (hiilihydraatti tankkaus,jne)? :D

Eikös bodarit myöskin maximoi suonikkuuteensa kisoissa joillain viimeistelyrituaaleistaan (hiilihydraatti tankkaus,jne)? :D

Pari päivää hiilareita pitkän ja raskaan dieetin jälkeen ja pumppi päälle ennen varsinaista lavasuoritusta, näin itse olen käsittänyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom