Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä se 40cm hauis voi olla 185cm jätkälläkin näyttävä, kunhan se on tarpeeksi kireä. Liian usein kuulee sanottavan, että " ei se 45cm näytä oikeesti tän pitusena miltään", kun todellisuudessa se johtuu nimenomaan rasvaprosentista, eikä käden koosta.

Niin no... Mulla on pitutta 170cm ja haupitsilla mittaa about 42cm. Ei ole kyllä tullut kommentteja, eikä se käsi peilistä kovin isolta näytä. Ehkä johtunee kun on apinan kädet, eli sylimitta on 186cm. Muutenkin oon aika kireessä kunnossa. Rasvoja ei käsissä paljoo ole.

Mutta voi hemmetti jotta olen yllytyshullu :D En nyt sitten turhan takia viittinyt tuota kuvaa ottaa. Tässä teille ne jalat. Taustaa vähän maalailtu pois.

scaled.php

Ne suonet näkyvät rasvaprosentin lisäksi myös sitä paremmin, mitä isommaksi lihakset kasvavat, sillä isot lihakset tarvitsevat enemmän verta. Suonien näkymiseen voi muistaakseni myös jonkin verran vaikuttaa hapotustreeneillä.

Oma kommenttini oli vähän vitsi, mutta kyllähän kädet ovat lähes kaikilla ne vähä rasvaisimmat paikat, ja keskivartalo kerää fläsää eniten. Reisissä tuo sitten kai vaihtelee eniten...

Moni arvioi rasvaprosentin alakanttiin. Toisessa ketjussa puhuttiin jotain että 15% rasvoilla päkki näkyy ja 18% suonet forkuissa pullottelee. Tohon vaikuttaa tosiaan paljon pumppi, lämpötila (kylmällä suonet vetäytyy) ja etenkin se raaka lihasmassa. Tietysti myös sen jakautuminen, ja se miten suonet luonnostaankin näkyy (hyvä vertailu kohta on miten ne näkyi ennen treenaamisen aloittamista, huonommin vai paremmin).

Eilen olin tsekkaamassa monen kuukauden breikin jälkeen vantaan yöelämää, kuskin roolissa tosin ,mutta eipä tarvii mennä enää vähään aikaan kun oli niin sekoa jengiä liikkeellä, tässä pari esimerkkiä;

Seisoin tiskijonossa venaamassa vichyä kun joku päälle 30vee äijä tuli silittää mun kättä ja sanoi että "onpa hieno ojentaja sulla" , mietin että wtf u mirin bra, no ukko lähti jatkamaan matkaa.

Kotvan kuluttua seisoskelin tanssilattian vieressä ja kattelin meininkiä kunnes joku milffi tuli mun viereen ja esitteli mut jollekkin äijälle muka miehenään, no hämmentyneenä kättelin äijää ja kun mies lähti menemään kysyin naiselta että mitähän tää meinaa niin kerto, että ukko oli ahdistellu sitä pitkin iltaa ja tarvitsi mun "apua" sen karkottamiseen koska näytin niin vahvalta. joopa joo.

viellä joku randon minihameblondi tuli yks kaks pussailemaan ja puristelemaan käsiä ja kehumaan niiden muotoa sekä joku jakkupuku ämmä kehui kuinka harteikas olen ja kyseli lupaa saada suudella, no sai se pussata poskelle kun oon varattu ja muutenkin halusin kotiin jo syömään maitorahkaa.

http://www.youtube.com/watch?v=Uxh0ZCt6Q9s&feature=related

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mutta voi hemmetti jotta olen yllytyshullu :D En nyt sitten turhan takia viittinyt tuota kuvaa ottaa. Tässä teille ne jalat. Taustaa vähän maalailtu pois.

Noniin! Tosi hyvältä nuo kyllä kieltämättä näyttääkin! Sopivasti lihasta että näyttää naiselliselta mutta hyväkuntoiselta ja kiinteältä. Että ei ihme jos kehuja oot saanut :thumbs: ja peppu myös kivan kokoinen ja muotoinen! :nolo: mutta juuh se siitä! :hyper:

Jukolauta, mä olen mitalin arvoinen mies. Mä pidän kommenttiani suurimpana käänteenä äkilliseen mielipiteen muutokseen.. :dance:

Kai tässä pitää lähteä frakin ostoon ja odottamaan Halosen yhteydenottoa..

Kyllähän noita muotoja puristelis ;)

No ei huhhuh mitkä jalat! Tonne ku laittas pään väliin niin rusentuisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom