Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noinhan se menee, ei voi mitään :DTuntuu et mitä laihempi ja luikumpi ni sen parempi. Vielä vähä emohintti lookkia päälle ni johan tulee naisia ovista ja ikkunoista.
isoveljen kommentti kun otin paidan pois treenin jälkeen: " piilota toi möhömaha" :(
"Mitä sä siel salil oikeen teet kun et laihdu ollenkaan"Oon kans kuullu noin 3 kertaa omaavani ison mahan, ilmeisesti salilla pitäs laihtua ihan tikuksi että sielä tekis asiat oikein
"Mulla on vähän semmoinen kutina, ettei naisilla ja Pakkiksen naisilla ole juurikaan yhteistä keskenään yleisestä harhaluulosta huolimatta." - MaddoxPakko nyt kommentoida että
<- TÄÄLTÄ löytyy nainen joka kuolaa oikeiden lihasten perään, ei kelpaa mitkään rimpulat. Miehen pitää olla mies :D
Oon kans kuullu noin 3 kertaa omaavani ison mahan, ilmeisesti salilla pitäs laihtua ihan tikuksi että sielä tekis asiat oikein
Tai sitten siellä voi kasvattaa lihasta tai hommata voimaa. Läski on läskiä, turhaan te sitä yritätte muuksi muuttaa puheilla.
Tai sitten siellä voi kasvattaa lihasta tai hommata voimaa. Läski on läskiä, turhaan te sitä yritätte muuksi muuttaa puheilla.
No mee sä sitten guruna tekemään jompaa kumpaa noista ilman että tulee yhtään rasvaa. Ihme huutelua.
Onneksi. jokainenhan tiukaksi pääsee mutta koitappa saada lihasta ja voimaa, eipä olekkaan enään niin helppoa.Juu ei vaan kolahda mahakas treenattu mies. Ei millään. Makuja onneksi on monia.