Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
"Kiva haba!"

Joku muija sano baarissa, että taidat käydä salilla ja sit puras mun hauista :D

Varmaan sama muija, joka halus panna mun hauista.

Viime viikolla kaveri tuli ja koitti mahaa ja sano " Puhuttiin tuossa *Piipin* ( Toinen kaveri) kanssa, että on Cauntesilla vähän maha kasvanut tämän syksyn aikana" <- Tiedän sanomattakin -.-
Muori kun kävin sielä viikonloppuna: Muori:"Oot miehistyny" Minä:"Kuinkas niin?" Muori:"Oot vankistunu" <- Eli luultavasti olen siis lihonut. ^^
Kummisetäni ja kummitätini tulivat meille käymään kun olin tullut suihkusta ja olin pyyhe päällä vielä. Keskustelin heidän kanssaan niitä näitä ja lähdin yläkertaan. Kuulemma kummisetäni oli useaan kertaan sen jälkeen todennut äidilleni että " On sillä nuorellla miehellä komeat lihakset" <- Edes jotain positiivista?

^Isäs on selkeesti asian ytimessä.

Joku muija sano baarissa, että taidat käydä salilla ja sit puras mun hauista :D

Varmaan sama muija, joka halus panna mun hauista.

Missä baareissa te oikein pyöritte kun saatte positiivista palautetta hameväeltä "lihaksista"? Ne harvat kerrat kun olen baarissa ollut, niin olen kuullut jotain "hyi kauhea ku olet lihaksikas", vaikka en todellakaan liiku missään kireissä vaatteissa (saati sitten ole erityisen lihaksikas). WTF :confused:

Missä baareissa te oikein pyöritte kun saatte positiivista palautetta hameväeltä "lihaksista"? Ne harvat kerrat kun olen baarissa ollut, niin olen kuullut jotain "hyi kauhea ku olet lihaksikas", vaikka en todellakaan liiku missään kireissä vaatteissa (saati sitten ole erityisen lihaksikas). WTF :confused:

Jätkä vaan on oikeesti niin kauhee lihakasa, että jotku heikommat tytöt säikähtää. Laihduta tämmöseks mun kaltaseks kynikseks niin naiset on ihan sulaa vahaa :smoke:

Jätkä vaan on oikeesti niin kauhee lihakasa, että jotku heikommat tytöt säikähtää. Laihduta tämmöseks mun kaltaseks kynikseks niin naiset on ihan sulaa vahaa :smoke:
Kovin on vaikea uskoa, kun oma vaatetus on tosiaan sen verran väljää luokkaa, että tuollaiset palautteetkin on tullut lähinnä ihan puskista. Todennäköisempänä pitäisin sitä, että olen liian kynis ;) Kireässä kunnossa olin kyllä viimeksi joskus vuonna 2007 eli ehkä tässä lienee syy?

Kovin on vaikea uskoa, kun oma vaatetus on tosiaan sen verran väljää luokkaa, että tuollaiset palautteetkin on tullut lähinnä ihan puskista. Todennäköisempänä pitäisin sitä, että olen liian kynis ;) Kireässä kunnossa olin kyllä viimeksi joskus vuonna 2007 eli ehkä tässä lienee syy?

Noin ison miehen raamit paistaa väljemmänkin vaatetuksen läpi. Ei kireydellä niin suurta merkitystä ole, jos vaan vatsat edes jossain sopivassa valaistuksessa paistaa, niin se on jo kuumaa kamaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Näitä viestejä kun lukee niin tulee mielee että kaippa se pitää alkaa veivaamaan hauista oikeen urakalla.

Missä baareissa te oikein pyöritte....

Niimpä. Mä en koskaan oo nähny baarissa ketään joka edes vähän olis kiinnittäny huomiota lihasten puolesta. En hyvässä enkä huonossa mielessä. Tosin mä kyllä käyn sen verran harvoin enkä kattele ympärilleni joten syytän ihan vain itteäni, kun en ketään näe :D

Täällä pohjosessa (Oulussa) ei kyllä naiset mitään tommosia möläytyksiä suustaan päästele, itse olen kyllä siima, mutta tuntuu että tuo puheliaisuus on siellä etelämmässä.

Noin ison miehen raamit paistaa väljemmänkin vaatetuksen läpi. Ei kireydellä niin suurta merkitystä ole, jos vaan vatsat edes jossain sopivassa valaistuksessa paistaa, niin se on jo kuumaa kamaa.

Eikös joku joskus todennu että sitten on vatsapalikat kunnossa kun ne näkyy toppatakin läpi..:D

Eikös joku joskus todennu että sitten on vatsapalikat kunnossa kun ne näkyy toppatakin läpi..:D

Tossa olis vähän tavotetta kevättalvelle :D

Joo kiinnostais ihan mielenkiinnosta tietää mistä muka semmosia mimmejä löytyy jotka kuolaa lihasten perään. Tuntuu et mitä laihempi ja luikumpi ni sen parempi. Vielä vähä emohintti lookkia päälle ni johan tulee naisia ovista ja ikkunoista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom