Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku muija sano baarissa, että taidat käydä salilla ja sit puras mun hauista :D
Joku muija sano baarissa, että taidat käydä salilla ja sit puras mun hauista :D
Varmaan sama muija, joka halus panna mun hauista.
Missä baareissa te oikein pyöritte kun saatte positiivista palautetta hameväeltä "lihaksista"? Ne harvat kerrat kun olen baarissa ollut, niin olen kuullut jotain "hyi kauhea ku olet lihaksikas", vaikka en todellakaan liiku missään kireissä vaatteissa (saati sitten ole erityisen lihaksikas). WTF
Kovin on vaikea uskoa, kun oma vaatetus on tosiaan sen verran väljää luokkaa, että tuollaiset palautteetkin on tullut lähinnä ihan puskista. Todennäköisempänä pitäisin sitä, että olen liian kynis ;) Kireässä kunnossa olin kyllä viimeksi joskus vuonna 2007 eli ehkä tässä lienee syy?Jätkä vaan on oikeesti niin kauhee lihakasa, että jotku heikommat tytöt säikähtää. Laihduta tämmöseks mun kaltaseks kynikseks niin naiset on ihan sulaa vahaa :smoke:
Kovin on vaikea uskoa, kun oma vaatetus on tosiaan sen verran väljää luokkaa, että tuollaiset palautteetkin on tullut lähinnä ihan puskista. Todennäköisempänä pitäisin sitä, että olen liian kynis ;) Kireässä kunnossa olin kyllä viimeksi joskus vuonna 2007 eli ehkä tässä lienee syy?
Missä baareissa te oikein pyöritte....
Noin ison miehen raamit paistaa väljemmänkin vaatetuksen läpi. Ei kireydellä niin suurta merkitystä ole, jos vaan vatsat edes jossain sopivassa valaistuksessa paistaa, niin se on jo kuumaa kamaa.
Eikös joku joskus todennu että sitten on vatsapalikat kunnossa kun ne näkyy toppatakin läpi..:D
Näitä viestejä kun lukee niin tulee mielee että kaippa se pitää alkaa veivaamaan hauista oikeen urakalla.
Unohtamatta penkkiä ja vatsoja! Muulla ei sitten väliä ;)
säbä hoitaa pohkeetNo onhan nyt pohkeilla väliä ;)