"Sulla on baarin paras perse." No ei ole mennyt työ hukkaan. Naamasta ei ollut mitään puhetta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naiset kehuu persettä. Hirvittää.
Siinäpä se ongelma onkin. Kerran sain avarista ku kehaisin takasin jotain "on sullaki näppärä booti".Sanot vaan että "Kiitos samoin." ;)
"vaarallisen näköstä, vähennä painoa ja käytä puhtaampaa tekniikkaa" näin noin 50kg painava, about 80kg kyykkymaksimin omaava kaveri tokas seurattuaan mun maksimikolmosta kyykyssä. ok, myönnettäköön että vähän julleksi meni vika toisto
Jos on huonommat tulokset kuin sillä jota neuvoo niin ei ole paljoa varaa mennä neuvooon!!!
Jos ei ymmärrä treenaamisestä juuri mitään niin ei ehkä kannata neuvoa. Mua vaan ärsyttää ihmiset jotka treenaa vuodesta toiseen samoilla painoilla mutta hei, ei se mitään koska tekniikka on täydellinen. Tai siis ei ärsytä, kaikki treenatkoon niinkuin parhaaksi näkee mutta ehkä kannattaa olla kritisoimatta kolme kertaa vahvempia joita jopa kiinnostaa kehittyäkin väliillä eikä vain hengailla salilla.
...niin ja kaikenlisäksi mun kyykkytekniikka on vittu täydellinen
;)
No juu oli huono vetää crossfittajaat mukaan!
Jep, jos tiedät kuka on Mikko Salo niin tiedät että crossfittaajat on kovia:D