Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mustalaiset rupes kinaamaan keskenään töissä ja menin pöytään nojaamaan ja kysymään mitä ne isot miehet taas jaksaa kiukuta. No, ukko sitten rupes tökkimään et onko pojalla luotiliiviä. Törkkäs kylkeen ja ylärintaan. "Ooi, millo sie oot alkanu liivei pittää?" Vähän hölmistyneenä sit joutu vastaan et "en ikinä". Manne "oi oi, oot sie kunnnoos sit" :D Ei voinu ku revetä :D

Nakkikiskan jonossa mua luultiin mun pikkuveljeks joka on about 40kg keveämpi. :(

"On tuo ulkomuota vähän muuttunut!"

Baarissa joku mimmi puristi mun hauista ja totes että "panisin". Oli pakko kysyä, että meinasko se mun hauista panna vai.

"vaarallisen näköstä, vähennä painoa ja käytä puhtaampaa tekniikkaa" näin noin 50kg painava, about 80kg kyykkymaksimin omaava kaveri tokas seurattuaan mun maksimikolmosta kyykyssä. ok, myönnettäköön että vähän julleksi meni vika toisto :)

Naureskelin kanssa joskus aikoinaan työpaikan salilla samaa asiaa. Yksi noin 35v mies, joka "tiesi kaiken kaikesta" ja kyykkäsi noin 50kg atg takakyykkyä. Normisti kyykkäili 20-40kilolla etu ja takakyykkyjä siellä ja kulmasouti pendlay rowta ykkösiä 50kilolla neuvoi aina kaikkia. "Ei kannata noin eikä näin!" :D Tokaisin vaan itse sitten joskus, että noinko musta sitten tulee yhtä vahva kun susta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"vaarallisen näköstä, vähennä painoa ja käytä puhtaampaa tekniikkaa" näin noin 50kg painava, about 80kg kyykkymaksimin omaava kaveri tokas seurattuaan mun maksimikolmosta kyykyssä. ok, myönnettäköön että vähän julleksi meni vika toisto :)

Jos on huonommat tulokset kuin sillä jota neuvoo niin ei ole paljoa varaa mennä neuvooon!!!

Jos on huonommat tulokset kuin sillä jota neuvoo niin ei ole paljoa varaa mennä neuvooon!!!

Jos ei ymmärrä treenaamisestä juuri mitään niin ei ehkä kannata neuvoa. Mua vaan ärsyttää ihmiset jotka treenaa vuodesta toiseen samoilla painoilla mutta hei, ei se mitään koska tekniikka on täydellinen. Tai siis ei ärsytä, kaikki treenatkoon niinkuin parhaaksi näkee mutta ehkä kannattaa olla kritisoimatta kolme kertaa vahvempia joita jopa kiinnostaa kehittyäkin väliillä eikä vain hengailla salilla.

...niin ja kaikenlisäksi mun kyykkytekniikka on vittu täydellinen:rock:

;)

Jos ei ymmärrä treenaamisestä juuri mitään niin ei ehkä kannata neuvoa. Mua vaan ärsyttää ihmiset jotka treenaa vuodesta toiseen samoilla painoilla mutta hei, ei se mitään koska tekniikka on täydellinen. Tai siis ei ärsytä, kaikki treenatkoon niinkuin parhaaksi näkee mutta ehkä kannattaa olla kritisoimatta kolme kertaa vahvempia joita jopa kiinnostaa kehittyäkin väliillä eikä vain hengailla salilla.

...niin ja kaikenlisäksi mun kyykkytekniikka on vittu täydellinen:rock:

;)

Kyllä kyllä. Jos mulle tulee joku crossfittaaja tms joka mavettaa täydellisesti pitkää sarjaa 50 kilolla ja itellä maksimiveto mavessa menossa 250kg tangossa ja jalat saattaa hiukan liian aikasin suoristua ja se sankari tulee neuvomaan niin saa kyllä kuulla kunniansa siinä vaiheessa :D

Isukki tänään totes, että mun hartiat on jo melkein yhtä leveet kun sillä :D tosin myöhemmin, kun nosteltiin jotain raskaita putkia kuormaan, niin sano, että vielä pitää syödä aamupuuroa ja käydä salilla. palautti takas maan pinnalle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom