Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mut haukuttii vammasen muotoseks ja kaapiks, koska M kokoset henkkamaukka perus t-paidat kirraa hartioista ja jää mahasta löröiks :( Onko se saatanan mun vika että h&m:n vaatteet suunnitellaan tasapaksuille pullohartiaisille siiderimahaläski teineille sekä muodottomille superlaihoille kukkakeppi tyypeille ja aaargh.
ite ostan just sen takia henkkamaukan paitoja et ne on ainoita tarpeeksi kapeita ettei helma liehu hameena. Oon varmaan sitte se pullohartiainen laihaläski.

Jotain treffeillä kuultua: "Kyllähän noille käsivarsille vois kellahtaa." "Ei ku kävele sä vaan edellä, niin mä voin katella sun persettäs."

Sitten on tietysti töissä jatkuvaa ihmettelyä ruoka-annosten koosta, koska syön niin paljon enemmän mitä muut. Kerran on jopa kaivettu puhelimet ruokapöydässä taskuista ja otettu pari kuvaa eeppisestä ruoka-annoksestani. Myös perinteiset kuittailut porukoilta on kuultu täälläkin.

Itse herätin tänään suurta ihmetystä pari vuotta nuoremmissa, aloittelevissa treenajissa. Puolenkymmenen ES-Jonnen lauma katseli kun prässäsin...
Olin otettu saamastani huomiosta ja ihailusta, vaikka olisin toivonut seuraajien olevan tiukalla takamuksella varustettuja punttimimmejä.:puntti:

Itse herätin tänään suurta ihmetystä pari vuotta nuoremmissa, aloittelevissa treenajissa. Puolenkymmenen ES-Jonnen lauma katseli kun prässäsin...
Olin otettu saamastani huomiosta ja ihailusta, vaikka olisin toivonut seuraajien olevan tiukalla takamuksella varustettuja punttimimmejä.:puntti:
Ihmettelivät kuitenkin vaan että miksi treenaat jalkoja, siinähän tulee hiki eikä se ole ollenkaan mukavaa. Siltä ainakin itsestä tuntuu kun menen salille kyykkäämään ja nuoremmat klopit tuppaavat tuijotteleen raskaan sarjan jälkeen.

Kun venyttelin tossa yksi päivä spagaatia salin venyttelyalueella, niin vieressä venytellyt mies kysyi, että kauanko pitää venytellä, jotta pääsee noin alas. Kyllähän se vähän mun päivää piristi :)

Yks entinen ammattivoimanostaja sanoi, että mulla on hartiat kuin ladonovet. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Miten vieressä oleva mies sitten kysyi sinulta, jos salilla ei ollut ketään muita?

Niinpä!
Treenityttö:

129177564602890684.jpg

Viimeksi kun olin baarissa, niin joku about kaksvitonen jätkä tuli sanomaan mulle"et sä oo niin hyvännäkönen". Olin ihan et häh? Sit se sano et "vitsi, se oli vitsi", ja lähti menee.
En tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.

Pilkunviilausta... Ette varmaan pystyneet itse päättelemään, mitä lauseeni tarkoitti? No selvennetäänpäs ;)

Tässähän treenityttö taisi tarkottaa sitä että salilla ei ollut KETÄÄN muita hänen ja sen miehen lisäksi.

Kiitos Ca$h, tarkoitin juurikin sitä, että miehen ja minun lisäksi venyttelysalissa ei ollut ketään muuta. Treenisalilta ei venyttelualueelle näe, joten sillä oliko isossa salissa ketään ei ollut merkitystä tässä kohtaa.

Emäntä kertoi kun mutsi oli ollut sen kanssa ryyppäämässä tuossa jokin aika sitten. Mutsi oli sitten kertonut tälle pelkäävänsä musta tulevan samanlaisen kuin sedästäni, joka siis joutui pakkolaihikselle tuossa jokin aika sitten, koska oli niin paljon ylipainoa ja pumppu meinasi pettää. Tuo nyt ei ole hauskaa, mutta mutsin perustelu tälle pelolle on. "No kun se syö niin paljon ja mahakin on kasvanu!" :D Syön kyllä paljon, mutta maha ei ole kasvanut kyllä vähään aikaan, ennemminkin pienentynyt, ja paino on noussut viimeisen puolentoista vuoden aikana hyvin maltillista tahtia. Kaipa se vieläkin vertaa mua kahden-kolmen vuoden takaiseen ruipeloon meikäläiseen.

Nummirockissa kesällä tuli myös hyvää kommenttia tutuilta joita en ole nähnyt vuoteen tai pariin. "Ei saatana.." "Kattokaa, sieltä tulee hirmunen kaappi!" "Näytä habaa" yms. :D

Frendin (mies) kanssa poikkesin pumpissa, ihan läppähaaste meillä oli että tehään jotain ja katotaan kumpi on vahvempi. No olihan hän, mutta sanoi tunnin jälkeen että kyllä hirvitti kun se näki mun pelottavat habat, että nyt tuli turpaan. :D Ja toinen kerta kans oli kun olin eri paikassa pumpissa käymässä, siellä oli toinen vetäjä, joka kierteli pitkin salia, tuo totes ohikulkiessaan että "Siistit habat". Oha ne. :)

Mut haukuttii vammasen muotoseks ja kaapiks, koska M kokoset henkkamaukka perus t-paidat kirraa hartioista ja jää mahasta löröiks :( Onko se saatanan mun vika että h&m:n vaatteet suunnitellaan tasapaksuille pullohartiaisille siiderimahaläski teineille sekä muodottomille superlaihoille kukkakeppi tyypeille ja aaargh.
Oon huomannut saman... ostin kokeilematta yhden mageen t-paidan juuri kyseisestä puljusta ja näyttää tuon vuoksi todella typerältä päällä...
pitää varmaan antaa pikkusiskolle paita tai sitten tuunata sitä vähän itselle sopivaksi.

Ja mä en oikeasti ole edes mikään suuri ilmestys :rolleyes: !

^Vastaavaa mulla käy noiden vastaavien kauppojen takkien kanssa. Hartioista ja tumpuista kiristää, ja mahan kohalta liian löysä silti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom