Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joku muija yritti lähestyä baarissa, mutta teki kohtalokkaan virheen:

Alku oli lupaava: ''Mä katoin jo kaukaa, että noin komea niin oli pakko tulla juttelemaan'', mutta sitten tuli paha:

''Jahas, sitä on käyty salilla'' ja puristi hauista, mutta samalla puristi kaverin omaa '' mutta sinä olet käynyt vielä vähän enemmän ''.

Melkeen lähdin kotia pelaamaan pleikkaria ja juomaan itseni hengiltä.. Sai akka jokatapauksessa tyydyttää himonsa jonkun muun kanssa!

Joku muija yritti lähestyä baarissa, mutta teki kohtalokkaan virheen:

Alku oli lupaava: ''Mä katoin jo kaukaa, että noin komea niin oli pakko tulla juttelemaan'', mutta sitten tuli paha:

''Jahas, sitä on käyty salilla'' ja puristi hauista, mutta samalla puristi kaverin omaa '' mutta sinä olet käynyt vielä vähän enemmän ''.

Melkeen lähdin kotia pelaamaan pleikkaria ja juomaan itseni hengiltä.. Sai akka jokatapauksessa tyydyttää himonsa jonkun muun kanssa!

Ei kyllä tienny akka mistä puhu. Ainakin, jos tossa avatarissa on sun omakuva;)

Olin ryypytillä tuossa päivänä muutamana ja seurueessa oli pari sairaanhoitajaa. Toinen tuli sanomaan että "Oon katellu noita sun suonia tässä." ja toinen säesti että "Joo, niin määkin, hirveet suonet kädessä!"

Mulle jäi vähän epäselväks että oisko ne halunnu ottaa verikokeen vai viedä mut kotiin :D

Toissa päivänä tuli ekaa kertaa jotakin, pidän yleensä löysiä vaatteita siivilissä joten silloin ei pahemmin kukaan mitään sano ja taloyhtiön salilla oon aina yksin.

Eli oli keskiviikko ja tissi/olkapää/ojentaja reeni menossa, vetelin siinä rauhassa sivu vipsreota ku siivoja tuli sisään katteli mua hetken ja sano "jaa sää oot täällä kasvattamassa lihaksia" korrektisti vastasin "kyllähän mä tässä jotain yritän räpiköidä" vastaus kuulu jotain tyyliin "ei tollasia lihaksia räpiköimällä saa, mää tästä jätänkin sut reenaan rauhasss ja tuun myöhemmin takasin" :)

Kyllähän siitä hyvä mieli tulee vaikka lihakset tais olla vaan pumpin aikaan saannosta

Oli tänää naurus pidättelemistä, kun tulin kotoot koululle (nahkarotsi tietenki päällä) ja siinä koulun ovella sielt tulee ulos about 2-luokkalainen poika. (Vieressä oleva ala-aste käy meijän lukion ruokalassa syömässä = meluamassa ja sotkemassa). No poika kattoo mua ja sanoo: "Oot sä kyllä hyvännäkönen."
Mä kohteliaasti: "Kiitän." Ja sit yritän pidätellä nauruu siihen saakka, et oon päässy sisäl :D

Olin ryypytillä tuossa päivänä muutamana ja seurueessa oli pari sairaanhoitajaa. Toinen tuli sanomaan että "Oon katellu noita sun suonia tässä." ja toinen säesti että "Joo, niin määkin, hirveet suonet kädessä!"

Mulle jäi vähän epäselväks että oisko ne halunnu ottaa verikokeen vai viedä mut kotiin :D

Oisit vähän rehvastellut ja sanonu: "on noita suonia alapäässäkin ;)"

Hauista pumppaillessa tuli joku vanhempi voimailijapatu sarjatauon välissä kysymään:

ukko: "Jokos on miehellä hauis puoli metriä?"
Minä: "noo eipähän tuo vielä ole kuin reilut 45cm:D"

Sitten kerran mavereenissä vetelin viimesiä sarjoja ja tais tangolla olla 220kg ja pari keskikää lähestyvää miestä kattelivat siinä mun vetoja kunnes toinen sanoo toiselle:

"Mitähän tuo poju sitten tekee kun loppuu tangosta tila noille levyille?:wtf:"

Kyllähän siinä sitten sarjan jälkeen vähän hymyilytti ja sai uutta virtaa loppu reeniin:)

Tossa nyt pari mitkä jäänyt mieleen lähiaikoina.

Tänään tein käsipainolla pystypunnerrusta seisten ja salin omistaja sanoi ohikulkiessaan että on sitä voimaaki näköjään tullu, ja seisten on vielä vaikeempaakin. :D
Sitte koulussa sanotaan aina välillä kaikkea p***aa. :D

Vähä nauratti kun kaverin kanssa oltiin ajelemassa ja oli vähän liukasta ja hänen äitinsä soitti sitten ja sanoi että ajelkaahan varovasti ettette löydä itteänne jostain ojasta niin kaveri tokaisi vaan äidilleen: "älä kuule huoli, Sambou on mukana sitä varten justiin että jos käy köppeli niin hän saa toimittaa tunkin virkaa!" Tässä vaiheessa oli kyllä hymy herkässä! :) Ja onhan noita muitakin vinoiluita tullut, lähinnä tyyliin että mitäs nappeja vetelet ja onkos piikit perseessä yms.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vanhempi poika ruokapöydässä. Puristi hauista ja tokas "Sä oot kyllä Isi kovasti treenannut. Todella voimakas!" :thumbs:

laivalla tuli joku muija vastaan ja sano" LAITA NOI PAITAS NAPIT KII KU EI SUL OO EES MITÄÄ RINTALIHAKSII"

tumblr_ltszxjVklu1qgs2zq.png

Kävelin päiväkodin ohi parin juniorin seuratessa kävelyäni silmät pyöreinä toisen kuiskatessa toiselle kovaan ääneen: "Palomies!!!" Totuus tulee lapsen suusta ja reeni alkaa maksaa itseään takaisin <3

En ole nyt aivan varma kuuluuko tämä tänne, mutta laitanpahan nyt kuitenkin. Eli tuossa pari vikkoa sitten pääs kaverit vähäisen yllättämään minut kun olin juuri tullut suihkusta ja pyysivätpä sitten vähäisen näyttämään sitä lihasta. Eivät olleet nähneet pitkään aikaan minua ilman paitaa ja silloinkin viimeksi kun olin vielä sen 12kg painavampi(läskiä :D) niin taisi sitä vähän paremman näkönen jo olla. Myöhemmin illalla kun sitten oltiin istuskelemassa ABC:lla ja odotettiin ruokia käveli pöydän ohitse pari ihan hyvännäköistä naikkosta, jotka sitten istuutuivat vähän kauemmas ja yksi kavereista siihen sitten tokaisi, että lähetetään nadiz tuonne pöytään ilman paitaa niin illan nais-seurakin on jo hoidettu. Hyvää vaihtelua tuollaiset kommentit siihen perus jauhantaan mitä koulussa saa kuulla päivästä toiseen :D

Mut haukuttii vammasen muotoseks ja kaapiks, koska M kokoset henkkamaukka perus t-paidat kirraa hartioista ja jää mahasta löröiks :( Onko se saatanan mun vika että h&m:n vaatteet suunnitellaan tasapaksuille pullohartiaisille siiderimahaläski teineille sekä muodottomille superlaihoille kukkakeppi tyypeille ja aaargh.

Mut haukuttii vammasen muotoseks ja kaapiks, koska M kokoset henkkamaukka perus t-paidat kirraa hartioista ja jää mahasta löröiks :( Onko se saatanan mun vika että h&m:n vaatteet suunnitellaan tasapaksuille pullohartiaisille siiderimahaläski teineille sekä muodottomille superlaihoille kukkakeppi tyypeille ja aaargh.

En tiedä H&Mn vaatteista, mutta kaikki hyvännäköset t-paidat tahtoo olla samanlaisia. L-koko ottaa varmasti hartioista ja selästä kiinni, joissakin tapauksissa myös XL. Onko se nykymuotia vai mitä, mutta itse en hirveästi halua tiukkoja vaatteita pitää päällä.

Monet H&M:n vaatteet on tehty jossain Kambodzassa, vinkuintiassa ja muissa ihmemaissa, missä kokotaulukko ei ehkä ihan täsmää. Koot on selkeästi pienempiä ja vaatteet tehty tasapaksuille, hartiattomille, lantiottomille, perseettömille pötkylöille.

Monet H&M:n vaatteet on tehty jossain Kambodzassa, vinkuintiassa ja muissa ihmemaissa, missä kokotaulukko ei ehkä ihan täsmää. Koot on selkeästi pienempiä ja vaatteet tehty tasapaksuille, hartiattomille, lantiottomille, perseettömille pötkylöille.
Samalla logiikalla Amerikan markkinoille tarkoitetut Leviksen farkut, jotka on tehty Kiinassa, eivät mahdu jenkkien jalkaan vaikka taulukon mukaan koko on oikea. Eiköhän ne vaatteet suunnitella toisaalla ja valmisteta toisaalla juuri tiettyjä markkinoita varten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom