Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mutsi haukku koko saliharrastuksen iha pystyy, tommosta narsisti-hedoismi paskaa, pitäs kuulemma alkaa pelaa jalkapalloo (!) :D Ja kuulemma mun jalat on iha liian isot ja epämuodostuneet ("kauheet patit" mun etureidet kuulemma), oon muutenki kuulemma jo liian lihaksikas :hyper:
Ja ei muutaku salille, iha vaa kiusaks :puntti:

''Siis painatsä oikeesti melkein 70kg?? Ja syöt silti TOLLASTA ruokaa" Duunissa tuli painosta puhetta ja mainitsin painavani 67kg ja lautasella tosiaan oli riisi+jauheliha+kasvis-sekotusta ihan normaalin kokonen annos. Muut keskusteluun osallistuneet siinä 50-55kilon paikkeilla ja oikein kunnon vaa'an kyttääjiä. Mulle taas vaaka ei kerro juuri mitään vaan se mitä peilistä näkyy :D

''Siis painatsä oikeesti melkein 70kg?? Ja syöt silti TOLLASTA ruokaa" Duunissa tuli painosta puhetta ja mainitsin painavani 67kg ja lautasella tosiaan oli riisi+jauheliha+kasvis-sekotusta ihan normaalin kokonen annos. Muut keskusteluun osallistuneet siinä 50-55kilon paikkeilla ja oikein kunnon vaa'an kyttääjiä. Mulle taas vaaka ei kerro juuri mitään vaan se mitä peilistä näkyy :D

Tässä on asenne kunnossa! rispect

Insinööriopiskelija päivillä kun olin täpötäyteen saunaan menossa yks tokasee lauteilta:" ei saatana, nyt tulee niin lihaksikas äijä, että täytyy tehä tilaa" ja tyyppi lähti pois.

Eilen duunissa nigerialainen tuuraaja, jonka kanssa en oo ollu kuukausiin tekemisissä kysäs yhtäkkiä: "have you been building your body?", olin ihan fiiliksissä ja tokasin vaan nöyrään perussuomalaiseen tapaan jotain "a little bit yes". Muutaman sekunnin päästä sälli palauttaa mut maan pinnalle lisäämällä "you need to lose some weight man, seriously!" :D

Kutsunnoissa kun majuri ihmetteli lääkärin paperiin kirjaamaa korkeaa painoindeksiä kehumalla miehen kokoiseksi ja toteamalla miten loistavan sotilaspoliisin he minusta tekevät :)

Eilen duunissa nigerialainen tuuraaja, jonka kanssa en oo ollu kuukausiin tekemisissä kysäs yhtäkkiä: "have you been building your body?", olin ihan fiiliksissä ja tokasin vaan nöyrään perussuomalaiseen tapaan jotain "a little bit yes". Muutaman sekunnin päästä sälli palauttaa mut maan pinnalle lisäämällä "you need to lose some weight man, seriously!" :D
Tuli kyllä ihan totaaliputoaminen :D Itse tyydyn vetämään opettajan kommentin, kun olin tänään koulussa alusvaatteisillani mallikappaleena: "Sulla on pikajuoksijan reidet ja raskaansarjan nyrkkeilijän maha".

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Lääkärissä " kyllähän sulla tota lihasmassaa on mutta saisit vähän tota painoa pudottaa ja pälälälälä..."

Tuli kyllä ihan totaaliputoaminen :D Itse tyydyn vetämään opettajan kommentin, kun olin tänään koulussa alusvaatteisillani mallikappaleena: "Sulla on pikajuoksijan reidet ja raskaansarjan nyrkkeilijän maha".
Siis mitä? Pyytikö opettaja sua riisutumaan luokan edessä, jottai voisi käyttää sua jonkinlaisena havaintovälineenä opetuksessa? :D

K3HO ja lomax sama henkilö?!!

Ei nyt varsinainen huomautus, mutta toteamus kumminkin. Siinä istuttiin isovanhempieni kanssa iltaa kun isoisä kiskaisi hiasta ja pyysi tulemaan sivummalle - minä kilttinä lapsenlapsna seurasin hämmentyneenä. Salamyhkäinen ilme naamallaan tämä kaksilahkeinen totesi: "Älä sitten vaan sekaannu siihen proteiiniin. Siitä ei seuraa mitään hyvää", jonka jälkeen poistui paikalta päätään pyöritellen :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom