ktt
Banned
Siinäpä sulle miettimistä :D :D
Olen tullut siihen johtopäätökseen(siin), että kysyjä oli joku muu kuin lääkäri joko tai tuo oli sarkasmia siis tua en sana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinäpä sulle miettimistä :D :D
Musta tuntuu että jotakuta ei ole kehuttu koskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Olen tullut siihen johtopäätökseen(siin), että kysyjä oli joku muu kuin lääkäri joko tai tuo oli sarkasmia siis tua en sana
...että taidanpa käydä ihan vaan et vois kyykätä ton mikki hiiren pöydän alle :D
Jälkeenpäin ajateltuna ois pitänyt ottaa paita pois ja näyttää tuplat edestä ja "U mirin' brah?" :zyzz:
Nyt loppu se lässytys ja alat käydä salilla![/B]
E:Tänään on hyvin moni henkilö syyttänyt myös horkkaamisesta ja proteiinien käytöstä
Yksi ei edes huomaa että käy salilla ja toiset valittaa horkan käytöstä...
Naiset on yhdentekeviä silloin jos jakso loppuu siihen, että Clark Kent on menettämässä supervoimiaan..No kuka arvostaa mitäki... Jos mun muija ois huutanu sängystä, että mun reidet on seksikkään isot nii oisin hypänny selkään samantien!
Paras huomautus, mitä ikinä on ollut:
-Riku Kirin sanomana omassa dokumentissaan TV:ssä, "Voimamiesurheilu ja bodaus ovat kovia lajeja huipputasolla, mutta harrastelijabodausta voi verrata tavalliseen katukävelyyn"
Ja tämä on taivahan totta!!!
mutta ei, sä olet kujalla, ja tämä on taivahan totta!
Tarkoitat siis, että Riku Kiri on kujalla?