Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juu, jaksaa aina huvittaa nuo "proteiinikammoiset", omassakin lähipiirissä yhteen sellaiseen törmännyt. Pitäs joskus jollekki semmoiselle mennä just kun ne on syömässä ihan hädissään olevaa esittäen "ei ei älä syö tuota siinä on proteiinia!"

Siis mitä? Pyytikö opettaja sua riisutumaan luokan edessä, jottai voisi käyttää sua jonkinlaisena havaintovälineenä opetuksessa? :D
Meillä oli joku fyysisen toimintakyvyn kurssi, ja siihen kuului hieronnan opettelua. Koska olin tuossa tilanteessa meidän luokan ainoa mieshenkilö, niin jouduin mallikappaleeksi.

Vittu tolle "hutsujen mallikoulussa ainoana poikana ja opettajan hierontaan munasillaan" läpälle jaksaa hajota ja niin VITUSTI

Kuten sullekki.

Vaimokullalta tänäaamuna. Sun pää näyttää kananmunalta kun naamas on paksuuntunut. Olin vähän että mitä vittua. En sitten saanut parempaa selvitystä aiheeseen.

"Kyllä susta näkee, et treenaat!"

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
siskoni suusta "sä olet taas apteekkariks ruvennu" kun katseli mun vitamiini, protsku ym purnukoita

Kaupan kassalla: "Mitä sä harrastat? Eiku katoin vaan et oot sen kokonen.. Missä salilla sä käyt?"
Terkkarissa: "No sä ainakin harrastat painonnostoa. Ei taida sopia toi mansetti sun käteen.."
Laitoin salilla lippiksen päähän, ettei päätä palella, niin siihen heitti joku jäbä, että "Ootko lähdössä? Ai ku katoin vaan ku laitoit lippiksen päähän"?:eek:
"Onko sulla noin iso pullo? (5,1l) Just vasta ite siirryin 0,5litran pullosta 0,75:een."
"Mitä ihmettä?" Mikä sun jalkaa oikein vaivaa (reittä) ku se on noin kova?"

Topicciin: Vaimo kertoi pari päivää sitten että "sulla on nykyään rintalihakset".

Heh, meillä taas vaimo pari kk sitten kertoi että ne on kummasti hävinneet. Oli tuossa 7 kk totaalireenitauko raksan takia, nyt taas kolme viikkoa reenattu.

Sanoppa itse naisellesi, että onpas sun perse levinnyt niin se on sitten kuukausi selibaattia. Mykkäkoulua jos olisi, niin sanoisin heti, senverran räpätystä kuuluu koko ajan. ;)

Eli siis naiselle ei saa sanoa kuin positiivista ja miehelle pitää heittää aina jotain negatiivista. Meillä ainakin. Sitten kun on vähän otettu massa ja alkaa dieetille, niin alkaa narina kun perse pienenee.

Heh, meillä taas vaimo pari kk sitten kertoi että ne on kummasti hävinneet.

Sanoppa itse naisellesi, että onpas sun perse levinnyt niin se on sitten kuukausi selibaattia.
Toi on muuten aivan totta.. ja kiitti vinkistä näin tulevaisuutta ajatellen;)

Näin kahta opiskeluaikojen tyttökaveria vuoden tauon jälkeen. Viimesen vuoden oon panostanut treeniin ja ravintoon ja juhlimiset jääneet vähemmälle. Istahdin sohvalle ja keskustelu alkaa

Tyttö1: Mitäs kuuluu?
Minä: Kertoilen hieman viimeaikaisia tapahtumia
Tyttö2: On sille ainakin lihakset kasvanu
Tyttö1: Innostuu ihan silmin nähden, joo mäkin katoin et nyt on tapahtunu jotain. Miten sä nyt oot tollain innostunut salilla käymään?
Minä: Olenhan mä jo kolme ja puolivuotta käynyt
Tyttö1 :Heiluttelee hiuksiaan ja sukii niitä kasvojen edestä. Mutta et sä nyt tolta näyttäny vuosi sitten. Ooksä käyttänyt jotain?
Minä: *naurua* Iha normi ruualla ja treenillä
Tyttö2: Ei sillä tällästä ollu vuosi sitten, silittelee hauista
Tyttö1, Tyttö2: Hymyilee ja mittailee katseella

Keskustelut siirtyy muualle kunnes ja noin tunnin päästä

Tyttö2: Mä en pääse millään yli noista hauiksista
Tyttö1: No niinpä, ja noi rintalihakset ja olkapäät. Flirtit oli sen mukaset, että alkoi jo oikeesti kuumottamaan

Back
Ylös Bottom