Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
"Miks sä käyt salilla, sähän oot jo ihan timmisssä kunnossa"
"Toi treenaaminen on ok, kunhan kiinteytyy eikä lihakse kasva. Mäki kävin joskus pari vuotta sitte salilla mut lopetin koska alko tulla liikaa lihasta"

Eilen kaverin synttäreillä sain moneen kertaa kuulla miten rumia lihaksikkaat naiset on ja että mulla on jo liian iso hauis ja ällöttävän kovat vatsalihakset sekä yököttäviä verisuonia käsissä, samalla kaveri langetti mulle salikiellon. Jota en todellakaan aio toteuttaa :D Ja sano vielä että en tuu koskaa saamaan miestä jos kasvan yhtää lihaisammaks :(

"Toi treenaaminen on ok, kunhan kiinteytyy eikä lihakse kasva. Mäki kävin joskus pari vuotta sitte salilla mut lopetin koska alko tulla liikaa lihasta"

Eilen kaverin synttäreillä sain moneen kertaa kuulla miten rumia lihaksikkaat naiset on ja että mulla on jo liian iso hauis ja ällöttävän kovat vatsalihakset sekä yököttäviä verisuonia käsissä, samalla kaveri langetti mulle salikiellon. Jota en todellakaan aio toteuttaa :D Ja sano vielä että en tuu koskaa saamaan miestä jos kasvan yhtää lihaisammaks :(

No tuommosista kannata välittää, jokainen elää itseään varten, mutta liian itsekäs ei saa olla... Aina löytyy saman henkinen vastapuolen edustaja, se on fakta. :)

Mamma kehui eilen käsivarsia "Noi sun hauikset on ihan kauhean isot!", mutta palautti kyllä maanpinnalle samantien sanomalla "ja mahaki on kasvanu..."

Tohon ed. olevaan keskusteluun lihaksikkaista naisista. Ite oon sitä mieltä, että nainen saa olla niin lihaksikas ku natuna pystyy, mutta jos menee siihen, että täti alkaakin olemaan setä, niin hyi rutto!

kävin lenkkareita kaupasta kyselemässä ja tiskillä oli kolme myyjää vapaana, omaan tyyliini marssin tiskille ja kysyin että kuka teistä haluaa myydä minulle kengät? vastaus kaikki katsoivat toisiaan ja lopulta mies myyjä sanoi että ei vissiin kukaan, sitä kun vähän alkaa pelottamaan kun isomies tulee tolleen kyselemään.....taisi tosin olla vittuilua kun taukoa takana 8 vuotta ja nyt lämmitellyt joitakin kuukausia.....vittu, mä näytän vielä

lisäksi haluan kiittää kaikkia ketjuun kirjoittaneita, annoitte kertomuksillanne minulle lisää potkua huomiseen..:hyvä:

Sanohan jebou sille kaverillesi terveisiä minulta, että hän on pihalla kuin lumiukko :joulu5:

Voitin sulkapallomatsin liikuntakurssilla ja opettaja ryntää onnittelemaan. "Loistavia lyöntejä, ei mikään ihmekään tommosilla voimamieshartijoilla!" Ihan tosissaan vielä sanoi ton. Mielenkiintosia voimamiehiä on kyllä tavannu jos mun 187cm 73kg narunvarsi vetää niille vertoja :D

Sai meikäkin kerran kehun. Joskus laivalla yiritin vikitellä muuan neitokaista jatkamaan juhlia hyttiini mihin muija tokas että: "En varmana pane tollasen läskin kans!" :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"Mitä? Siis oot plussakaloreilla? Siis tahallaan lihotat itteäs?"
"Hei toi sun pohje on ihan ku siellä ois joku peruna"
"Susta tulee kauheen kömpelö ku kasvatat vaan voimaa. Ei ylettömistä voimista oo mitään hyötyä muussakaan urheilussa"
"Sä syöt ihan liikaa proteiinia, sen näkee jo ulkonäöstä"
"Miks et voi vaan syödä sopivasti ku joskus mätät hirveet määrät ja joskus et syö just mitään?"
"Mä en uskalla juoda mitään proteiinipirtelöä ku pelkään et lihakset kasvaa hirveesti"
"Nyt kyllä lopetat ton puntin, toi ei ole enää naisellista"
"Ei lihakset häviä vaikka on miinuksilla, jos ei vuodepotilaaksi joudu ja harrastaa liikuntaa"
"Ei sunkaan pitäis tehdä hirveillä painoilla, mullekkin tuli ammatti-saliohjaaja sanomaan että vähennä painoa ja olin tosi helpottunut ettei sitten tarvinnutkaan hampaat irvessä äheltää :D "

Muija ei jätä mun jalkoja ja persettä rauhaan:jahas: Taas tuli jotain naurua ja ihmettelyjä et sul on kyl tosi isot(lue läskit) reidet jne. Nii ja masukin on kuulemma ihanan pehmee:(

Muija ei jätä mun jalkoja ja persettä rauhaan:jahas:

Samaa vikaa, kourii kylilläki ja kaikkialla. Nykyisin myös tuijottaa jatkuvasti mun käsiä ja hokee "ei hitto noita sun hauiksia, aivan valtavat", viikonloppuna tuli kredittiä vatsapalikoistakin joista pari ylintä riviä erottuu jotenkin (r% varmaan 17) :jahas::whip:

No mä voin uhrautua ja ottaa sut sitten. :)

Samaa vikaa, kourii kylilläki ja kaikkialla. Nykyisin myös tuijottaa jatkuvasti mun käsiä ja hokee "ei hitto noita sun hauiksia, aivan valtavat", viikonloppuna tuli kredittiä vatsapalikoistakin joista pari ylintä riviä erottuu jotenkin (r% varmaan 17) :jahas::whip:
Teillä sentään muijat kehuu, minä ku kysyn et onko tullu muotoa tai kokoa ni tulee vaan vastaus ''joo ( ja sellanen voi helvetti ilme :D ) ja naurua perää :(

Koulukuvaajalta tuli hienoo kommenttia:
-Jahas, täältähän tulee tämmönen bodari
-Paljo käyt salilla?
-Näytä pala, näytä nyt pliis
Kiitos kuvaajan repesin totaalisesti ja kuvasta tuli varmaan enemmän kun onnistunu:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom