Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin kahta opiskeluaikojen tyttökaveria vuoden tauon jälkeen. Viimesen vuoden oon panostanut treeniin ja ravintoon ja juhlimiset jääneet vähemmälle. Istahdin sohvalle ja keskustelu alkaa
Tyttö1: Mitäs kuuluu?
Minä: Kertoilen hieman viimeaikaisia tapahtumia
Tyttö2: On sille ainakin lihakset kasvanu
Tyttö1: Innostuu ihan silmin nähden, joo mäkin katoin et nyt on tapahtunu jotain. Miten sä nyt oot tollain innostunut salilla käymään?
Minä: Olenhan mä jo kolme ja puolivuotta käynyt
Tyttö1 :Heiluttelee hiuksiaan ja sukii niitä kasvojen edestä. Mutta et sä nyt tolta näyttäny vuosi sitten. Ooksä käyttänyt jotain?
Minä: *naurua* Iha normi ruualla ja treenillä
Tyttö2: Ei sillä tällästä ollu vuosi sitten, silittelee hauista
Tyttö1, Tyttö2: Hymyilee ja mittailee katseella
Keskustelut siirtyy muualle kunnes ja noin tunnin päästä
Tyttö2: Mä en pääse millään yli noista hauiksista
Tyttö1: No niinpä, ja noi rintalihakset ja olkapäät. Flirtit oli sen mukaset, että alkoi jo oikeesti kuumottamaan
Snatch
Näin kahta opiskeluaikojen tyttökaveria vuoden tauon jälkeen. Viimesen vuoden oon panostanut treeniin ja ravintoon ja juhlimiset jääneet vähemmälle. Istahdin sohvalle ja keskustelu alkaa......Ja tämä on totta tähän asti.
Sanoppa itse naisellesi, että onpas sun perse levinnyt niin se on sitten kuukausi selibaattia. Mykkäkoulua jos olisi, niin sanoisin heti, senverran räpätystä kuuluu koko ajan. ;)
Eli siis naiselle ei saa sanoa kuin positiivista ja miehelle pitää heittää aina jotain negatiivista.QUOTE]
Joo, kerran joitakin vuosia sitten vaimo sanoi jonkun ajan kesälomien jälkeen että täytyy alkaan kattoon mitä syö kun on persus levinnyt. Mä vastasin siihen että: -hyvä kun oot itekkin huomannut. Virhelause, huomasi jo milisekunneissa...
Pitää ilmeisesti kohta laittaa muija vaihtoon ku lyttää mua kommenteillaan kokoajan. Eilenkin tokaisin vaan että on hyvä ja vaffa fiilis pitkästä aikaa ku päässy taas säännöllisempään punttirytmiin kiinni. Muija alko mittailee heti silmillään ja laitto takas "niin joo ei kyllä näy missään".:jahas:
Pitää ilmeisesti kohta laittaa muija vaihtoon ku lyttää mua kommenteillaan kokoajan. Eilenkin tokaisin vaan että on hyvä ja vaffa fiilis pitkästä aikaa ku päässy taas säännöllisempään punttirytmiin kiinni. Muija alko mittailee heti silmillään ja laitto takas "niin joo ei kyllä näy missään".:jahas:
Älä nyt masennu, kun se vain pitää huolta siitä, ettet ala ajattelemaan itsestäsi liian hyvää ja vaihda sitä kohta parempaan eukkoon!
Elixian esittelijä: "Pitäisiköhän sinunkin alkaa treenaan?"
Olisikin ollut joku fitnesspoju mut se oli nainen :jahas:Löytyykö kaveri jostain roskalavalta nykyään? :D