Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eräs kehui salilla penkkitekniikka pirun siistiiksi. Lähinnä varmaan sen osalta että lasken painon rauhallisesti rinnalle, enkä pompauta yhtään. Asento ja nostorata ei välttämäti ihan niin siistejä ole sitten. Mutta kyllä se vähän toi lisäpotkua seuraavaan penkkisarjaan.

Joku tyyppi veti kulmasoutua 90kg, tuumasin ohimennen et jätkä liikuttelee isoja romuja.. se sanoi vaatimattomasti, et ainakin yritetään. Kuittasin siihen et hyvä meininki.

On tää perkele hienoo lukee aina näitä ''JES, mua kehuttiin tänää, joku tyttö katto hauista ja sano onpas siinä kokoa'' sitten sitä ollaan ''no en mä nyt tiedä, kai mä otin ton kohteliaisuutena, eihän tää mun hanska oo kun 45cm paksu, lisää reeniä''

Siis herätkää nyt ihmiset, tuskin ne teitä vittu kehuu jos teillä ei olis niitä lihaksia/kokoa kropassa. Jaksa lukee tälläsii ''joo se sano et mee salille kun oot noin pieni'' tiedät varmaa itekin et oot porukan suurin/vahvin, jos nyt yhtää kavereita tunnet, nii sit tääl vingutaa ''joo kaveri ihan oikeessa ja palautti maan pinnalle'' ja nää otetaa todesta.

Musta tuntuu että jotakuta ei ole kehuttu koskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Yks juttu mikä merkkaa paljon näissä kehu/kommentti hommissa on tuo lihaserottuvuus. Vaikka ei mitään isoja lihaksia oiskaan, niin tavalliselle pulliaiselle se on monasti aika ihmeellistä jos jollakin erottuu vaikkapa ojentajassa vähän kuhmua tai haukkarissa suoni pullottaa. Usein aika isollakin treenaamattomalla miehellä ne käsivarret tuppaa olemaan aika ohkaset suhteessa muuhun vartaloon, ainakin saliharrastajan näkökulmasta.

Ite ainakin otan kehut hyvillä mielin vastaan, kertoohan se siitä että salilla hikoiltu aika ei ole mennyt ihan hukkaan :) Itsekin olen todella hoikassa kunnossa (185 / 76kg about 12% rasvoilla) mutta kun erottuvuus on hyvä, niin nyt ensimmäistä kertaa on noita positiivisia kommentteja alkanut tulemaan. Ei siis mitään "järjetön haba!" vaan tollasta perus "oho, jätkä on treenannu" tai tänään salilla kuultu "sulla on aika hyvin kehittyny noi kädet". Kummasti tuli taas treenimotivaatiota, tietää ainakin että oikeaan suuntaan ollaan menossa.

Kantakaa siis pojat ja tytöt niitä muskeleitanne ylpeenä ja jos joku innostuu kehumaan niin aina parempi, varmaan jokanen täällä tietää että ilmaseks ne kehut (ja lihakset..) ei tule!

Kerroin yhdelle kaverille harrastaneeni joskus jujutsua niin se vastas että "mä katoinki et sul on aika paksut kädet".

Otin kohteliaisuutena mutta tunsin samalla myötähäpeää. Vittu oon narsisti.

Kummilta tuli viime viikolla hyvä "Etkai sie niillä laittomilla aineilla ittees kasvata" ja frendiltä vkl "et sie oo enää mikää pikku petteri" :D Mukavasti tälläset pikkuasiat antaa kyl boostia treeniin.

Kaveri kyseli tossa vinkkejä vatsatreeniin ja tokas että " kyllä sun vatsa järkevämmältä näyttää kun hänen".

Ei lämmittäny mukavasti mieltä, eikä kyllä antanu boostia treeniinkään.

Kyllähän noita aina välillä kaikkee liirumlaarumia tutuilta kuulee, mutta ei niitä oikeen koskaan noteeraa mikskään. Viitaten vielä HessuHopo1 kommenttiin, niin ei se oikeasti tunnu missään kun tietää olevansa läski kynis vaikka kuinka joku kehuu sua kauheeks karpaasiks. Ei meikäläisestä kukaan osais päällepäin katsoen sanoa että tuo sälli käy salilla. Siitä tietää vaan ne joille siitä verbaalisesti kertoo.

Ja on myös tullut selkeää päänaukomis "kehuja". Oli meinaan huono idea joskus viedä JV kurssille mukanaan roheiinipatukka ja alkaa nakertaa sitä kun muut on lähössä tauolle. Siitä alkaneelle paskamyrskylle ei sitten loppua näkynytkään :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pitääkin alottaa tää pakkisura vastaamalla näinkin mahtavaan ketjuun :P Aina välillähän sitä kaverit sanoo kaapiks ja köntiks :) Näistä tosin ei ota selvää onko se sarkasmia vai oikee kehu :D Vähän kiusallista ainaki, jos ovatki tosissaan, kun en mä nyt kuitenkaan hirveen iso jamppa oo. :D

Aina välillähän sitä kaverit sanoo kaapiks ja köntiks
Luin että "kapeeks ja köntiks", se kuvais hyvin jokaisen ketjuun vastanneen fiilistä. :lol2:

Eilen tuli kommenttia kun nostelin 80kg tukkia rinnalle niin monta kertaa kunnes taju lähti.
"En oo koskaan nähny kenenkään nostavan tota!", sanoi vanhempi patu toiselle siinä vaiheessa kun otin lukua sarjan jälkeen.

Lääkärissä:

-Douppaatko ?
-EN
-Oot vaan aikamoinen kaappi,siksi kysyin.

Eilen kaverin kaa kävellen helsingin keskustas 500m matkal kaks oikein motivaatiobuusteria tuli taas vastaan. Ensimmäinen n.15v kloppi tönäsee vähä ja on sössöttää, että luuleks olevas kovaki. Ei ees pysähdytä kaverin kans, ku kävellään vaan. Sit vähä tän jälkeen, joku parikymppinen jätkä aivan jurrissa kattoo mua ja sanoo, että vittu siinä on iso jätkä.

Kattelin tossa Thompsonin kisapätkää ja päivittelin että perkele mikä äijä. Tyttöystävä siinä sitte lohdutti että älä välitä, sä oot mun He-man. :D

Miksi vastaat ettet eikö olisi järkevää seurata terveyttä? Siis mitä nyt vähän olen tuolla doping osiossa lueskelut niin saa sen käsityksen että roinaat.

Siinäpä sulle miettimistä :D :D

Suositut

Back
Ylös Bottom