Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joku oli kommentoinut mun tubevideoon: Do you even lift? (Nostatko ollenkaan?).
Kai vastasit että,

"Man, I don't lift, I fucking elevate! Because I take this shit to the next level."

Pojille tiedoksi, että se iso perse on ihan kiva juttu varsinkin, jos se on kyykkäämällä tehty. Kivaa puristeltavaa. ;)
Ehkä, mutta ei se sitä muuta että isojen reisien ja ison perseen omistaminen on muuten rasittavaa.

Äiti sanoi viime viikonloppuna kun olin käymässä kotopuolessa, että lopetahan jo toi laihdutus, menet kohta poikki. Noh tökin sormella äitin mahaa, ja sanoin että otahan mallia. :D

Mun nimi on Antti niin yks heppu sanoi, että sen täytyy alkaa sanoa mua Anaboliciksi. Ei se ees tiennyt että harrastan salia, mutta kai se näkyy jo.

Toinen miespuolinen sanoi "körmyksi". Lämmitti mieltä kyllä tavallaan ku itse ei älyä kehitystään. Nyt kun sitten katselin vanhoja valokuvia, niin ei vittu oon ollut naru joskus..

Mutsi sanoi että "Kauhee kun sun selkä on levinny!"

13 kk nyt käyty...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Varmaan riippuu siitä mikä on niiden koostumus. Luulis että 72cm reisi kireässä kunnossa on jo ihan lihaisan näkönen! :rolleyes:

Varmaan riippuu siitä mikä on niiden koostumus. Luulis että 72cm reisi kireässä kunnossa on jo ihan lihaisan näkönen! :rolleyes:
No alkaa olee jo aika järjetön. :D

Tosin väitän että 180 pituselle hemmolle noi 65 +/- jotain on jo kohtuu tukit.

No alkaa olee jo aika järjetön. :D

Tosin väitän että 180 pituselle hemmolle noi 65 +/- jotain on jo kohtuu tukit.

Ootko muuten huomannu, että housut jalassa tuntuu jalat isoilta, mutta esim boxerit jalassa peilistä katsoessa näyttää ihan tikuilta?
Itellä joku 65cm ilman pumppia eikä sentään ihan pelkkää läskiä ole.

Ootko muuten huomannu, että housut jalassa tuntuu jalat isoilta, mutta esim boxerit jalassa peilistä katsoessa näyttää ihan tikuilta?
Itellä joku 65cm ilman pumppia eikä sentään ihan pelkkää läskiä ole.
Ainakin itse luulee niin, mutta bokserit jalassa istuessa jalat suorana vaikka divaanilla emäntä kauhistelee silti. :)

"No eihän o."

Ohan noita tullu, vaikka aikamoinen riisitikku täs ollaanki :D Perus mutsin hämmästelyt "isoista" lihaksista. Ruokahalustaki tulee kommenttia aina välillä. Viimesimpänä täs pari päivää sit kuulin eräältä naishenkilöltä, et mul on "kova haba". Kyllähä noi aina mieltä lämmittää jonki verran.

Mä otan kehut yleensä vähän kiusaantuneena vastaan (esim. nyt viikonloppuna kaverit hämmästeli hauiksen kokoa, kokoa jota ei ole),enkä oikein usko että kehujat sitä oikeesti tarkottavat vaan pidän sitä lähinnä vittuiluna. Mutta sitten jos joku sanoo,että voisit simo-siima käyä salilla enemmän, niin pidän sitä täytenä totena :D

Joskus aikanaan salilla täti tuli kysymään nuorelta Kairalta: "Anteeksi, mutta oletko sinä semmoinen lentopalloilija? -Jaa, en oo en. Mitenkä niin? -No kun niin oot tuommonen pitkä ja tuommonen, niin ajattelin että ihan on lentopalloilijan näkönen." Jesh.

Äidiltä joskus rahapulassa pyysin, että voisko se piffata mulle protskujauhot. Äiti oli hetken hiljaa ja katsoi mua sitten surullisesti: "No onko ne nyt sitten niitä hormooneja..?" Repesin täysin, kaivoin äitille maitopurkin ja näytin, että kato, täälläki on näitä roheiinihormooneja :D

Mä otan kehut yleensä vähän kiusaantuneena vastaan (esim. nyt viikonloppuna kaverit hämmästeli hauiksen kokoa, kokoa jota ei ole),enkä oikein usko että kehujat sitä oikeesti tarkottavat vaan pidän sitä lähinnä vittuiluna. Mutta sitten jos joku sanoo,että voisit simo-siima käyä salilla enemmän, niin pidän sitä täytenä totena :D

Täys komppi tähän :hyvä:

Äidiltä joskus rahapulassa pyysin, että voisko se piffata mulle protskujauhot. Äiti oli hetken hiljaa ja katsoi mua sitten surullisesti: "No onko ne nyt sitten niitä hormooneja..?" Repesin täysin, kaivoin äitille maitopurkin ja näytin, että kato, täälläki on näitä roheiinihormooneja :D

Multa taannoin äiti kysyi kun oli menossa kauppaan, että tuonko sulle niitä hormoonipatukoita? Sanoin, että tuo vaan jos oikeesti sellaisia löydät, mut ihan proteiinipatukat riittää:)

On tää perkele hienoo lukee aina näitä ''JES, mua kehuttiin tänää, joku tyttö katto hauista ja sano onpas siinä kokoa'' sitten sitä ollaan ''no en mä nyt tiedä, kai mä otin ton kohteliaisuutena, eihän tää mun hanska oo kun 45cm paksu, lisää reeniä''

Siis herätkää nyt ihmiset, tuskin ne teitä vittu kehuu jos teillä ei olis niitä lihaksia/kokoa kropassa. Jaksa lukee tälläsii ''joo se sano et mee salille kun oot noin pieni'' tiedät varmaa itekin et oot porukan suurin/vahvin, jos nyt yhtää kavereita tunnet, nii sit tääl vingutaa ''joo kaveri ihan oikeessa ja palautti maan pinnalle'' ja nää otetaa todesta.

Suositut

Back
Ylös Bottom