Naapurin emäntä löysi äijänsä suihkusta runkkaamasta. Emäntä sano että - Mitä vittua runkkatsä ?
Johon äijä - Vittuako se sulle kuuluu miten nopeesti mä munaani pesen..
joo hyvää yötä..
ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naapurin emäntä löysi äijänsä suihkusta runkkaamasta. Emäntä sano että - Mitä vittua runkkatsä ?
joo hyvää yötä..
joo hyvää yötä..
Kuulostaa liiankii tutulta. Yritä siinä ny sit selittää et enhän mä mitenkää iso ole vaan ihan liian pieni. Lukion mittakaavalla hieman lihaa mutta salilla aina niitä pienimpiä. Mikäs siinä, treeniä vaa lisää :DTänään eka päivä koulussa , noin 10 ihmistä tuli sanoo " Näytä haukka! Paljo pena?Jäpä käyny salil! " jotain siinä myrähtelin , kyniksen pitäis olla kynisten seurassa kynis tuli myös kommenttia tunnilla kun pulpetin ääressä istuin:"Perkele on levee selkä" (Kaveri nr2, ei tajua paskaakaan mistään"öö levee..?"(Kaveri nr1"Turpa kii toi on ainaki viiis kertaa leveempi ku sun!"
Fake-edit:Ois pitäny hiljaisuuden ja myrähtelyjen sijasta mennä sanomaan U mirin' brah? :D
Lisää motivaatiota kivasta
PS.En näyttänyt siimaa enkä kertonut paskoja tuloksia
Sä oot kasvanu.
- Missä suunnassa?
Hirvee kaappi.
Semmosta, kai sitä sitten jotain on salilta mukaankin tarttunu. :DÄijä selvästi puntannu koko kesän.
"Onks noi finnejä sun selässä?"
"joo..."
"Sun kannattais lopettaa noitten steroidien syöminen"
:hyvä:
Ukosta hirveitä kehuja satelee koko ajan, jokatoinen viesti on sun kirjottama :D, iskes kuvia pöytään
Etkö sinä usko?!!"NO, you ARE strong" ja melko tuima tuijotus :D