Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
"Sulla on hassu selkä... nää on kai niitä lihaksia."

:puntti:

Tänään eka päivä koulussa , noin 10 ihmistä tuli sanoo " Näytä haukka! Paljo pena?Jäpä käyny salil! " jotain siinä myrähtelin , kyniksen pitäis olla kynisten seurassa kynis :rolleyes: tuli myös kommenttia tunnilla kun pulpetin ääressä istuin:"Perkele on levee selkä" (Kaveri nr2, ei tajua paskaakaan mistään:)"öö levee..?"(Kaveri nr1:)"Turpa kii toi on ainaki viiis kertaa leveempi ku sun!"

Fake-edit:Ois pitäny hiljaisuuden ja myrähtelyjen sijasta mennä sanomaan U mirin' brah? :D

Lisää motivaatiota kivasta :)

PS.En näyttänyt siimaa enkä kertonut paskoja tuloksia

Tänään eka päivä koulussa , noin 10 ihmistä tuli sanoo " Näytä haukka! Paljo pena?Jäpä käyny salil! " jotain siinä myrähtelin , kyniksen pitäis olla kynisten seurassa kynis :rolleyes: tuli myös kommenttia tunnilla kun pulpetin ääressä istuin:"Perkele on levee selkä" (Kaveri nr2, ei tajua paskaakaan mistään:)"öö levee..?"(Kaveri nr1:)"Turpa kii toi on ainaki viiis kertaa leveempi ku sun!"

Fake-edit:Ois pitäny hiljaisuuden ja myrähtelyjen sijasta mennä sanomaan U mirin' brah? :D

Lisää motivaatiota kivasta :)

PS.En näyttänyt siimaa enkä kertonut paskoja tuloksia
Kuulostaa liiankii tutulta. Yritä siinä ny sit selittää et enhän mä mitenkää iso ole vaan ihan liian pieni. Lukion mittakaavalla hieman lihaa mutta salilla aina niitä pienimpiä. Mikäs siinä, treeniä vaa lisää :D

Paras oli kyllä "Sähän oot jo melkei 1/3 Arskan koosta, ethän sä haluu liian iso olla?" Sillon kyllä nauroin jo päin naamaa. Eikä edes vitsillä heittäny :wtf:

9-lk kyseessä ;)

Huomenna liikuntatunti sisällä, vois läpällä heittää jotain poseharjoitusta pukkarissa jos kommenttia tulee :D

Yksi juttu kyllä ihmetyttää , omasta mielestäni näytän läskiltä, en lihaksikkaalta , rasvatkin varmaan loman jälkeen 19% ( veikkaus) ...Kaveri tulee kysyy:"Onks sul sixpäkki jo???"Vissii jos oisin näyttäny hauiksen , ois se vastannu " ai sä ootki vää läski " :D kannattaa varmaan läskit kuitenkin pitää paidan alla.... ;)

Hieroja: "Ihan, kuin olisit kasvanut!"

Fossiili työkaverit: " Paita repee, kun on niin riski jätkä!" .. Pientä vittuilua.

Näin pari viikkoa sitten baarissa tuttuja, joita ei ole tullut 3-12 kuukauteen nähtyä:

"Sinä sitten jatkat laihtumista."
"Olet laihtunut tosi paljon viime näkemältä."

Muuten ok, mutta paino ollut viimeiset pari vuotta sama. Läski varmaan muuttunut lihakseksi ja näyttää kuin olisi paino vähentynyt...

Viimeksi muokattu:
Työkaveri tuli käytävällä vastaan, siirtyi sivulle ja tokas:
- Täytyy oikeen väistää kun tulee niin levee mies vastaan.

Sain kaverin ensimmäistä kertaa salille mukaan ja kun reenin jälkeen riisuin paidan pukukopissa niin tuli kommenttia et näytän kreikkalaiselta patsaalta.
Tais olla pientä pumppia päällä, mut paluu todellisuuteen tapahtuu harmittavan nopeesti.

No jokatapauksessa nää kommentit lämmittää kyllä vanhan miehen mieltä vaikka reeniä on vasta takana reilut puoltoista vuotta...
Kaipa sitä jotain sit on ropassa tahtunu näinkin lyhyellä aikavälillä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kaverit: "Vittu sä näytät Tony Halmeelta." minä: "Kui?" kaverit: "no tommone pakettiauton kokonen korsto." minä "ookoo... :D" ja paljon, paljon muita juttuja joita en tähän esille jaksa laittaa.

tänään vein 2 kaveria salille niin kokoaja kehu "kovia" treenipainoja ja "lihaksia"...

ja vitut ne kovia on ja vitut ne lihaksia on :D

"Mitä järkeä käyttää vetoremmejä suorinjaloin vedossa, ei kasva yhtään näppivoimat", sanoi ikäistäni muutaman vuoden vanhempi nuoriherra, joka käytti kulmasoutua etäisesti muistuttavassa epäkäsliikkeessä liian suuria painoja ja rannetukia...

"Onks noi finnejä sun selässä?"
"joo..."
"Sun kannattais lopettaa noitten steroidien syöminen"

:hyvä:

Ukosta hirveitä kehuja satelee koko ajan, jokatoinen viesti on sun kirjottama :D, iskes kuvia pöytään :rock:

Ukosta hirveitä kehuja satelee koko ajan, jokatoinen viesti on sun kirjottama :D, iskes kuvia pöytään :rock:

nää keneltä kehuja oon saanu, on sellaisia jota en oo nähny noin 3½kuukauteen.Pari kaveria myös kehunu, joita olen nähny melkein päivittäin.
Näytän suurinpiirtein tältä:
19127.jpg

Jalat hieman paksummat läskistä , mutta kädet about samanlaiset

Sattui tuossa kaupankassalla ostoksia maksaessa, pari kassia ja 24packi 0.5l vesipulloja hamstrattuna.

neiti: "do you need help carrying?"
minä: "no",
"do you need cart?"
"no, I'll manage",
"you are strong"
"almost strong"
"NO, you ARE strong" ja melko tuima tuijotus :D

Noh, kai se pienikin kynis näyttää isolta maailman pienimmän ja söpöimmän pakkausneidin silmin. Mut on kyllä buenoa, että ostokset pakataan ja kasataan valmiiksi ja jos laiskottas niin ne vielä kannettas autolle samaan hintaan. Harmittaa kun ei tajunnut jatkaa tuosta jollain kommentilla tytön ulkonäöstä. Olin aivan liian hämmentynyt tuosta väittelystä, kun piti tingata, että saa kantaa omat ostokset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom