Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
"Tykkään sun käsivarsista.. Siis niinkuin tosta kyynärpäästä alaspäin..":rolleyes:
popeye-5342.webp

Subwaysta kävin hakee vähän patonkia ja menin just ennen paria nuorta pariskuntaa, ensin kyylääminen ja sitten hetken päästä takaa kuuluu kun toinen jätkä sanoo toiselle "Pitäisiköhän meiänkin alkaa treenaamaan?" Ei varmaa ihan hukkaan ole treenit menny :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänään koulussa puolituttu kaveri tuli puristelee rinnasta ja sano:"Sulha on isommat tissit ku useimmilla naisilla!...no homo"
Kaikki kaverit kysyy, mitä lisäravinteita syön :david: ykski tuli kysyy"Vedätkö sää sitää protskujauhoo??" teki mieli pistää turpaa, selitin siinä sitten kuitenkin, että ilman lisäravinteita pärjää vallan mainiosti.
Sitten ulkovälitunnilla mun ja mun kaverin luo tuli 3-4 muijaa ja saman verran jätkiä, kaikki puristelee " hauista " ... pyys koko ajan "jännitä, jännitä!" yhen niistä muijista poikaystävä ei tuntunut välittävän, itekki vinku, että näytä hauista :david: no sitten kerran tuli jännitettyä niin kaikki oli tyyliin " Jumalauta! " sit noin minuutin päästä " Jännitä taas, ei olla nähty hauista pitkään aikaan! "

Mä en tiiä, ite ainakin vittuunnun tollasista kommenteista ym. koska tietää, että on siima...perus jamppaan verrattuna on hieman enemmän lihaa, mutta ei mitenkään erikoisesti...perkele...

Vois lopettaa syömisen :david:

Tänään koulussa puolituttu kaveri tuli puristelee rinnasta ja sano:"Sulha on isommat tissit ku useimmilla naisilla!...no homo"
Kaikki kaverit kysyy, mitä lisäravinteita syön :david: ykski tuli kysyy"Vedätkö sää sitää protskujauhoo??" teki mieli pistää turpaa, selitin siinä sitten kuitenkin, että ilman lisäravinteita pärjää vallan mainiosti.
Sitten ulkovälitunnilla mun ja mun kaverin luo tuli 3-4 muijaa ja saman verran jätkiä, kaikki puristelee " hauista " ... pyys koko ajan "jännitä, jännitä!" yhen niistä muijista poikaystävä ei tuntunut välittävän, itekki vinku, että näytä hauista :david: no sitten kerran tuli jännitettyä niin kaikki oli tyyliin " Jumalauta! " sit noin minuutin päästä " Jännitä taas, ei olla nähty hauista pitkään aikaan! "

Mä en tiiä, ite ainakin vittuunnun tollasista kommenteista ym. koska tietää, että on siima...perus jamppaan verrattuna on hieman enemmän lihaa, mutta ei mitenkään erikoisesti...perkele...

Pitäskö sun vaihtaa hauiskääntö takakyykkyyn nii sais kädet olla rauhassa?`

Nooh, noistahan pitäs olla ilonen ja motivoitua treenaamaan entistä kovempaa :)

taidat olla iso mies.

kuvia!

taidat olla iso mies.

kuvia!
Lainaus DaVidumin viestistä: "koska tietää, että on siima...perus jamppaan verrattuna on hieman enemmän lihaa, mutta ei mitenkään erikoisesti" Ei siis ainakaan itse pidä itseään isona. Ja lienee tarkoittanut että perus koululaiseen verrattuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom