Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ekat kommentit tuli ku pisti naamakirjaan kuvan jossa oli sitte hihaton päällä (xD), että ois mukamas päässy kasvamaan joku lihaskin. Iha täysin aloittelija kyllä olen vielä että tottahan tuo ei ole,
lähtökohdat vaan oli niin alhaiset että ei paljoa vaadita. Kyllähän noista tulee hyvä mieli ja intoa reeniin. :)

Joku nisti (erittäin sekavassa mielentilassa ollut nuori mies jolla oli myös kuset housussa) käveli meidän luokkaan kun osa ryhmästä oli tauolla, tyhjensi jotain lääkelevyjä roskikseen ja lähti sitten jatkamaan matkaansa. Osa oli sitten lähdössä kans tauolle ovesta ulos:

Tyttö1: laittakaa se ovi lukkoon jos se tyyppi tuleeki takas!
Tyttö2: no onhan teillä Aki täällä!
Tyttö1: no se lohduttaakin kovasti

Kommenteista viis ja sori nyt menee vähän offtopiciksi, mutta siis MITÄ HELVETTIÄ?!

Oonko mä ainut, joka tähän kiinnitti huomiota?! Missä tyyppi opiskelee ja mikä on ollut se tilanne, jossa sekavassa mielentilassa, kuset housussa oleva nuorimies voi kävellä ilmeisesti opetuskäytössä olevaan LUOKKAHUONEESEEN sisälle, tyhjentää jotain lääkelevyjä roskikseen ja poistua paikalta muina miehinä?!

:wtf::wtf::wtf:

Kommenteista viis ja sori nyt menee vähän offtopiciksi, mutta siis MITÄ HELVETTIÄ?!

Oonko mä ainut, joka tähän kiinnitti huomiota?! Missä tyyppi opiskelee ja mikä on ollut se tilanne, jossa sekavassa mielentilassa, kuset housussa oleva nuorimies voi kävellä ilmeisesti opetuskäytössä olevaan LUOKKAHUONEESEEN sisälle, tyhjentää jotain lääkelevyjä roskikseen ja poistua paikalta muina miehinä?!

Kyllähän kuka vain voi käppäillä esim. AMK:n tiloihin?

Kai tuo onnistuu kaikissa Suomen kouluissa? Poliisit korjas miehen talteen kylläkin sitten myöhemmin.

Nainen salilla, jota en ole nähnyt pariin kuukauteen: " Sä oot kasvanut ja paljon !" Lämmitti kovasti :D

Kai tuo onnistuu kaikissa Suomen kouluissa? Poliisit korjas miehen talteen kylläkin sitten myöhemmin.

ok. Toi lopputarkennus vähän lievitti mun tuskaani. Kiitos. Ekasta postista sai vaan sen kuvan, että jannu vain jatkoi muina miehinä matkaansa ilman, että kukaan reagoi asiaan mitenkään. Nyt loppu OT.

Pre shower pullistelut menossa vähissä vaatteissa.

Minä: Ootko kateellinen tästä kondiksesta? *pullistelee*
Sisko 7v: En, eihän sulla näy edes päkki.
Minä::(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eilen oli ensimmäiset yliopiston bileet "fuksitapaamiset", kuitenkin myöhemmässä vaiheessa iltaa yksi oman pääaineeni pienryhmäohjaajista kysyi terassilla istuessa yhtäkkiä kauan olet käynyt salilla, sitten kysyin mistä tuon nyt keksit kysyä niin kuulemma kädet oli niin jäätävät, tähän sitten vaatimattomasti tokaisin kiitos.
Siitä sitten myöhemmin sama kaveri tuli vastaan baarin sisällä niin tuli puristelemaan käsistä ja hokemaan, että jätkä on tikissä ja paljon penkki johon vastasin tuttuun tyyliini liian vähän. Mutta ei siinä nämä kehut lämmitti ihan kivasti ja antoi motivaatiota reenaamiseen :) .

Mukavahan se on kun näitä kommentteja tulee, vaikka kunto onkin ihan se perus pakkisbulkki(TM) 105kg.

Katusirkukseen avustajaksi napattiin yleisöstä kun piti saada "iso ja vahva kaveri", enkä tosiaan mitenkään heilutellut et minä, minä!
Kesäloman jälkeen huomauteltiin töissä, että olet laihtunut(paino on todellisuudessa sama, mutta yläkroppaan on vissiin sitten tarttunut lihasta kun lomalla treenasin ankarasti, ja kaipa sitä sitten näyttää "laihemmalta").
Äsken salilla näin vanhan kaverin niin kommentoi että, "et varmaan edes lämmittele sellasilla painoilla millä hän treenaa".

Palasin vanhaan duuni paikkaan parin vuoden tauon jälkeen. Siellä on eräs työntekijä, joka vittuilee lähes kaikille, mutta ei ikinä minulle ole soittanut suutaan. Eikä vieläkään :D Noh, juttelin erään uuden työntekijän kanssa (ei ennen nähnyt minua). Tuli puhetta, että ei se ikinä minulle sanonut mitään. No tämä uusi työkaveri siihen, että oli kuullut muilta " no ei kai kun John on ladon kokoinen kaveri " Kiva kuulla positiivisia asioita joskus.

kommenteista viis ja sori nyt menee vähän offtopiciksi, mutta siis mitä helvettiä?!

Oonko mä ainut, joka tähän kiinnitti huomiota?! Missä tyyppi opiskelee ja mikä on ollut se tilanne, jossa sekavassa mielentilassa, kuset housussa oleva nuorimies voi kävellä ilmeisesti opetuskäytössä olevaan luokkahuoneeseen sisälle, tyhjentää jotain lääkelevyjä roskikseen ja poistua paikalta muina miehinä?!

kontula 66666.

"Äijä on iso ku hevonen ja nopeempi ku minä, mitä vittua?" -Sulkista pelatessa.

"Ootko sä tonne menossa joskus?" - Mutsin suusta kuultua kun UFC:tä kattelin... :D

Armeijassa puntilta kaverin kanssa tultiin ja puhuttiin siitä kuinka vaarallisia Sotilaskodin munkit on niin kaveri vaan totes et "no vittu sulla on ihan sama mitä syöt niin se tulee lihaksena takas"

Muija baaritiskillä:

Mä: Ootsä käyny tanssimas?
Muija: Pari kertaa.
Mä: Jeah! Oon vedellyt jo pari tuntia.
Muija: Joo, huomasin. Harrastatsä jotain urheilua?
Mä: Tarviiko tota nyt kysyä erikseen?
Muija: Haetsä seuraa vai otatsä ton ihan vaan urheilun kannalta?
Mä: Ei täältä mitään seuraa löydy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom