Vai oliko tämä "joku" se, joka on 168 cm ja harteikas - tiedä häntä taas... :DSiis tarkotit varmaan että se olis halunnut sut personal traineriksi itselleen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai oliko tämä "joku" se, joka on 168 cm ja harteikas - tiedä häntä taas... :DSiis tarkotit varmaan että se olis halunnut sut personal traineriksi itselleen?
"Niin harrastaksä sitä potipiltingiä vai?", kysyi duunikaveri, jonka oon tuntenut töiden kautta jo pidemmän aikaa. Pitäiskö tää nyt sit ottaa kohteliaisuutena vai loukkauksena, kun näin myöhäisessä vaiheessa moisen kysymyksen esittää :D
Profiilista löytyy pari kuvaa. Tosin minnekös nämä vähäiset fileet väljien vaatteiden alta nyt näkyisivätkään varsinkaan ilman pumppia ja pullistelua Hihattomia tai kireitä vaatteita kun en käytä.No riippuu miltä näytät. 95 prosenttiahan salitreenaajista ei näytä yhtään miltään.
No riippuu miltä näytät. 95 prosenttiahan salitreenaajista ei näytä yhtään miltään.
Profiilista löytyy pari kuvaa. Tosin minnekös nämä vähäiset fileet väljien vaatteiden alta nyt näkyisivätkään varsinkaan ilman pumppia ja pullistelua Hihattomia tai kireitä vaatteita kun en käytä.
eqqu kuuluu tähän 5% marginaaliin, joka näyttää joltain...
Rupeet vaan pitämään hihattomia ja kireitä...Häipyy epäselvyydet, aika nopsaan...
Kyllä joo, olin se anonyymi huppupää. Videon alkupäässä oleva Vin Dieseli taas oli LL Cool J.Muistaakseni olen nähnyt eqqua jossain treenivideolla, mutta en kyllä kiinnittänyt suurempaa huomiota sen fysiikkaan. Nyt katoin nuo profiilissa olevat kuvat ja loksahti leuka lattiaan. Hieman isompi mies, miltä videolla näytti. :D
"Niin harrastaksä sitä potipiltingiä vai?", kysyi duunikaveri, jonka oon tuntenut töiden kautta jo pidemmän aikaa. Pitäiskö tää nyt sit ottaa kohteliaisuutena vai loukkauksena, kun näin myöhäisessä vaiheessa moisen kysymyksen esittää :D
Jep onhan tuo ikävää, mutta ihan ymmärrettävää, jos ja kun ei hommasta mitään ymmärrä. Tosin eipä tälläiset laihahkot luomufileet näytä oikein miltään varsinkaan ilmanMul on kans sama. Yleisin kommentti mitä sukulaisten tai kaverien suusta kuulee on "Käytsä vielä sielä salilla?" >_< Ikäänkuin en enää kävisi tai olisin lopettanu :(
Jep onhan tuo ikävää, mutta ihan ymmärrettävää, jos ja kun ei hommasta mitään ymmärrä. Tosin eipä tälläiset laihahkot luomufileet näytä oikein miltään varsinkaan ilman
a) pumppia
b) pullistelua / poseerausta
c) alhaisia rasvoja
Toisaalta, oon ainakin mielummin ite "semi-iso ja läski" kuin "pieni ja kireä", ja näistä yleensä joutuu valitsemaan (natuna).