Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jotenkin tuota massaa on tullu vuodenaikana hyvin viikottain kuule kyllä töissä ja vapaa-ajalla huomautuksia. Tänäkesänä oli varmaan kuumin kesä aikoihin ja tosivähän olin ilman paitaa ettei jengit huomauttais liikaa :D

kyllähän huomautukset antavat intoa mutta aina ei jaksa kuulla :P

"Niin harrastaksä sitä potipiltingiä vai?", kysyi duunikaveri, jonka oon tuntenut töiden kautta jo pidemmän aikaa. Pitäiskö tää nyt sit ottaa kohteliaisuutena vai loukkauksena, kun näin myöhäisessä vaiheessa moisen kysymyksen esittää :D

"Niin harrastaksä sitä potipiltingiä vai?", kysyi duunikaveri, jonka oon tuntenut töiden kautta jo pidemmän aikaa. Pitäiskö tää nyt sit ottaa kohteliaisuutena vai loukkauksena, kun näin myöhäisessä vaiheessa moisen kysymyksen esittää :D

No riippuu miltä näytät. 95 prosenttiahan salitreenaajista ei näytä yhtään miltään.

No riippuu miltä näytät. 95 prosenttiahan salitreenaajista ei näytä yhtään miltään.
Profiilista löytyy pari kuvaa. Tosin minnekös nämä vähäiset fileet väljien vaatteiden alta nyt näkyisivätkään varsinkaan ilman pumppia ja pullistelua :) Hihattomia tai kireitä vaatteita kun en käytä.

eggu kuuluu tähän 5% marginaaliin, joka näyttää joltain...

Profiilista löytyy pari kuvaa. Tosin minnekös nämä vähäiset fileet väljien vaatteiden alta nyt näkyisivätkään varsinkaan ilman pumppia ja pullistelua :) Hihattomia tai kireitä vaatteita kun en käytä.

Rupeet vaan pitämään hihattomia ja kireitä...Häipyy epäselvyydet, aika nopsaan...:puntti:

eqqu kuuluu tähän 5% marginaaliin, joka näyttää joltain...

Rupeet vaan pitämään hihattomia ja kireitä...Häipyy epäselvyydet, aika nopsaan...:puntti:

Tarkkana siellä! :D

Hehe, taidan jättää kuitenkin väliin.

Rakas äitini lohkaisi jälleen. Oltiin menossa samaan aikaan hissillä jä käytiin pikkuinen keskustelu näin tiivistetysti.
- On noi sun hartiat kyllä leveät.
- Voisi mennä kohta salille tekemään niistä isommat.
- Minun mielestä hartioden leveys korreloituu tyhmyyteen.

Muistaakseni olen nähnyt eqqua jossain treenivideolla, mutta en kyllä kiinnittänyt suurempaa huomiota sen fysiikkaan. Nyt katoin nuo profiilissa olevat kuvat ja loksahti leuka lattiaan. Hieman isompi mies, miltä videolla näytti. :D

( :kuola: )

Muistaakseni olen nähnyt eqqua jossain treenivideolla, mutta en kyllä kiinnittänyt suurempaa huomiota sen fysiikkaan. Nyt katoin nuo profiilissa olevat kuvat ja loksahti leuka lattiaan. Hieman isompi mies, miltä videolla näytti. :D
Kyllä joo, olin se anonyymi huppupää. Videon alkupäässä oleva Vin Dieseli taas oli LL Cool J.

Jooh, harmiton pieni mieshän mä olen. Joskin ei mulla nyt tähän hätään tule yhtäkään natikkaa mieleen, joka videolla "isolta" näyttäisi... siis paitsi LLCJ ;) Mut kiitos palautteestasi, enpähän kuvaile reenivideoita enää jatkossa :lol2:

[e] http://www.youtube.com/watch?v=N1R_V5gnG-4&feature=youtu.be

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Mul on kans sama. Yleisin kommentti mitä sukulaisten tai kaverien suusta kuulee on "Käytsä vielä sielä salilla?" >_< Ikäänkuin en enää kävisi tai olisin lopettanu :(

Mul on kans sama. Yleisin kommentti mitä sukulaisten tai kaverien suusta kuulee on "Käytsä vielä sielä salilla?" >_< Ikäänkuin en enää kävisi tai olisin lopettanu :(
Jep onhan tuo ikävää, mutta ihan ymmärrettävää, jos ja kun ei hommasta mitään ymmärrä. Tosin eipä tälläiset laihahkot luomufileet näytä oikein miltään varsinkaan ilman
a) pumppia
b) pullistelua / poseerausta
c) alhaisia rasvoja

Toisaalta, oon ainakin mielummin ite "semi-iso ja läski" kuin "pieni ja kireä", ja näistä yleensä joutuu valitsemaan (natuna).

Jep onhan tuo ikävää, mutta ihan ymmärrettävää, jos ja kun ei hommasta mitään ymmärrä. Tosin eipä tälläiset laihahkot luomufileet näytä oikein miltään varsinkaan ilman
a) pumppia
b) pullistelua / poseerausta
c) alhaisia rasvoja

Toisaalta, oon ainakin mielummin ite "semi-iso ja läski" kuin "pieni ja kireä", ja näistä yleensä joutuu valitsemaan (natuna).

Mut entäs jos ei pysty saamaan kumpaakaan noista, vaan joutuu tyytymään olemaan pieni ja läski? :(

"Onko sulla paino noussut...

...sulla on ohuet kädet"

Kiitos äiti...sanoipahan sentään että "kamalan paksut olkapäät".

"Mitä ihmettä? Et varmana paina noin paljon!" Sanoi kaveri kun toisemme punnittiin. Se on koko elopaino varmaan niissä olkapäissä ja mahaläskeissä.

"Näytät ihan homolta." (Olin sovittamassa farkkuja kaupassa)

"Oletko joskus käyttänyt kuntosalilaitteita?" (Kouluni kuntosalin käyttämisestä keskustelin, ja se eteni siihen pisteeseen, että piti oikein udella, onko joskus aiemmin tullut salilla käytyä... Ilmeisesti näytän siltä, ettei ole :()

Naapurin emäntä löysi äijänsä suihkusta runkkaamasta. Emäntä sano että - Mitä vittua runkkatsä ?
Johon äijä - Vittuako se sulle kuuluu miten nopeesti mä munaani pesen..

joo hyvää yötä..

Vajaa vuosi sitten kävin viikonloppuna porukoita moikkaamassa ja ensimmäinen kommentti äitiltä oli, että "ootkos sä vähän läski?". Illemmalla saunassa faija kysyi, etteikö treeni maistu, kun näyttäisi maha kasvaneen. Kotiin palattuani mittasin rasvat ja rumille luvuillehan ne hyppäsi.

Vierailu toimi kuitenkin ihan hyvänä reality checkina, ja treeni alkoi kulkea kiukulla. Kesäksi sainkin rasvat kasin kieppeille ja olin parhaassa kuosissa aikoihin. Kommentitkin olivat taas positiivissävytteisiä, kun luonnollisesti pullistelin ilman paitaa auringossa minkä kerkesin. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom