Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään koulussa puolituttu kaveri tuli puristelee rinnasta ja sano:"Sulha on isommat tissit ku useimmilla naisilla!...no homo"
Kaikki kaverit kysyy, mitä lisäravinteita syön ykski tuli kysyy"Vedätkö sää sitää protskujauhoo??" teki mieli pistää turpaa, selitin siinä sitten kuitenkin, että ilman lisäravinteita pärjää vallan mainiosti.
Sitten ulkovälitunnilla mun ja mun kaverin luo tuli 3-4 muijaa ja saman verran jätkiä, kaikki puristelee " hauista " ... pyys koko ajan "jännitä, jännitä!" yhen niistä muijista poikaystävä ei tuntunut välittävän, itekki vinku, että näytä hauista no sitten kerran tuli jännitettyä niin kaikki oli tyyliin " Jumalauta! " sit noin minuutin päästä " Jännitä taas, ei olla nähty hauista pitkään aikaan! "
Mä en tiiä, ite ainakin vittuunnun tollasista kommenteista ym. koska tietää, että on siima...perus jamppaan verrattuna on hieman enemmän lihaa, mutta ei mitenkään erikoisesti...perkele...
Vois lopettaa syömisen
Höpö höpö.. Sillähän on paksummat pohkeet kun reidet :D
U mirin ja vitu braheille vois duunaa oman ketjun. Menee treeni fiilikset ku lukasee jotai esim: "poikien pyyhesotaa" treadii ja tulee sielki vastaa brah mirin mirin brah........AH!
Muija eilen: "Ei vittu toi sohva näyttää pieneltä ku sä makaat siinä."
Aika uskomatonta, kun en ole edes hyvässä kunnossa (aika sama kunto, kuin tuossa avatarfotossa).