Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Voi vittu davidum tossa vaiheessa valitaan jompi kumpi näistä

A) U MIRIN BRAH
B) COME AT ME

Tänään koulussa puolituttu kaveri tuli puristelee rinnasta ja sano:"Sulha on isommat tissit ku useimmilla naisilla!...no homo"
Kaikki kaverit kysyy, mitä lisäravinteita syön :david: ykski tuli kysyy"Vedätkö sää sitää protskujauhoo??" teki mieli pistää turpaa, selitin siinä sitten kuitenkin, että ilman lisäravinteita pärjää vallan mainiosti.
Sitten ulkovälitunnilla mun ja mun kaverin luo tuli 3-4 muijaa ja saman verran jätkiä, kaikki puristelee " hauista " ... pyys koko ajan "jännitä, jännitä!" yhen niistä muijista poikaystävä ei tuntunut välittävän, itekki vinku, että näytä hauista :david: no sitten kerran tuli jännitettyä niin kaikki oli tyyliin " Jumalauta! " sit noin minuutin päästä " Jännitä taas, ei olla nähty hauista pitkään aikaan! "

Mä en tiiä, ite ainakin vittuunnun tollasista kommenteista ym. koska tietää, että on siima...perus jamppaan verrattuna on hieman enemmän lihaa, mutta ei mitenkään erikoisesti...perkele...

Vois lopettaa syömisen :david:

yläaste on kyl hienoa aikaa.

Mites davidium noin hermostuttaa että pitää oikein turpaa vetää sinuahan kehutaan useasta suunnasta joka päivä ei kai nytten voi yksi lisäravinteista kyseliä voi haitata

AHAHAH. Nyt kuulin parasta kommenttia itsestäni vaikka en kyllä mielestäni mitenkään iso ole (läski vaan :()

"Mahtuis paremmin seisomaan ku kyljellään olemaan pöydän alla"

Olen tiskarina töissä ja menin viemään isoja puhtaita lautaskasoja salin puolelle ja pelkäsin kuollakseni, että jokin niistä pinoista kaatuu. Keittiön ovella sitten hidastelin, kun yritin varovasti niitä viedä ja vanhempi eläkeläinen, joka välillä tekee siellä töitä sitten tuli auttaan niiden työntämisessä ja sano "autetaan ny kun oot noin pienikin." :(:(:(:(:(:(:(:(

Lähellä oli etten heittäny essua lattialle ja juossu lähimmälle salille.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"On se saatana äijä" sano yks tuttu salisika ku olin vetäny helvetin rankan kyykkysarjan! :rock: FUCK YEA

Tänää oli lukios liikuntailtapäivä ja pelattiin pesist. Sit tein taktisen vaihtolyönnin nii sielt kuuluu "Ei jätkä missään salil käy, ku joka päivä tääl lyömäs palloo!"
Vähä ehkä aiheen ohi ku ei ollu mitenkää lihaksiin liittyvä huomautus, mut kyl siin oli naurus pitelemist ja yrittää sit osuu siihen palloonki samal. :D

U mirin ja vitu braheille vois duunaa oman ketjun. Menee treeni fiilikset ku lukasee jotai esim: "poikien pyyhesotaa" treadii ja tulee sielki vastaa brah mirin mirin brah........AH!

Muija eilen: "Ei vittu toi sohva näyttää pieneltä ku sä makaat siinä."
D3X_0591.jpg

Kuukauden sisään kuultua juttua. Ravintolassa tuntematon nainen: paljon on steroideja vedettävä, et pääsee tuohon kuntoon? Töissä: ettet vaan niitä mömmöjä käyttäs? Tuntematon mies ravintolassa tulossa kättelemään ja huudahtaen: ISO MIES!

Aika uskomatonta, kun en ole edes hyvässä kunnossa (aika sama kunto, kuin tuossa avatarfotossa). Perustallaajat vaan ovat nykyisin tosi pienikokoisia ja jätkistäkin joka toinen on zonella tai karppaa yms., niin keskivertokunnossa oleva erottuu tietenkin joukosta. Tulee oikeasti vaivautunut olo, kun tietää ettei ole missään ihmeellisessä kunnossa ja joku tulee kuumottamaan. Sitten jos vielä erehdyt sanomaan, että treenaan 2-3 kertaa viikossa ja ollut pitkiä treenitaukoja, niin porukka ajattelee, et jätkä vaan elvistelee. Onneks treenaan pääasiallisesti pikkusalilla yksikseni, niin ei tarvii ihmisten kommenteista välittää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom