Tämä ei nyt varsinaisesti itseeni juurikaan liittynyt, mutta pakko tulla kertomaan tänne nyt kun vielä muistan baarireissun jälkeen. Eli tapahtui Tampereen keskustan eli Hervannan pubin terassilla.
Eräs jamppa (nuori around 20-22) pukeutuneena Uuno paitaan(verkkopaita) ja aurinkolasit päässä noin klo 23.30 tuli terassilla juttusille juuri kun olin lähdössä bussipysäkille.
J: Ootko Pirkkalassa käynyt?
M: Onhan siellä tullut käytyä, mites?
J: Tunnetko Timiknskdfnierf?
M: Joo en tiedä yhtään mitä tai ketä tarkotat.
J: Joo niin vähän arvelinkin ku et yhtään näytä BODARILTA!
M: ??? Joo'o totta puhut.
J: Joo niin vedän muuten Arnoldin bodisettiä.
Tässä vaiheessa alko jutut hymyilyttään sen verta et pakko oli jatkaa keskustelua.
M: Ahaa, oolrait. Mitäs siihen kuuluu?
J: No sitä settiä, kyllä muuten haba kasvaa! *Ja näyttää habaansa*
M: Ei taida Arska enää paljoo treenailla kun sen kuntoo kattoo..
J: Eikun sillon seiskytluvulla!
M: Niin niin, treenaatko itekin Munchenissa?
J: Emmää missään semmosessa, mä reenaan GoGolla, tiiäks mikä se on?
M: Joo tiedän kyllä.
J: Alotan muuten kuurin ens syksyllä, haba kasvaa tiäkkö.
(Lisättäköön vielä että itse en juuri mitään tiedä horkasta mutta pakko oli heittää lisää vettä myllyyn :D )
M: Just just. Mitäs ajattelit ottaa?
J: No sitä perussettiä.
M: Ahaa, meinasitko sustaa vai?
J: Eikun perus juttuja.
M: No montakos milligrammaa per satsi?
J: Eksää tiedä et valkuaista vedetään parisataa grammaa per päivä?
M: Aivan, totta. Eli protskua meinasit?
J: En mää mitään jauheita nyt vedä! Mää vedän testosteronia!!
M: Selkee.
J: Niin! Mää vedän MUNAA! Mut ainoastaan valkosta!
M: O_O
Tässä vaiheessa meinasin ratketa ihan totaalisesti mut onneks oli pakko lähtee bussipysäkille, kun bussi just saapui. Olis pitänyt saada nauhalle tää keskustelu, mut en viittinyt kaivaa puhelinta esiin, olis saattanut muuten tulla turpaan :o Tiedä minkälaiset roidragwt kaveri olis saanut :D Kai se sitä testoo veti suoraan siitä salmaripullosta mikä sillä kädessä oli..
Nyt pari kertaa oikoluettu tää stoori, toivottavasti saa selvää kun pienissä huuruissa tää tarina saatetaan ilmi. Ei muutaku terkkuja tälle sankarille mikäl pakkotoistoa lukee! ;)