Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tein tänään jalka prässii niin joku sali viisas tuli ja sano et ei kannata laskee kelkkaa niin alas sillon saa laitettuu enempi painoo:hyper:
vastasin et mä en haluakaan mitään painoo vaan muuttuu vahvemmaksi! Huomas et sen verbaalit loppu ja naama alko vääntyillä se niinkun piilnatui se salineuvojan virka kun toiset vähän naurekseli sille:D

7-vuotias pikkusisko suuttui kun luin sen jonkun koululapun. Itku kurkussa sai sanottua että olen homo, rasisti ja kynäniska!:(

:lol2: Aika paha! Kyllä mä sen nykyajan lapsista tiedän että homo-sanaa opitaan käyttämään jo varhain mutta rasisti ja varsinkin kynäniska on jo aika hyviä suorituksia :hyvä:

No laitetaa ny itekki tänne.. eli tos joku aika sit vaan yks nainen kenenkaa juttelin sano ''kyl susta näkee et käyt salilla ku sun kädet on ton muotoset''. Kyllähän siinä se sisäinen miehen ego kasvaa ku tommosta kuulee :D Tosin yritän pitää sen egon minimissä vaikka sitä kehitystä tuleekin ja keskittyy olennaiseen..

Tämä ei nyt varsinaisesti itseeni juurikaan liittynyt, mutta pakko tulla kertomaan tänne nyt kun vielä muistan baarireissun jälkeen. Eli tapahtui Tampereen keskustan eli Hervannan pubin terassilla.
Eräs jamppa (nuori around 20-22) pukeutuneena Uuno paitaan(verkkopaita) ja aurinkolasit päässä noin klo 23.30 tuli terassilla juttusille juuri kun olin lähdössä bussipysäkille.

J: Ootko Pirkkalassa käynyt?
M: Onhan siellä tullut käytyä, mites?
J: Tunnetko Timiknskdfnierf?
M: Joo en tiedä yhtään mitä tai ketä tarkotat.
J: Joo niin vähän arvelinkin ku et yhtään näytä BODARILTA!
M: ??? Joo'o totta puhut.
J: Joo niin vedän muuten Arnoldin bodisettiä.

Tässä vaiheessa alko jutut hymyilyttään sen verta et pakko oli jatkaa keskustelua.

M: Ahaa, oolrait. Mitäs siihen kuuluu?
J: No sitä settiä, kyllä muuten haba kasvaa! *Ja näyttää habaansa*
M: Ei taida Arska enää paljoo treenailla kun sen kuntoo kattoo..
J: Eikun sillon seiskytluvulla!
M: Niin niin, treenaatko itekin Munchenissa?
J: Emmää missään semmosessa, mä reenaan GoGolla, tiiäks mikä se on?
M: Joo tiedän kyllä.
J: Alotan muuten kuurin ens syksyllä, haba kasvaa tiäkkö.
(Lisättäköön vielä että itse en juuri mitään tiedä horkasta mutta pakko oli heittää lisää vettä myllyyn :D )
M: Just just. Mitäs ajattelit ottaa?
J: No sitä perussettiä.
M: Ahaa, meinasitko sustaa vai?
J: Eikun perus juttuja.
M: No montakos milligrammaa per satsi?
J: Eksää tiedä et valkuaista vedetään parisataa grammaa per päivä?
M: Aivan, totta. Eli protskua meinasit?
J: En mää mitään jauheita nyt vedä! Mää vedän testosteronia!!
M: Selkee.
J: Niin! Mää vedän MUNAA! Mut ainoastaan valkosta!
M: O_O

Tässä vaiheessa meinasin ratketa ihan totaalisesti mut onneks oli pakko lähtee bussipysäkille, kun bussi just saapui. Olis pitänyt saada nauhalle tää keskustelu, mut en viittinyt kaivaa puhelinta esiin, olis saattanut muuten tulla turpaan :o Tiedä minkälaiset roidragwt kaveri olis saanut :D Kai se sitä testoo veti suoraan siitä salmaripullosta mikä sillä kädessä oli..

Nyt pari kertaa oikoluettu tää stoori, toivottavasti saa selvää kun pienissä huuruissa tää tarina saatetaan ilmi. Ei muutaku terkkuja tälle sankarille mikäl pakkotoistoa lukee! ;)

Asentelin tossa selkä kyyryssä tietokonetta ja eukon kaveri oli kylässä ja huus että "vittu sulla on vino selkäranka" ja tökkäs mua selkään, Toteisin ettei se ole mun selkä ranka vaan sen vieressä olevat lihat törröttävät tollei tyhmästi paidan läpi :)

Erector Spinae vai mikäs sen nimi nyt olikaan

Työparin suusta: "Sun hauis on isompi kuin sun aivot..." Taidan olla niin tyhmä etten tiennyt pitääkö loukkaantua vai olla ylpeä ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eilen töissä oli vessaremppa suunnitteilla ja itse menin vapaapäivän kunniaksi töissä piipahtamaan, pomo sitten lohkas hyyyyvän vitsin ku huomas että olen paikalla;

Pomo: "No jos 'Jeboulta' kysytään niin täytyy varmaan laittaa käsipainotki tonne vessaan.."
Remppamies: "Joo ja onhan sinne sit pakko laittaa iso peiliki!"
Pomo: "Ilman muuta! Nii pääsee toi meiän salihirmu treenailee habaa myös vessassa käydessä."

Lopulta juttu tosin liiteli jossain piikkilangassa, punaisessa retro wc-pöntössä, kristallikruunussa ja ties missä..
Jännä nähä minkälainen siitä vessasta sitten tulee ;)

Ei nyt ehkä huomautus oo mutta sivuhuomautus ainakin :D

Joku nisti (erittäin sekavassa mielentilassa ollut nuori mies jolla oli myös kuset housussa) käveli meidän luokkaan kun osa ryhmästä oli tauolla, tyhjensi jotain lääkelevyjä roskikseen ja lähti sitten jatkamaan matkaansa. Osa oli sitten lähdössä kans tauolle ovesta ulos:

Tyttö1: laittakaa se ovi lukkoon jos se tyyppi tuleeki takas!
Tyttö2: no onhan teillä Aki täällä!
Tyttö1: no se lohduttaakin kovasti

20100908112226_1452_okay.webp

" Isi. Vitsi sä oot vähän vahva!"

"Et kai sä niitä hormooneja vaan käytä". -kommentti "lämmitti" taas mieltä. Ei ole itellä sellaista työpaikkaa ollu, jossa tätä samaa ei olis sanottu tai sitten muuten vaan vittuiltu ruuista.:D

"Sun varmaan täytyy harkita treenaamisen lopettamista, kun et enään meinaa mahtua hyllyjen väliin" - Paikallisen siwan kassatäti

Dudette: "Eikö sulla ole kylmä?"
Dude: "NO KATO SITÄ! Lihas lämmittää."
Me: "...eikös se ollut läski mikä lämmittää."

:david:

Kerran salilla täyn haukkaa täysillä ja naama näytti höyryveturilta, niin mies vieressä totes '' jätkähä vetää kovi ku tanko on vinos '' :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom