Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Yhden salituttavan kanssa juteltiin treenin ohessa, että mitkä sen treenitavotteet on. Tämä vastas, että voiman ja massan perään tässä ollaan, johon itse vastasin, että toihan on melkein sama asia, kun vetäis käteen ja juoksis samaan aikaan, kumpaakaan ei voi tehdä tehokkaasti.

Älkää sitten saivarrelko, kun oli oma huomautus!

Pakko vähän tarttua tähän aiheeseen(vaikka meneekin täysin offtopiciksi). Eipä tietenkään voi tehdä tehokkaasti. :david:
columbu2.jpg

Tämä vastas, että voiman ja massan perään tässä ollaan, johon itse vastasin, että ... samaan aikaan, kumpaakaan ei voi tehdä tehokkaasti.

Älkää sitten saivarrelko, kun oli oma huomautus!

En saivartele. Laitan vain yhden hymiön.

:david:

Noin. Ei muuta.

Tyttöystävä, taas kerran:
Ootko lihonu vai laihtunu ku kroppas näyttää pienemmältä ja pääs näyttää isommalta ku viimeks.. .. ..
Tässä yhdistyy = Isopäisyys ( näyttää siis kuin olisin lihonu) ja pienemmän näköinen kroppa kuin normaalisti..
:puntti:

Väänsin hauista scotissa kun mun ohi käveli kaks jotain alta koulu ikäistä poikaa ja puheli keskenään et paljonkohan tossa tangossa on kun toinen sanoi et en tiedä mutta kato kuinka isot hauikset :) Eikö se niin ole et totuuden kuulee lapsen suusta ;)

Sanoin serkulle että vituttaa kun ei liha mieheen tartu vaikka kuinka syö ja treenaa,niin hän siihen että ei sinusta ikinä isoa tule,ku aina olet tommonen laihis ollut.....ok,186 pitkä ja 87 painoa,mutta en kuitenkaan itseäni ihan pienimpänä pidä..

Sanoin serkulle että vituttaa kun ei liha mieheen tartu vaikka kuinka syö ja treenaa,niin hän siihen että ei sinusta ikinä isoa tule,ku aina olet tommonen laihis ollut.....ok,186 pitkä ja 87 painoa,mutta en kuitenkaan itseäni ihan pienimpänä pidä..

Tuollaisissa itseä vähättelevissä kommenteissa on aina suuri riski, että takaisin tulee jotain vastavaa. Vähän omaa vikaa siis :D Samanlainen esimerkki tältä kesältä, kun oli ihan pirun kuuma salilla:

Random kanssatreenaaja: "Sä varmaan hikoilet ihan saatanasti, kun on noin paljon lihasmassaa."
Minä: "Ei mulla nyt kauheasti lihasmassaa oo."
Kanssatreenaaja vilkaisi mua pidempään ja tokaisi: "Noh... jotain massaa kuitenkin."

Työkaveri kommentoi töissä, kun oli muitakin läsnä: "Hajolaisella on hartiat kuin ladonovet..." Minä siinä jo melkein myhäilin ittekseni, kunnes seuras jatkoa: "Ei yhtä leveät, mutta yhtä lahot."

Edit: jotain kivaakin on tällä viikolla sanottu:
"Ootsä ruvennu pelaamaan rugbyä kun on suojuksetkin paikallaan tuolla paidan alla." ... Taisi tosin tarkoittaa jenkkifutista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"Sinä...olet...vahva"
-noin 50-vuotias miespuolinen työkaveri, piti kai kantaa jotain laatikoita toimistolla. Lähinnä nauratti, miten tyyppi halusi selvästi mun uskovan sen, mitä se sanoi, sen verran sanomaansa painotti.

"Oot varmaan reenannu jotain muutakin kun sitä vaparia, katoin meinaa noita olkapäitä."

Sitten äskettäin taas kuulin että kohtahan mun reidet kasvaa yhteen.

Näin vanhaa frendiä pitkästä pitkästä aikaa. "Miten vitussa susta on taas tullut noin iso. "Käytkö vielä potkunyrkkeilemässä?" Vastasin että en ole toviin käynyt mutta syksyllä aloitan taas kun gymilla alkaa taas pyörimään. Kaveri siihen:"no sustahan tulee sitten ihan kova jätkä":david::lol2: Illalla joutui paiskomaan yhtä jätkää pitkin seiniä ja lattiaa. Yritin aikuisten oikeesti irtautua tilanteesta ja olin juuri laittamassa kenkiä jalkaani,(tämä tapahtui siis yksityisasunnossa) niin provosointi kävi niin pahaksi että menetin malttini mikä on erittäin harvinaista. No La aamuna käytiin tilannetta frendin kanssa läpi ja sanoin että kertaakaan en lyönyt, frendi siihen että "hyvä, se olis varmaan kuollut":jahas: Noh puhuihan se toisaalta tottakin, kyllähän siihen nyrkkiin voi kuolla jos putoo ja lyö päänsä johonkin kulmaan tms. Mulla oli silloin La aamupäivänä vähän tukalat oltavat kun se ketä paiskoin pyysi mut paikkaan missä oli sen liivijengi kavereita. Pakko oli mennä, muuten ne olis tullut oven taakse. Puhumalla siitä selvisi, jos en olisi mennyt en tiedä kirjoittelisinko tässä, ne arvosti kuitenkin sitä että menin sinne vaikka oli ihan helvetillisen selkäsaunan uhka niskassa. Meni aivan offtopiciksi, sorry!

Söpöä lukea näitä, kun kaikki niin iloissaan <3 Jatkuvasti noita jonkinlaisia huomatuksia ja kehuja tulee, mutta melko ohi ne menee kyllä pääsääntöisesti.

"Ompa sulla isot reidet" sano kaveri
Fuck yeaa :rock:
E: vai oliko peräti "vittu sul on isot reidet" en muista :D

Tyttöystävä, kun hieros mun selkää tänää: "On tää tullu ainaki isomman näköseks" :D
Siin olin sit hymy persees ja tyttö sai kyl hieronnan jälkeen pienen palkkionki :pano:

Söpöä lukea näitä, kun kaikki niin iloissaan <3 Jatkuvasti noita jonkinlaisia huomatuksia ja kehuja tulee, mutta melko ohi ne menee kyllä pääsääntöisesti.

Itsekkin kuulen kehuja muutaman kerran viikosskin parhaillaan mutta en jaksa niitä kyllä tänne kirjoitella vaikka ei siinä mitään jotka niitä jaksavat rustata itse en. Ja omalta muijaltani en saa enään kuin haukkuja koska salilla olo viä kuulemma liian ison slaissin vapaa ajastani :D

Tossa kk sitte olin satamaterassilla järkkärinä, aurinkopaisto ja siinä oli aivan perkeleen kuuma. "Onko sulla kuuma?" 'On joo.' "Ota paita pois." 'En mä nyt oikein voi.' "Nii, tännehän tulis ihan hirvee yleisöryntäys."
On jotain vastaavia tullut mut en nyt jaksa noin tylsiä kertoo. Varmaan muutenki turha kertoo huomautuksista kun on järkkärinä ollut. Järkkärithän on tosi isoja, minä en.

PS: Onks teidän mielestä naiset epätoivosia ku koittavat tulla pokee iskee?

Luokkakaveri, tyttöpuolinen hihkaisi tänään kun istuksin tuolilla ja rummuttelin jaloilla, että "voi vittu minkälaiset noi sun jalkas on, noi joulukinkut paistaa tänne asti noiden housujen läpi!" Olihan jalassa leveelahkeiset farkut kuitenkin :D

En tiedä, tuskin oli kehu, mutta ainakin itseä motivoi. Täytyyhän sitä nyt kunnon koivet olla! :)

treenikaverin kans käyty viime aikoina eri aikoihin salilla ja muutamalla kerralla ku ollaan oltu yhdessä niin sattumalta ei oo ollu penkkipäivä mulla joten "Etkö sä tee penkkiä enää ollenkaa?"

Suositut

Back
Ylös Bottom