Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sain pahan sähköiskun töissä ja jouduin sairaalaan sydänfilmiin. Ei ehkä huomautus mutta parikymppisten tyttärien ilmeet kun ajelivat rintakarvojani elektrodeja varten. ;)

?

disgusted-woman.jpg

eräs mies tokas baarissa
"sun reisistä päätellen harrastat agilityä"

paskasen nauruni seasta en saanu kysyttyä mitä oikeasti tarkoitti. :D tuskin agilityä ainakaan. paras kommentti ikinä mitä oon omasta kropasta kuull. :D (mulla on melko lihaksikkaat reidet pienenksi naiseksi).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eilen joku tyttönen tuumasi miesystävälleen että " tuolta se miehen pitää näyttää" tai jotain vastaavaa kun egoilin festareilla hiattomassa.
Stoppasin ja kysyin että anteeksi mitä sanoit niin meni ihan lukkoon ja alko selittää jotain että haluaa kysyä muka jotain mielipidettä jostain.

Eilen joku tyttönen tuumasi miesystävälleen että " tuolta se miehen pitää näyttää" tai jotain vastaavaa kun egoilin festareilla hiattomassa.
Stoppasin ja kysyin että anteeksi mitä sanoit niin meni ihan lukkoon ja alko selittää jotain että haluaa kysyä muka jotain mielipidettä jostain.

Melko reilua sen naikkosen miesystävää kohtaan :D Oletan siis että hänen miesystävä ei ihan ollut naisen vaatimalla tasolla.

Emäntä pesi saunassa selkää ja sano, että " tää on kuin seinää pesis"
Muutama kaveri joita en ollut toviin nähnyt, niin tokas, että "mikä pallopää". Muutama lisäkilo tullut 7kk aikana.

Yhden salituttavan kanssa juteltiin treenin ohessa, että mitkä sen treenitavotteet on. Tämä vastas, että voiman ja massan perään tässä ollaan, johon itse vastasin, että toihan on melkein sama asia, kun vetäis käteen ja juoksis samaan aikaan, kumpaakaan ei voi tehdä tehokkaasti.

Älkää sitten saivarrelko, kun oli oma huomautus!

Suositut

Back
Ylös Bottom