Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Puhuin vähän aikaa sitten pikkuveljen (9v) ja siskon (7v).
Sisko: Leijona, paljo sulla on voimaa?
Minä:Ei kovin paljon.
Veli: Näytä!
Minä: Miten mä sen näytän?
Veli: Näytä hauista.

No minä näytin hieman nolona hauistani ja siitä tuli tällästä kommenttia:
Sisko: Vai ei muka kovin paljo!
Veli: Kauheet tykit!

Kaipa tuo on pakko uskoa, kun totuus tulee pikkulasten suusta :D

Ravintolan ovel haukkaa happea, vanhempi herrasmies tulee kyselee et "vieläköhän tuo kunto riittäs oluelle" "siitä vaa en mä mikään poke ole" "aijaa sori" :)
kahen vuoden treenitauon jälkeen 3 kuukautta vast treenannu

Ravintolan ovel haukkaa happea, vanhempi herrasmies tulee kyselee et "vieläköhän tuo kunto riittäs oluelle" "siitä vaa en mä mikään poke ole" "aijaa sori" :)
Mulla kävi joskus vähä vastaava. olin kaupassa ja joku tuli kysymään että "onko tätä paitaa M-koossa?" "emmä oo mikää myyjä" "sori".
Jakso taas treenata

Mulla kävi joskus vähä vastaava. olin kaupassa ja joku tuli kysymään että "onko tätä paitaa M-koossa?" "emmä oo mikää myyjä" "sori".
Jakso taas treenata

Onko myyjät tunnetusti lihaksikkaita? Sori, oli pakko kysyä.

Oisit nyt edes pyytäny sisäänpääsymaksua :D

On muaki pokeksi luultu, painoin sillä hetkellä 70kg enkä ollut käyny ikinä salilla päinkään, sattu vaan olla jostain voitettu Karhu-paita päällä :)

Jos se oli Intersportissa töissä

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
6-v tyttäreni kysyi: "iskä, oletko sinä voimamies?"
minä: "miten niin?"
tyttö: "kun sinulla on noita patteja niinkuin hyber-cyber miehellä" ja samalla tökki sormellaan ojentajia ja hauiksia.

(tuo hyber-cybermies on Tatu ja Patu -lastenkirjassa esiintyvä supersankarihahmo)

Onhan se hienoa kun lapset pitää isiään suorastaan supersankarina -tämä on näitä vanhemmuuden ihanuuksia :haart:

Päivän ilmeisesti vilpitön treenivinkki astetta isommalta kaverilta:
"Jos et vielä vedä hormoneja, niin tuossa vaiheessa kannattaisi jo aloittaa."

Otin kohteliaisuutena, vaikka tässä epätoivoista kaurapuuron voimalla pyristelyä taidetaan jatkaakin:D.

Suositut

Back
Ylös Bottom