Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jonkunlainen "huomautus" muutama vuosi takaperin kun kävin ostamassa uusia salihanskoja kauniina kesäpäivänä. Myyjä vaan tokaisi kun kysyin missä hanskoja löytyy notta "ei meillä niitä nyt ole myynnissä, saliharrastushan on muutenkin talvilaji niin sillon niitä tulee taas" :dance:

Thaimaalainen skrode kickboxseri tuumas eilen salilla : " Sun vieressä mä näytän ihan pikku pojalle !" .. pyh, lisää lihaa.

^ Itsellekkin tuli sama myöhemmin mieleen :) .. Tosin aikaisemmin jutellut kyseisen boxsaajan kanssa. Kannoin hänet kotiini <3

Kävin toissapäivänä pitkästä aikaa parilla kaverilla kylässä. Ensimmäinen kaveri tuli talosta ulos pihalle ja sano:"katos, RatzQ on bodannu!". Hetken olin leijana ilmassa, kunnes toinen kaveri tuli palauttelemaan takaisin maan pinnalle ja sanoi hieman huvittuneella äänellä:"vittu sä oot lihonnu". Stna :D

^ Itsellekkin tuli sama myöhemmin mieleen :) .. Tosin aikaisemmin jutellut kyseisen boxsaajan kanssa. Kannoin hänet kotiini <3

" Sun vieressä mä näytän ihan pikku pojalle !"
Makunsa kullakin, vaan eipä tarvinnut Pattayalle asti lähteä sitä autenttista kokemusta hakemaan. ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänään ollessani kaupassa joku hieman hintahtava mieshenkilö tuli kysymään minulta, että tiesinkö olisiko jossain päin kauppaa käsipainoja. En valitettavasti osannut auttaa häntä ja jäin miettimään miksi hän kysyi juuri minulta. Tuskinhan hän minua myyjäksi luuli. Tajusin sen johtuvan siitä että olin niin MASSIIVINEN!:rock: ,että tietäisin pakosti jos liikkeessä olisi käsipainoja. Rinta rottingilla lähdin kaupasta ulos, kunnes...
Parkkipaikalla minua lähestyi viehättävän oloinen nuori nainen, joka vierasta murretta puhuen tiedusteli lähimmän mäkin/hesen sijaintia. Tajusin hänen kysyvän sitä minulta siksi koska olin niin valtava LÄSKI! ,että tietäisin varmasti sijainnin.:jahas::jahas::jahas:

Suomen pään pomo (nainen) sanoi Summer Upissa kun siinä chillailtiin ja otin biksuissa aurinkoa, että "oho, en oo ikinä nähnyt naista jolla on noin erottuvat rintalihakset!"

Ruotsin pomo (mies, eikä edes mikään kukkakeppi) samaisessa tapahtumassa sanoi, että minun rinnalla hän tuntee itsensä heikoksi kun kuuli kuka oli raahannut harkot meidän roll-up bannereiden painoksi... Siinä samassa tilanteessa kun näitä harkkoja raahasin, Suomen pomo päivitteli että herran jumala sun noita lihaksia!

Kiva kuulla jotain tuollasta kun tuntuu, ettei oo mitään jälkeä missään siitä että treenaa. :)

eilen mun oikeaa kättä kehuttiin tähän tyyliin:
"ei tuo oo enää tervettä."
"mene lääkäriin."
"anna mä lämmitän itteäni tolla sun kädellä"
"oksettaa"
"tuliko kalaa?"
"hyvää yötä."

''Jätkä on kiristyny jo ihan huomattavasti, älä enää laihduta!!''
''Katopas vaimo kun tuo meidän poika kuihtuu kokonaan pois''

Tollasia kommentteja dieetistä, kai jotain on tehty myös oikein :P

" Pojat ne vaan kasvaa!"

Latest posts