Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
^ Sulla on rima korkeella tai naiset ei vaan tiedä, miten kova panomies olet :D

Toi tunti on just hyvä aika :) .. tai no, alkuun.

Jep. Sanoin kanssa hetki sitten naiselle about ekoilla kerroilla tunnin jälkeen kun ilmotti, että kaikki paikat ihan hellinä ja kuntokin ihan loppu, että tää oli vasta esileikki, kohta aletaan vasta hommiin :)

^ Sulla on rima korkeella tai naiset ei vaan tiedä, miten kova panomies olet :D

Toi tunti on just hyvä aika :) .. tai no, alkuun.

Ei tällä naamalla rima voi olla korkealla :hyvä: Toisaalta ei tällä hetkellä muiden kuin avokin tarvitsekkaan tietää kuinka kova panomies olen :dance:

^Oliko vihreämpää ? ;)

Jep. Sanoin kanssa hetki sitten naiselle about ekoilla kerroilla tunnin jälkeen kun ilmotti, että kaikki paikat ihan hellinä ja kuntokin ihan loppu, että tää oli vasta esileikki, kohta aletaan vasta hommiin :)

Kyllä siinä useampi tunti menee, jos kunnolla alkaa hommiin :D .. miksi jätää lyhyeen mieluista puuhaa. Hiki lentää ja hyvältä tuntuu ! :D

Ekat sanat, mitä ukki tuumas kun ei oltu vuoteen nähty: "oot lihonnu"
Johon faija kommentoi: "eipä sillä Raat0lla yhtään mahaa ole"
Ukki: "Ei nuorella miehellä ne läskit mahaan kerry"

:itku:

Yksi puolituttu naikkonen ihmetteli terassilla: "miten sä oot saanu nuo hauikset molemmille puolille kättä, mulla on vaan täällä toisella puolella ja tää toinen on suora"
Hetken ihmettelyn ja tarkennuksien jälkeen tajusin neidin tarkoittavan ojentajaa :hyvä:

Lukion liikuntatunnilla opettaja käski tehdä 20 yhden käden punnerrusta. Minä reippaana poikana aloin punnertamaan, kun 15. punnerruksen kohdalla opettaja tulee eteeni seisomaan ja sanoo hymy suussa "Leijona, se oli vitsi." Huomasin olevani ainoa, joka oli punnertanut. Jakson jälkeen liikkanumero nousi numerolla . :)

-Teveydenhoitaja: kylläpä sinun verisuonet näkyy hyvin.
-Kaverit: kyllä se maitorahka on joku kielletty aine...
-Kaverit: ei sulla oo muuta elämää kuin sali tee nyt jotakin muutakin...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"eqqu ei enää dokaa niin paljoo ku se vetää sitä horkkaa ja sekoais sit kännissä" :lol2:

[e] Ja tämä ei siis ollut mitenkään läpällä sanottu.

samantapainen tuli tänään töis, jantteri sano yhtäkkiä että jätkä on lihonu. Eipä siinä muuten mitää mutta oon viikos laihtunu 3,7kg

Tuo on aina yhtä motivoivaa, varsinkin jos olet juuri aloittanut sinänsä aiheellisen laihiksen. Ekat pari kolme kiloa lähtee ja vitutus on vielä pahimmillaan, niin perhetuttu: "Aletaanko laihdutuskuurille?"

JESS! Vittu että vitutti :D

Oli puhetta tyttöjen kesäpukeutumisesta niin kaveri (naispuolinen) heittää:"useimmin tyttelit juuri siunlaisten takia näyttävätkin sitä paljasta pintaa."

Tuommosia huomautuksia kelpaaki kuunnella :D. Pari päivää takaperin seisoskelin olohuoneessa ja hörpin iltaproteiinia kun vaimoke istui sohvalla ja tokaisi "vittu susta on tullut lihaksikas". Nojoo, on sitä lihasta ehkä tullut mutta ei vielä lihaksikkaaks voi mitenkään sanoa :D

"Kannattaa pitää otetta kapeammalla tuossa mavessa."
Kiitos tästä, oli todellakin paras huomautus, mitä olen saanut! Kyllä taas nousi rauta paremmin.

Eheh. Yks tuttu tokas ''Jos treenaa käsiä liikaa pituuskasvu loppuu joten kannattaisko lopettaa se salilla käyminen'' :hyper: :wtf:

Suositut

Back
Ylös Bottom