Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl mä sanoisin että toi on kohteliaisuus. Näytät isommalta/lihaksikkaammalta kuin olet
Jos kyseessä olisi joku "out of shape" läski, joka sanoisi että painaa 120kg, niin harvempi siihen sanoisi että "Luulin että painat enemmän".
Mut se riippuu siitä mitä se ite vastas :D Eli jos se näyttää out-of-shape-läskiltä ja vastas, et "painan 90kg", niin siihen voi hyvinkin vastata, että "luulin että painat enemmän!"
Mut se riippuu siitä mitä se ite vastas :D Eli jos se näyttää out-of-shape-läskiltä ja vastas, et "painan 90kg", niin siihen voi hyvinkin vastata, että "luulin että painat enemmän!"
Olin töissä kävelemässä kaupan käytävää pitkin (kaupassa töissä) , kunnes joku hieman vanhempi n.50v rouva tuli käytävällä vastaan ja kysyi " oletko voimamies ? Mä tarvisin säkin multaa. Paljonko nousee penkistä? Mietin hetken ja sanoin " tuhat nousee". Rouva naurahti ja seurasin häntä kassalle jossa hän maksoi multasäkin. Kassalla hän sanoi kasastädille että löysin tällaisen voimamiehen joka penkkaa tuhat ja auttaa minua kantamaan multasäkin autoon. Sitten keskustelu siirtyi vitsikkäästi siihen että minä olisin mennyt hänelle lainaan ( MITÄ VITTUA????) nojoo, kannoin multasäkin ja menin takaisin töihin hyllyttämään kunnes kassatäti tuli pian ohi ja sanoi " ai sä tulit sen rouvan luota jo"
Joku roti nyt :DOlisit lähtenyt "lainaan" .. Rouvan iloksi..