Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ketjua siivottu, nyt pysytään aiheessa. Lihasperuna kirjoittelee jatkossa niille alueille jonne pitääkin.

Kaveri oli hieman olutta ottamassa ja oli sitten syömään menossa jossai vaiheessa iltaa. No yhtäkkiä siihen pölähtää joku sälli kuperkeikkalimpparia nauttineen ja tuumaa, että "Kauheet hauikset, nyt lähetään maanantaina kattoo meikälle salilla hauis-reeni kuntoon" :lol2:
Hieman nauratti :)

Kyl mä sanoisin että toi on kohteliaisuus. Näytät isommalta/lihaksikkaammalta kuin olet :)

Jos kyseessä olisi joku "out of shape" läski, joka sanoisi että painaa 120kg, niin harvempi siihen sanoisi että "Luulin että painat enemmän".

Mut se riippuu siitä mitä se ite vastas :D Eli jos se näyttää out-of-shape-läskiltä ja vastas, et "painan 90kg", niin siihen voi hyvinkin vastata, että "luulin että painat enemmän!" :eek:

Työkaveri kaupassa oli palvelutiskillä tekemessä ruokaa kun näin että uutuutena tiskillä oli myös mansikkarahkaa. Tämän jälkeen sanoin että helvetin hyvän näköistä rahkaa niin se vastas mulle " sunki kannattais syödä tota ku oot tommone vitu naru " .

Olin justiin lähdös salilta, olin tullu suihkusta ja aloin siinä pukemaan, kun yhtäkkiä siinä tulee sellanen vanha mies suoraan mun taakse. Ihmettelin, että kuinka se nyt siihen kun se pukuhuone on aika iso, ja sillä hetkellä se oli melkein tyhjä. Sitten se vaan tokaisi, että "hyvä kun oot lähdös, niin ei tarvi komentaa. Oot nimittäin mun vakiopaikalla." Sitten käännyin, että kuka sielä sanoo ja mitä ja hymyilin ja olin justiin sanomassa jotain, niin se vielä lisäs siihen että "hyvä kun oot lähdös, enhän mä olis saanu sua millään komennettua, kovasti on varmaan treenattu".:hyvä: Oikeasti onki aika kovasti treenattu, mutta ei punttia vielä tarpeeksi kauaa, rasvat on kyllä aikas matalalla ja ne vähät lihakset erottuu tosi hyvin :D

Mut se riippuu siitä mitä se ite vastas :D Eli jos se näyttää out-of-shape-läskiltä ja vastas, et "painan 90kg", niin siihen voi hyvinkin vastata, että "luulin että painat enemmän!" :eek:

No mitä tommoseen voi edes vastata? "mää en luullu"? "luulin itsekkin painavani enemmän"? Jotenkin ei vain tuntunut luontevalta vastata yhtään mitään joten möllötin ilmeellä "mikä hemmetin kommentti tollanen on". En selvästikkään ole riittävän supliikki mies keksimään kyseiseen tilanteeseen kunnon lohkaisua. Tuli kyllä törähdettyä sinun huikealle näkemysellesi asiasta, kiitos tästä =)

Koen suurta tarvetta kertoa arvon foorumilaisille, että en ole läski. Pitäähän minun yrittää pelastaa internet uskottavuuttani. Tunnen itseni aika lihaisaksi perunaksi kun kirjoittelen tänne asian vierestä ja pyydän syvästi anteeksi.

hmm, työkaveri heitti yhtäkkiä paussilla "vuatoki vetää noita prkeleen hemohessejä eikä oo edes treenatun näköinen", join siis proteiiniä ************-putelista :)

Salilla oli jokin hieman aloittelevampi reenailija tekemässä hauberia w-tangolla painoa 12.5kg päissä. Hausliike olikin tällä kaverilla enemmänkin maven tapaista. Olin odottelemassa tangon vapautumista ja toin 5kg kiekot siihen viereen lisäksi. Sitten tämän kaverin täytyi tietysti näyttää nuoremmalleen, että kyllä hänkin jaksaa. :puntti: Laittoi sitten 2,5kg kiekkojen tilalle 5kg levyt ja toistomäärä taisi olla jokin 4kpl, selällä. Tangon liikerata oli olematon ja loppuhuipennuksena hyvä kommentti/huomautus minulle, että "kyllä huomaa kun on viikon ollut mökillä."

Olin töissä kävelemässä kaupan käytävää pitkin (kaupassa töissä) , kunnes joku hieman vanhempi n.50v rouva tuli käytävällä vastaan ja kysyi " oletko voimamies ? Mä tarvisin säkin multaa. Paljonko nousee penkistä? Mietin hetken ja sanoin " tuhat nousee". Rouva naurahti ja seurasin häntä kassalle jossa hän maksoi multasäkin. Kassalla hän sanoi kasastädille että löysin tällaisen voimamiehen joka penkkaa tuhat ja auttaa minua kantamaan multasäkin autoon. Sitten keskustelu siirtyi vitsikkäästi siihen että minä olisin mennyt hänelle lainaan ( MITÄ VITTUA????) nojoo, kannoin multasäkin ja menin takaisin töihin hyllyttämään kunnes kassatäti tuli pian ohi ja sanoi " ai sä tulit sen rouvan luota jo"

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olin töissä kävelemässä kaupan käytävää pitkin (kaupassa töissä) , kunnes joku hieman vanhempi n.50v rouva tuli käytävällä vastaan ja kysyi " oletko voimamies ? Mä tarvisin säkin multaa. Paljonko nousee penkistä? Mietin hetken ja sanoin " tuhat nousee". Rouva naurahti ja seurasin häntä kassalle jossa hän maksoi multasäkin. Kassalla hän sanoi kasastädille että löysin tällaisen voimamiehen joka penkkaa tuhat ja auttaa minua kantamaan multasäkin autoon. Sitten keskustelu siirtyi vitsikkäästi siihen että minä olisin mennyt hänelle lainaan ( MITÄ VITTUA????) nojoo, kannoin multasäkin ja menin takaisin töihin hyllyttämään kunnes kassatäti tuli pian ohi ja sanoi " ai sä tulit sen rouvan luota jo"

Olisit lähtenyt "lainaan" :) .. Rouvan iloksi..

No nyt tuli rehellisin kommentti äipältä! Kattelin parvekkeelta maailman menoa ku kuuluu "Kauhee mitkä lihakset sul on lapsi jaloissa" :D Äippä ei voi huijata.;)

Makailin yhden tytsyn kanssa sängyllä ilman vaatteita ja nostin oikeaa jalkaa ylös venyttääkseni takareittä.

Tyttö: Ei hitto noi sun reidet on ihan älyttömän isot
Minä: Sais kyllä vähän kasvaa vielä
Tyttö: No onks se nyt siistiä kun on yläkroppa on tollanen tikku ja jalat tollaset isot? *naurua* Ei vaan ihan hyvältä sä näytät

Tais vaan mielistellä ton viimesen kommentin kanssa et sais vielä touhuilla lisää :)

Tänään urheilukaupassa myyjä mainitsi, että onhan sinulla tuota massaa kertynyt. (Kokeilin L koon hihatonta ja totesin pieneksi..samoin XL.)
Kai meikäläinen näyttää sitten pieneltä, tarjosi aluksi M kokoa :P

Jäi paita lopulta ostamatta kun latseista oli liian tiukka, ei ollut XXL:ää hyllyssä.

Nämä on näitä harrastuksen miinuspuolia :D

Tulipa mieleen, että tossa vajaa pari vuotta sit menin uimahallilla salitreenin päätteeks saunaan. Sielä istu yksin joku vanhempi mies, ja en ehtiny varmaan 10 sekuntia olla saunassa ku se kysy et "Onko ihan laillisin keinoin hankitut lihakset?" Oli aika pysäyttävä hetki ku en tosiaan odottanu keneltäkään mitään kommenttia, painoa tais olla 85kg ja ku kattelee niiltä ajoilta musta otettuja kuvia niin ei kyllä kauheesti lihaa ollu. Olin mä kyllä dieettiä vetäny, et ne pienet lihakset jollain tavalla erottu... tiedä sit mikä pervo oli, yrittikö vaa iskeä?!?!? No oli niin tai näin niin vastasin että mitään laitonta en oo koskaan syöny, enkä tule syömäänkään. Sen jälkeen se alkoi puhumaan jääkiekosta.... hohhoijaa....

Ja viime viikolla yks salikaveri sano että "alat kyllä oleen aika timmissä kunnossa". :) Hyvä et joku huomaa, ku ite ei enää näe mitään eroa, ku joka päivä kattoo peiliin. Samannäkönen laiha-läski sieltä kattoo takas aina...

Työkaveri joskus sanoi että huomaa että puntil käyny, ja kun lehdes oli uutinen atleettiseks kuvaillusta raiskaajasta ni epäili mua... :S

"Onko suunnitelmissa mennä koska lavalle?"
"Alkaa tulla lommot poskiin"
"Sun leuka näyttää niin vahvalta et toi lauta menee kohta poikki" - Rintatuettua kulmasoutua tehdessä lisälaudalla
"Ei täältä kaupasta löydy yhtään takkii sun kokoselle"

^ Sulla on rima korkeella tai naiset ei vaan tiedä, miten kova panomies olet :D

Toi tunti on just hyvä aika :) .. tai no, alkuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom