Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olinpa tossa taannoin sänkyostoksilla ja meitä palvellut myyjä tokas yhdestä mallista notta "Kyllä toi extra hardi on sulle varmaan liian kova, ellet ala nosteleen puntteja." :jahas: Ja mä kun vielä luulin, että kehitystä peilikuvassa oli tapahtunu. :D No, palauttipahan muori maanpinnalle. :puntti:

Pummi hyökkäs bussipysäkiltä sisälle asti räyhäämään ja lähti sen sileän tien: "Häh! Luuletko vittu olevas joku kovakin jätkä. Mitäh?! Saatana tuu tänne ulkopuolella tappelee niin katotaan onko susta mihinkään. Ei jätkästä jää ku muisto vaan!"

Onks peruna menos syksyllä 7 luokalle? Tuli vaan mieleen et ysillä on varmaan koviksia bodareita jotka lukee pakkista ja turpaan tulee...:puntti:

8. ja huom.sen kyllä,että tuskin minua kovempia on,sellaista nöösiporukkaa löytyy.No,onneksi nautin jollakin tasolla sellaisesta Bud Spencer-tyylistä,jos ymmärrät xD

Viikonloppuna Kalajoella kuultua:
Uuden tuttavuuden suusta: "-Looks, jätkä on aika hyvässä kondiksessa, oikeesti jätkä on ihan vitullinen köntti."
Kaverit jakso kuittailla koko viikon lopun:
"Katos, Ladon ovi tulee"
"Looks, kantaa kaikki helpot olalla teltoille, noille hartioille menee ainakin 4"
"On se vaan helppoa, voi ite vittuilla muille ja juosta Looksin taakse piiloon"
"12kg käsisammutinki jää paksuudessa noille Looksin käsille"
jne..

^Jep, ja ehdottomasti kannattaa vielä keskittyä pelkkään hauikseen, koska se on myös tärkein ja olennaisin turpaanvetolihas sen lisäksi että sillä saa naisia.

Lisäksi kannattaa tehdä 100 toiston sarjoja reidenojennuskoneessa mahdollisimman räjähtävästi koko kropalla nykien, jäljitellen potkua munille.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
'Mä tiedän et sä syöt steroideja, älä valehtele mulle!' Joo kyllähän sitä anadrolia menee sellane purkki päivässä ja painanhan mä sen 200kiloa joka on pelkkää lihasta.. :)

Kolmen kaverin kanssa kebabilla, ite olin siellä vaan seuran vuoksi ja turisin siinä samalla, kun muut söi. Omistaja oli siinä kassalla ja kysy huonolla suomella, että otanko mitään, johon vastasin että ei kiitos. Hetken päästä samainen karvakäsi tulee tiskin takaa pidellen pientä lautasellista, jossa on keko kebabia ja turaus ketsuppia ja kastiketta, ja antaa sen mulle, sekä tekee tuplahaukkari posetuksen. Ite tajusin jonain proteiiniläppänä, mutta kyllä se oli hauska tilanne kavereiden ja mun mielestä.

Kolmen kaverin kanssa kebabilla, ite olin siellä vaan seuran vuoksi ja turisin siinä samalla, kun muut söi. Omistaja oli siinä kassalla ja kysy huonolla suomella, että otanko mitään, johon vastasin että ei kiitos. Hetken päästä samainen karvakäsi tulee tiskin takaa pidellen pientä lautasellista, jossa on keko kebabia ja turaus ketsuppia ja kastiketta, ja antaa sen mulle, sekä tekee tuplahaukkari posetuksen. Ite tajusin jonain proteiiniläppänä, mutta kyllä se oli hauska tilanne kavereiden ja mun mielestä.

Söitkö edes? Oispa meilläkin tollasia kebabin myyjiä :D

Aivan mahtavaa :D :hyvä::hyvä:

Ja tavaroita ja tukkeja nostamallahan voi voimailla ja bodailla oikein hienosti. Eettisestikin vielä.

E: lihasperuna: seuraavassa videossa kanna tukkia olalla hihaton paita päällä :rock:

Your wish is my command,captain o,captain XD

Helppo tapa tässä on palata taas threadin asiaan. Olin tuossa viikko sitten bussipysäkillä venaamassa vuoroa, kun yhtäkkiä takaa tulee pyörällä liikkuva kaveri kopauttamaan olkapäälle.
Minä: "Anteeksi, erehdyitkö henkilöstä?"
Tyyppi:"Joo tota, ei mul muuta, mut etkö haluais ostaa multa vähän proteiinia, kun näytät aika bodatulta"
Minä: "Öhm..tota, en! Mulla on omat proteiinit, eikä mun tartte just nyt ostaa lisää"
Tyyppi: "No ei tarttekaan, mä vaan mietin haluaiskohan sitä kukaan".
Kaveri pyöräili tän jälkeen pois. Kieltämättä aika hämmentävää suoramyyntiä.

Helppo tapa tässä on palata taas threadin asiaan. Olin tuossa viikko sitten bussipysäkillä venaamassa vuoroa, kun yhtäkkiä takaa tulee pyörällä liikkuva kaveri kopauttamaan olkapäälle.
Minä: "Anteeksi, erehdyitkö henkilöstä?"
Tyyppi:"Joo tota, ei mul muuta, mut etkö haluais ostaa multa vähän proteiinia, kun näytät aika bodatulta"
Minä: "Öhm..tota, en! Mulla on omat proteiinit, eikä mun tartte just nyt ostaa lisää"
Tyyppi: "No ei tarttekaan, mä vaan mietin haluaiskohan sitä kukaan".
Kaveri pyöräili tän jälkeen pois. Kieltämättä aika hämmentävää suoramyyntiä.

hahaha :D

Tänään tuli mielenkiintoinen huomautus: "Luulin että painat enemmän" en sitten tiiä pitäiskö toi ottaa hyvällä vai pahalla

Kyl mä sanoisin että toi on kohteliaisuus. Näytät isommalta/lihaksikkaammalta kuin olet :)

Jos kyseessä olisi joku "out of shape" läski, joka sanoisi että painaa 120kg, niin harvempi siihen sanoisi että "Luulin että painat enemmän".

Tänään töissä eräs henkilö sanoi kahvipöydässä: "kannattais sunkin varmaan treenata"... että näin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom