Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Salilla mulle ei kyllä ikinä mitään puhuta, luulen että johtuu että muut treenaajat on minua paljon vanhempia. Tosin olisi joskus kiva saada palautetta ja ohjeistusta jos jokin liike menee metikköön. Treeniä alla nyt karkiasti neljä vuotta eli en ole iso, mitat 186/90 ja 19v.

Joskus kaverit jotain vitsillä kännissä heittävät, muutenkin olen melkein aina ollut se vinkuheinä porukasta (nykyään vähän lihaakin). Pari tuttua joita tullu nähtyä yli vuoden tauon jälkeen on kehunu: "körmy" tai muuta sellaista. Isoveikan kaverit sanoo Jagriksi pitkän takatukan takia.
Pari naispuolista henkilöä tokaissut. Jouluna kummitäti: "voisit jo lopettaa salilla käymisen ettei tule liikaa lihasta" ja kaverin naisystävä, jonka olen tuntenut jo pari vuotta: "En ookkaa ikinä huomannu että oot noin iso :O".
Iskäki joskus kokeilee käsiä ja tuumaa "kyllä tuonne jotain on tullut", vaikka itse omistaakin +40cm tykit.
Kyllä mukavasti nostaa mielialaa, vaikka peilistä joka kerta näytän aina vain pienemmältä ja huonokuntoisemmalta :)

Viimeksi muokattu:
^ainakin kieliopissa on huomauttajalla korjaamisen varaa

Hoh vitun hoijakkaa, täysin ymmärrettävä lause niin mitä siitä pitäisi huomautella? :david:

Treenikaveri kehu tänään ajokoiran näköseksi kun nähtiin parin viikon tauon jälkeen( 10. päivä AKCD dieettiä).
Positiivinen kehu kait sitten ;)

On kuulemma lapsellista olla ketoosilla ja syödä "paljon" kun voisi laihduttaa normaalistikki eli syödä max. 500kcal/päivä. Myös bulkki kuuluu samaan kategoriaan, koska lihasta voi kasvattaa ilman että syö niinkuin hevonen.

Samana iltana sitten näin yhtä naispuoleista kaveriani baarissa ja sanoin sille, että mulla on isommat tissit ku sulla ja alettiin toisiamme puristeleen tisseistä ja vertailemaan niitä. Lopulta se sitten sanoki, että sulla on kyllä isommat ku ne on tommoset bodatut... :D

Tä on kyl hyvä! Täytyy itekki kokeilla tommosta taktiikkaa jos eksyy kylille joskus. Vaik ei mun tissit kyl kauheen isot oo ees mieheks, mut jos tilanne kuitenkin johtaa em. vertailuun niin ehkä mä sitten voin tyytyä "häviöön" :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tää on nyt pakko laittaa tänne, meillä käy töissä sellasia 12-14 -vuotiaita poikia asiakkaana ja siellä on tullut muutama nassikka aika tutuksi. Yksi niistä sitten kertoi että harrastaa jääkiekkoa ja jotenkin juttu meni sitten siihen, että mun työkaveri käski näyttämään pojille mun habaa... Että voi tytötkin urheilla ja muuta.

Sanoin että antaapa nyt olla, mutta sitten painostuksen vuoksi piti näyttää pojille että tytöilläkin voi olla lihaksia. Pojat meinas pudottaa silmänsä päästä ja yksi niistä huusi isoon ääneen: "käytäksä heroiiniä". Tämä tietenkin aiheutti ihan tajuttoman repeämisen minun ja työkavereiden kanssa. Sitten jannu tajuskin mitä sanoi, ja korjas, että siis hormooneja... Mikä aiheutti kyllä vaan lisää naurua. :D

Treenailin voimistelujuttuja puistossa leuanvetotangolla, kun lähistöllä ollut pikkutyttö sanoi minusta toiselle tytölle: "Kuinka toi voi olla noin vahva?".

Valitettavasti saan vain moisia kommentteja itseäni 15—20 vuotta nuoremmilta tytöiltä.

Duunissa.. " Kyllä silloin, kun olin tollasessa mörkö kunnossa..".

Tyttöystävä huomasi kun kattelin noita pakkislaisten treenipätkiä ja tuli sitten siihen hetkeksi kanssa katsomaan. Sit laitoin albertton posevideon:worship: ja heti alko välitön palaute tyttöystävän suunnalta "hahaa luulet varmaan olevas noin lihaksikas""ei sust laiskurista tuu kyl ikinä ton näköstä vaikka kuinka treenaisit" sekä paljon pilkkaavaa naurua:jahas:

Tyttöystävä huomasi kun kattelin noita pakkislaisten treenipätkiä ja tuli sitten siihen hetkeksi kanssa katsomaan. Sit laitoin albertton posevideon:worship: ja heti alko välitön palaute tyttöystävän suunnalta "hahaa luulet varmaan olevas noin lihaksikas""ei sust laiskurista tuu kyl ikinä ton näköstä vaikka kuinka treenaisit" sekä paljon pilkkaavaa naurua:jahas:

Jätä se.

Muija masensi mut eilen niin pahasti että suutuin:
muija:sä oot laihtunu!
Meikä: aha, maha on kasvanu
Muija: Eiku tarkotin kaventunu
:jahas:

Eipä tuossa muuta, mutta kohta vuosi intissä on tehny tehtävänsä ja oon huomannu sen kyllä itekki. :D

-Kaveri solmi kengännauhansa tunnilla ja samalla huomautti " Jumalauta mitkä pohkeet...." , varmaa mietti ääneen vahingossa ku se sit hiljaa käänty pois päin :nolo: sama kaveri sano mulle , että "ois kiva jos ois tommonen haba ja muutenkin noi lihaksikas..." ... kyl sitä vähä muutosta on tullut , mutta ei läheskään riittävästi :puntti:

-Eri kaveri osu hiukan muhu nii törmäsin oveen , katoin sitä sillai -.- ja se sano " No ei se mun syytä ollu!Sul on nii leveet hartiat ettet mahu enää ees ovista.." Sama kaveri sano mulle " perkele eihän sulla oo enää kohta niskaa" :D

-kolmas kaveri tuli kysyy "Saanko kokeilla sun vatsalihaksii?" Sit se löi pari kertaa vatsaa ku jännitin ja sano et " Jäpäl on kunnon sixpäkki!!" joo...sixpäcki...187/84 ja jos sixpäkin kuuluu olla vatsanympärillä niin on mul kai semmonen :hyper: sama kaveri tuli myös sanoo mulle ja eräälle toiselle liikuntatunnilla ( Meillä on sama etunimi) Mitä te ?????:t oikee syötte???Kunnon bodareita saatana¨

-Luokas sattu tapaus ku mult kysyttii penkkiimaximii , nii se olikin sitte 5kg isompi ku erään luokkakaverin , joka on 3 v vanhempi kuin minä , niin joku möläytti siellä " No DaVidumhan syö niitä PROTEIINEJA! " Ja kuulin kun jotkut kyseli " Ai PROTEIINEJA??!??!?!" .... :rock:

tänään oli taas hauskaa turussa, oltii vaimon kanssa kävelemässä (tietenki vitunmoisessa pumpissa ja narutanktoppi/shortsit päällä) pitkin kaupunkia ja hauskuutta aiheutti ihmisten suora osoittelu terasseilta ja kahviloista. :hyper: teinitytöt tönii toisiaan, että hei kato tota! ja sit ku on menty ohi ni hihitetään seläntakana ja kuuluu jotain että hyi mitkä lihakset :wtf: voivoi ku pikkutytöt ei oo nähny lihasta omissa mies/poikaystävissään vaikka suurennuslasilla hakis. hahhah :rolleyes: elikkä ilmeisesti jotain kehitystä on sit saatu aikaseks, vaikka sitä ei itse näe juurikaan... no kannustaa vaan tekemään kahta kovemmin töitä tulevaisuudessa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom