Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oon itse kokenut enemmäki katseita kuin sanoja, esimerkiksi oon huomannut miten moni on tuijottanut miun hauiksia, vaik ei ne todellakaan mitkää isot oo :D Muutama on huomauttanut, et miun selkä ja hartiat ovat kasvaneet.

Tänää pyörällä lähdin salilta ja siinä tien poskessa on sitten penkki missä kaksi pappaa istuskelee. Kerran kun aurinko paistoi ja oli muutenki mukavan lämmin niin kietasin vielä t-paidan hihat ylös, jos vaikka se aurinko vähän tarttuis muhunki. Sitten kun ajan penkin ja pappojen ohi niin toinen tokaisee toiselle: "Tuo tulee varmaan tuolta salilta"
:D Lämmitti mieltä kuulla tollaista kommenttia vaikka oon kyllä sellanen ruipelo, et ei sitä ulospäin kamalasti nää et salil oon käyny :rolleyes:

Äitienpäiväkaffeella.

Täti: Oletko alkanut salilla käymään, kun hartiat on noin levinneet?
Ruis: En tunnusta
Täti: Ihan varmaan olet, et muuten voi tuolta näyttää.
Ruis: Nojoo harrastemielessä, kyllä kai 14kg jossain näkyy
Täti: Oho, siis 14kg kiloa lähtenyt dieetillä?
Ruis: Eikun tullut lisää!

Ensimmäinen kommentti salitouhuista tähän asti, kai sitä piffiä on johonkin tarttunut. :D
Maltillisilla plussilla menty ja hoikka kaveri muutenkin.

Tänään tehdessäni pystypunnerrusta eräs naispuolinen treenari (tosin tuttu sellainen), kahteli hetken verran allekirjoittaneen rämpimistä kunnes tokaisi kesken sarjan teon, "sun pitäisi oikeasti lyhentää noita sun kainalokarvoja" ..

Äiti: Joo tolla "MickyWardilla" on huoneessa kauheet satsit kaikenmaailman palautusjauheita ja proteiinijauheita.
Mummu: Just yks poika tossa kylällä kuoli sellasiin :david:
Minä: Jep jep :D

Ihan tässä tulee äijä olo ku oon nii kova roinaaja :rock:

Emäntä tänään sano, että sä oot kokoajan tiellä :D :D

Itsestä ei kyllä siltä tunnu. Vaikka paino ja tulokset noussut, mutta joka aamu peilistä katsoo pienempi kaveri.

Keskustelu aikanaan nukkumaan mentäessä

Ex: Älä treenaa enää ihan kauheasti, ainakaan yläkroppaa kun se alkaa olla noin leveä.
Minä: No mites jalat?
Ex katsoo jalkoihin: Niitä voit kyllä treenata viel aika kauan

:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oli äsken kaveri käymässä joka ei treenaa painoilla, puhui siinä luurissa toisen samanmoisen kanssa "en oo himassa oon, tässä meidän pienellä ystävällä kylässä".

Eukon kaveri jota en ollut nähnyt pitkään aikaan tuli baaritiskillä muutama viikko takaperin ja otti olasta kiinni ,iski silmää ja totesi että;

"vitsi sulla on hartiat levinny, ootko alkanu bodaa paljonki"

Johon tietenkin vastasin deividinä että

" Vitut olkapäistä, kyykky on paras"

Katto vähän pitkään :arvi:

Kaveriporukan kanssa oltiin lauantaina liikkeellä alkoholin merkeissä, siinä sitten yhelle hyvälle kaverilleni lievästi kuittailin vähän väliä ja sanoinkin lopulta kyseiselle kaverille leikillä sitten,
että jospa vaikka hiljenen ku kohta kuitenkin lyöt mua, niin toinen kaveri alkaa meukkaan, että eihän tuon Lucky Sevenin päälle uskalla käyä, kato nyt nuita sen käsiäki :D

Samana iltana sitten näin yhtä naispuoleista kaveriani baarissa ja sanoin sille, että mulla on isommat tissit ku sulla ja alettiin toisiamme puristeleen tisseistä ja vertailemaan niitä. Lopulta se sitten sanoki, että sulla on kyllä isommat ku ne on tommoset bodatut... :D

Lääkärintarkastuksessa kun katsottiin ryhti ja oltiin selkäpäin
L: Kuinkas kauan oot reenannu
M: alle 2 vuotta
L: Sul on todella levee selkä ja latsit pullottaa, käytätkö jotain?
M: proteiini jauhoa.
L: etkö mitään muuta?
M: no en!

Tänään äiti sano ku hyppisin kalsarit jalassa. Nyt kyllä lopetat ton salilla käynnin ja proteiini jauhojen käytön, sul on jalat ku härällä. Vaikka olenkin vielä ripakinttu (n.70cm) niin huomaa et on vaikea löytää nuorisoliikkeistä farkkuja kun kaikki on tehty "lukiopojille" -.-

Kaveriporukan kanssa oltiin lauantaina liikkeellä alkoholin merkeissä, siinä sitten yhelle hyvälle kaverilleni lievästi kuittailin vähän väliä ja sanoinkin lopulta kyseiselle kaverille leikillä sitten,
että jospa vaikka hiljenen ku kohta kuitenkin lyöt mua, niin toinen kaveri alkaa meukkaan, että eihän tuon Lucky Sevenin päälle uskalla käyä, kato nyt nuita sen käsiäki :D

Samana iltana sitten näin yhtä naispuoleista kaveriani baarissa ja sanoin sille, että mulla on isommat tissit ku sulla ja alettiin toisiamme puristeleen tisseistä ja vertailemaan niitä. Lopulta se sitten sanoki, että sulla on kyllä isommat ku ne on tommoset bodatut... :D

Olisit sanonu myös että sulla on isompi perse kuin hänellä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom