Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Äiti sano tuossa yks päivä kun olin menossa saunaan ja oli vaan bokserit päällä, että vitsi nuo reidet on kasvanu :) oli ihan kiva kuulla, ku omasta mielestä jalat on selvästi muuta kroppaa jäljessä.
Muutaman kerran on käsiäkin kehuttu :) noin 38cm, ei mielestäni kovin iso...

en mä tiedä, mun mielestä se on jotenki loukkaavaa jos joku tulee heittää jotain horkkaläppää.. siis tottakai siitä voi ilostua, ett tulokset näkyy, mut siinä tulee kuitenki tulee sellanen fiilis ett vähätellään sun panostusta koko harrastukseen.. kun kuiteskin tyyliin 95% ihmisistä luulee ett horkalla kasvaa ihan vaan sohvalla makoilemalla.. mutta kuten sanoit, on se tavallaan kohteliaisuus.. mut silti ärsyttävä sellainen..

Horkallahan tosiaan kasvaa sohvalla makoilemalla enemmän kuin natuna reenaava.

Kyllähän se hymyilytti, kun matkalla roger watersin keikalle veljen kaveri tarjos kaljaa ja kun yritin kieltäytyä, tuli vastustamaton tarjous: "Kyllä noihin hauiksiin aina kaljan juo" :D

Äiti sano tuossa yks päivä kun olin menossa saunaan ja oli vaan bokserit päällä, että vitsi nuo reidet on kasvanu :) oli ihan kiva kuulla, ku omasta mielestä jalat on selvästi muuta kroppaa jäljessä.
Muutaman kerran on käsiäkin kehuttu :) noin 38cm, ei mielestäni kovin iso...

Ai että äiti sanoi ja oli kiva kuulla ÄITILTÄ:wtf: Sunnuntai on sitten äitienpäivä by the way.

"Sulla on isompi maha ku mun isillä"

Joo ihan normaalia. Monasti ihmetellään että mikä järki on eka laihuttaa ja sitten alkaa syömällä syömään ittiä lihavaksi.

Pari kaveria on kans ihan tosissaan ihmetelly et "Miks ihmees sä lihotat, ootko ihan idiootti? Eikö kannattais vaan treenata ja syödä vähemmän nii näkyyki ne lihakset!" Jep jep :D Samoilta tyypeiltä oon kuullu myös kommentit "Proteiini on paskaa ja se vaan lihottaa!", "Ei salitreenillä laihdu!" ja "Pitäis saada niitä lihaksia niinku treenaamalla, eikä syömällä" :D

Muita kommentteja oon saanu kuulla paapalta ku se aina jaksaa kysyä et paljoko mä painan. Ja se on sitte ihan sama mitä sanon nii kommentti on aina sama "Voi voi, on kyllä vähä liikaa." :S Ja toinen paapalta kuultu kommentti reisistä "Nehä on ku naisen reidet.... lihavan naisen!" :D Tän kommentin jälkeen lähti nykyinen dieetti käyntiin :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On se aina kiva kuulla kehuja omasta kropasta, oli kehuja sitten äiti tai vaikka naapurin koira :D

Ei koirat osaa puhua...

Noniinniin :D Äidit on kyllä mitä parhaimpia motivaattoreita, kokoajan satelee kommentteja positiivisista muutoksista, ei niinkään negatiivisista. Jo se on hyvä syy pistää parasta äitienpäivänä!

Hah, ai äideiltä positiivisia kommentteja? Mun äiti ja sisko nalkutti ku mulle on tullut kaksoisleuka...

Hah, ai äideiltä positiivisia kommentteja? Mun äiti ja sisko nalkutti ku mulle on tullut kaksoisleuka...
Ei naisena ainakaan saa äitiltä positiivista palautetta. Eka valitetaan, etten liiku tarpeeksi ja sitten valitetaan, että liikun
liikaa, kun käyn salilla ja ryhmäliikunnassa samana päivänä. :rolleyes:

Ei naisena ainakaan saa äitiltä positiivista palautetta. Eka valitetaan, etten liiku tarpeeksi ja sitten valitetaan, että liikun
liikaa, kun käyn salilla ja ryhmäliikunnassa samana päivänä. :rolleyes:

Äidit on ihania!

Täälläpäin äiti valitti et pitää käydä vähemmän salilla ku takki joutuu olee 2 kokoo liian suuri et menee hartioista ja silti kiristää tietyis asennois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom