Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en mä tiedä, mun mielestä se on jotenki loukkaavaa jos joku tulee heittää jotain horkkaläppää.. siis tottakai siitä voi ilostua, ett tulokset näkyy, mut siinä tulee kuitenki tulee sellanen fiilis ett vähätellään sun panostusta koko harrastukseen.. kun kuiteskin tyyliin 95% ihmisistä luulee ett horkalla kasvaa ihan vaan sohvalla makoilemalla.. mutta kuten sanoit, on se tavallaan kohteliaisuus.. mut silti ärsyttävä sellainen..
Äiti sano tuossa yks päivä kun olin menossa saunaan ja oli vaan bokserit päällä, että vitsi nuo reidet on kasvanu oli ihan kiva kuulla, ku omasta mielestä jalat on selvästi muuta kroppaa jäljessä.
Muutaman kerran on käsiäkin kehuttu noin 38cm, ei mielestäni kovin iso...
Joo ihan normaalia. Monasti ihmetellään että mikä järki on eka laihuttaa ja sitten alkaa syömällä syömään ittiä lihavaksi.
Ai että äiti sanoi ja oli kiva kuulla ÄITILTÄ:wtf: Sunnuntai on sitten äitienpäivä by the way.
On se aina kiva kuulla kehuja omasta kropasta, oli kehuja sitten äiti tai vaikka naapurin koira :D
Ei naisena ainakaan saa äitiltä positiivista palautetta. Eka valitetaan, etten liiku tarpeeksi ja sitten valitetaan, että liikunHah, ai äideiltä positiivisia kommentteja? Mun äiti ja sisko nalkutti ku mulle on tullut kaksoisleuka...
Ei naisena ainakaan saa äitiltä positiivista palautetta. Eka valitetaan, etten liiku tarpeeksi ja sitten valitetaan, että liikun
liikaa, kun käyn salilla ja ryhmäliikunnassa samana päivänä.
Olet :thumbs:Oonko mä ainoa joka ei asu kotona ja sauno ilmeisesti äitinsä kanssa?