Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin tänään temppuilemassa leuanvetotangolla puistossa, kun kaksi pikkujätkää käveli ohi.
Pikkukundi1: "Kato, toi mies on aika vahva."
Pikkukundi2: "Ei se oo mies, se on poika."
Ikää on kuitenkin se vajaa 24 vuotta.
Olin tänään temppuilemassa leuanvetotangolla puistossa, kun kaksi pikkujätkää käveli ohi.
Pikkukundi1: "Kato, toi mies on aika vahva."
Pikkukundi2: "Ei se oo mies, se on poika."
Ikää on kuitenkin se vajaa 24 vuotta.
Jonkin tason huomatus tämäkin kun kaveri oli teettänyt täältä http://designskins.fi/ synttärilahjaks mun kännykkään kuosin jossa lukee "KYNIS" :D
häRisu: En todellakaan oo, sehän tossa hauskaa onkin kun saa kyniksen leiman oikeesti olematta sellanen :D
Risu: En todellakaan oo, sehän tossa hauskaa onkin kun saa kyniksen leiman oikeesti olematta sellanen :D Onneks on kuitenkin huumorintajua ja sen verran hieno toi tarra (teräksenharmaa tausta ja teksti).
Nyt menee ohi? Ootko sä nyt iso vai et? Kynishän tarkoittaa kynäniskaa, aka rääpälettä. ;)Risu: En todellakaan oo, sehän tossa hauskaa onkin kun saa kyniksen leiman oikeesti olematta sellanen :D Onneks on kuitenkin huumorintajua ja sen verran hieno toi tarra (teräksenharmaa tausta ja teksti).
Nyt menee ohi? Ootko sä nyt iso vai et? Kynishän tarkoittaa kynäniskaa, aka rääpälettä. ;)
No voi perse! Oon aina luullu että kynäniska tarkottaa nimenomaan ISOA kaveria, jonka epäkkäät on kasvanu korviin asti ja kaula/niska kadonnut kokonaan niin että yläruumis näyttää kynänterältä Ja niin on ilmeisesti luullut tää lahjan antajakin, mutta tulipahan nyt korjattua tää väärinkäsitys :D (mut eiks ollukin hyvä tää epäkässelitys!)
Kaveri viikonloppuna: "Älä selitä. Myönnä nyt, ainakin yhen kuurin oot ottanut!"
Tuntuu myös hienolta olla nyt ihan virallisesti "lihaksikas mies", kun lääkäri niin T-todistukseen kirjoitti !
Se on kyllä tavallaan kohteliaisuus jos joku tosissaan luulee että on käyttänyt horkkaa vaikka olisi natu.
en mä tiedä, mun mielestä se on jotenki loukkaavaa jos joku tulee heittää jotain horkkaläppää.. siis tottakai siitä voi ilostua, ett tulokset näkyy, mut siinä tulee kuitenki tulee sellanen fiilis ett vähätellään sun panostusta koko harrastukseen.. kun kuiteskin tyyliin 95% ihmisistä luulee ett horkalla kasvaa ihan vaan sohvalla makoilemalla.. mutta kuten sanoit, on se tavallaan kohteliaisuus.. mut silti ärsyttävä sellainen..