Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juteltiin kaverin kans ja sanoin sitte että prkl ollu kyykky aika raskasta viime aikoina niin vastauksena tuli "Sä oot vaan niin paska", eikai siinä sitte :)

Olin tänään temppuilemassa leuanvetotangolla puistossa, kun kaksi pikkujätkää käveli ohi.

Pikkukundi1: "Kato, toi mies on aika vahva."
Pikkukundi2: "Ei se oo mies, se on poika."

Ikää on kuitenkin se vajaa 24 vuotta.

No mua luullaan tytöksi, kun on pitkä tukka.. Nyt kalju. Neekerit pelkää ja ei tytöks luulla!

edit.:rolleyes:

Olin tänään temppuilemassa leuanvetotangolla puistossa, kun kaksi pikkujätkää käveli ohi.

Pikkukundi1: "Kato, toi mies on aika vahva."
Pikkukundi2: "Ei se oo mies, se on poika."

Ikää on kuitenkin se vajaa 24 vuotta.

Itsekin olin eilen kikkailemassa paikallisen pururadan "jumppapaikalla", jossa on leuanvetotankoja eri korkeuksilla, dippinojapuut ja vatsapenkki. Jotakin siinä sitten leuanvetotangolla rimpuilin ja tuon jälkeen tein tasajalkapomppuja vatsalaudan päälle (korkeus n. 50 cm) kun siihen sitten tulee mummo 79-v. kävelyltä ihmettelemään ja kyselemään, että mitä harrastan kun tuollai pompin.

Vastaan, että en varsinaisesti harrasta mitään sen kummemmin, tällaista yleistä liikkumista vain ( En siis viitsinyt ruveta tekemään selkoa mistään punttitouhuista, kun oletin vanhuksen ajatelleen, että treenaan pomppuja jotain tiettyä lajia varten). Vastauksen jälkeen tulee mummolta viiden minuutin monologi siitä, miten hienoa on kun on tuollainen nuori kun harrastaa ulkona ja kuinka terveellistä se on ja kuinka se on kamalaa kun ne siellä kuntosaleilla syö ne nuoret pojat ja TYTÖKIN kaikenmaailman mömmöjä kun nostelevat niitä puntteja!

Hienoinen hymykare huulillani toivottelin mummolle vain hyvää vappua ja hyviä päivänjatkoja ja lähdin pyörällä jatkaan matkaani ennenkuin repesin totaaliseen naurunpurskahdukseen.

Sivuhuomautuksena sanottakoon, että ei ollu tämä mummo muuten huonossa kunnossa. Oli omien puheidensa mukaan sauvakävellyt 10 km eikä siinä mitään, mutta ensimmäistä kertaa näin, että 79-vuotias nainen pystyy omin voimin roukkumaan leuanvetotangossa. RESPECT.

Risu: En todellakaan oo, sehän tossa hauskaa onkin kun saa kyniksen leiman oikeesti olematta sellanen :D Onneks on kuitenkin huumorintajua ja sen verran hieno toi tarra (teräksenharmaa tausta ja teksti).

Risu: En todellakaan oo, sehän tossa hauskaa onkin kun saa kyniksen leiman oikeesti olematta sellanen :D Onneks on kuitenkin huumorintajua ja sen verran hieno toi tarra (teräksenharmaa tausta ja teksti).

????????

Nyt menee ohi? Ootko sä nyt iso vai et? Kynishän tarkoittaa kynäniskaa, aka rääpälettä. ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt menee ohi? Ootko sä nyt iso vai et? Kynishän tarkoittaa kynäniskaa, aka rääpälettä. ;)

No voi perse! Oon aina luullu että kynäniska tarkottaa nimenomaan ISOA kaveria, jonka epäkkäät on kasvanu korviin asti ja kaula/niska kadonnut kokonaan niin että yläruumis näyttää kynänterältä :nolo: Ja niin on ilmeisesti luullut tää lahjan antajakin, mutta tulipahan nyt korjattua tää väärinkäsitys :D (mut eiks ollukin hyvä tää epäkässelitys!)

No voi perse! Oon aina luullu että kynäniska tarkottaa nimenomaan ISOA kaveria, jonka epäkkäät on kasvanu korviin asti ja kaula/niska kadonnut kokonaan niin että yläruumis näyttää kynänterältä :nolo: Ja niin on ilmeisesti luullut tää lahjan antajakin, mutta tulipahan nyt korjattua tää väärinkäsitys :D (mut eiks ollukin hyvä tää epäkässelitys!)

Sillon se just näyttää kynänterältä, kun ei hartioita ole ollenkaan :D

Eräs pakkislainen herra sanoi tuossa vappuna nähdessään IRL et: Näytät kyllä paljon paremmalta mitä sun profiilikuvasta vois päätellä :D (mahtanut humala tila olla jo riittävä siinä vaihees :))

Sitä edeltävänä päivänä joku herra kahvilassa tuumas ku kävelin caprit jalassa tiskille: Tuon tytön pohkeista näkee et se harrastaa liikuntaa

Ensimmäinen huomautus tuli itselle eilen. Pohkeita olin treenaamassa laitteessa ja kokeneempi kaveri tuli sitten viereen ja sanoi " En haluais
päteä mutta pohkeet kannattaisi tehdä tällä tavalla tässä laitteessa jne" No päin v***** näköjään olin niitä tehnyt 1kk ajan.Elikkä kiitoksia kaverille ketä antoi vinkin, arvostan :kippis1:.

Kyllä se narsistia hymyilytti kun viime viikonloppuna olin kotipaikkakunnalla pitkästä aikaa pyörähtämässä ja kapakkaan eksyttiin. Tuli illan aikana kolme vanhaa kaveria joita ei ole vuosiin nähnyt, toteamaan että "raamit näemmä kasvanu", "jumalauta jätkä on tikissä" tai "limppus on mun pään kokonen."

Hymyilytti toki mutta peiliin kun katsoo niin sama kynis siellä koittaa lihaksia jännittää. Ja sen jälkeen eukko tulee puristeleen bulkkipelastusrenkaasta :( tämän jälkeen syönkin suklaalevyn suruuni ja kuuntelen Alanis Morisettea.

Kaveri viikonloppuna: "Älä selitä. Myönnä nyt, ainakin yhen kuurin oot ottanut!"

Tuntuu myös hienolta olla nyt ihan virallisesti "lihaksikas mies", kun lääkäri niin T-todistukseen kirjoitti !

Kaveri viikonloppuna: "Älä selitä. Myönnä nyt, ainakin yhen kuurin oot ottanut!"

Tuntuu myös hienolta olla nyt ihan virallisesti "lihaksikas mies", kun lääkäri niin T-todistukseen kirjoitti !

Se on kyllä tavallaan kohteliaisuus jos joku tosissaan luulee että on käyttänyt horkkaa vaikka olisi natu.

Se on kyllä tavallaan kohteliaisuus jos joku tosissaan luulee että on käyttänyt horkkaa vaikka olisi natu.

en mä tiedä, mun mielestä se on jotenki loukkaavaa jos joku tulee heittää jotain horkkaläppää.. siis tottakai siitä voi ilostua, ett tulokset näkyy, mut siinä tulee kuitenki tulee sellanen fiilis ett vähätellään sun panostusta koko harrastukseen.. kun kuiteskin tyyliin 95% ihmisistä luulee ett horkalla kasvaa ihan vaan sohvalla makoilemalla.. mutta kuten sanoit, on se tavallaan kohteliaisuus.. mut silti ärsyttävä sellainen..

Muutamia mitä on tullu kuultua:

-Opiskelijaristeilyllä kahta noin päätä lyhyemmän kaverin kanssa hississä. Molemmat kattoo eka mua ylöspäin ja toinen alkaa juttelee jotain mulle. Toinen kaveri sitten ohjeistaa siinä, että älä ala ärsyttämään sitä tai se hakkaa meijät tähän hissiin molemmat. Wtf O_o.
-Jossain kesäpirskeissä sotkin t-paitani kebabilla ja jouduin vaihtamaan sen sitten. Siinä paitaa vaihtaessa joku kaverin kaveri tokaisee, että tommosen (kropan) mäkin haluan kesäksi.
-Loukkasin olkapääni eräissä bjj treeneissä ja lääkäri tutki sitten siinä sitä ja sanoi, ettei se ainakaan sijoiltaan ole voinut mennä, sillä mut kuulemma pitäis nukuttaa että "noin lihaksikkaan kaverin" olkapää saatais takaisin sijoilleen. Paskapuhetta sanon minä.
-Muutama viikko takaperin fudishöntsäilyissä kaverit suositteli vähentämään salilla käyntiä, että jaksaisin juosta paremmin sen pallon perässä. Ok, tää on ehkä ainoa jossa piilee totuuden siemen sillä aerobista kuntoa kyllä kaipais.
-Kaikista eniten yli menee sitten tää erään naisen kommentti mun reisistä. "Noi sun reidethän on ihan kun punapuut". Ei voinu ku nauraa.

Kai näistä lisämotivaatio saa kaivettua.:david:

en mä tiedä, mun mielestä se on jotenki loukkaavaa jos joku tulee heittää jotain horkkaläppää.. siis tottakai siitä voi ilostua, ett tulokset näkyy, mut siinä tulee kuitenki tulee sellanen fiilis ett vähätellään sun panostusta koko harrastukseen.. kun kuiteskin tyyliin 95% ihmisistä luulee ett horkalla kasvaa ihan vaan sohvalla makoilemalla.. mutta kuten sanoit, on se tavallaan kohteliaisuus.. mut silti ärsyttävä sellainen..

Jep. Mä meinasin lisätä tohon että se voi olla myös tosi ärsyttävää... pääasia että tulokset näkyy :)

Suositut

Back
Ylös Bottom