Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
kaverin suusta kuultua tänään kun kerroin vähähiilihydraattisesti dieetistä ja siitä, etten syö mm. leipää: "kannattais kyllä sitä ruisleipää syödä, saa hirveesti hyvää proteiinia siitä!". Toinen kaveri kertoi vielä siihen päälle että "ja eikä ruisleivässä oo paljon paskaakaan hiilihydraattia"

Tyydyin toteamaan, että olette väärässä. Turha siinä on alkaa väittelemään 2vs1 :D

kaverin suusta kuultua tänään kun kerroin vähähiilihydraattisesti dieetistä ja siitä, etten syö mm. leipää: "kannattais kyllä sitä ruisleipää syödä, saa hirveesti hyvää proteiinia siitä!". Toinen kaveri kertoi vielä siihen päälle että "ja eikä ruisleivässä oo paljon paskaakaan hiilihydraattia"

Tyydyin toteamaan, että olette väärässä. Turha siinä on alkaa väittelemään 2vs1 :D

Sanoin frendille kerran, että otan sillon tällön kaloreita rypsiöljystä. Noh, se siihen, että proteiinia tulee siitä myös :D Voi morjes vaan.

Tänään salilla yks tyyppi sano näin kun tein kyykkyä 130kg:lla

"Minkä kokoset noi mustat (levypainot) on?"
minä:"kakskyt"
"Siinähä on jo iha helvetin kovat painot"
minä:"Joo"

:D

Niin tuttua, tosin tuota kuulee lähinnä faijalta. ''Hei otas tästä vähän avocadoa, paljon hyviä proteiineja''. ^^

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kavereille olin vkl kuskina ja illan päätteeksi heseen.. Siellä yks puolituttu naikkonen ihmetteli, että miksen syö mtn. vastasin, et just tossa autossa söin(rahkaa). Ihmetteli, et mitä eväitä mulla siellä? Siinä aikana koetin selvittää, et miksi ja näin pois päin- varmaan ei aivan perille menny, mut sit tuumasi poikaystävälleen, et alkaisit sinäkin syömään noita ruokia niin kasvaisit. Mahto tulla hepulle mahtava fiilis.. Itellä meinasi pokka pettää siinä vaiheessa :) Siis en kyllä mielestäni edes minkään kokoinen ole..

Kaverin kanssa reenatessa se on yleensä vertauskohde.. Sisko sitten tokaisi, että sähän olet jo isompi kuin X, niin tuumasin että: "Ei näillä lihaksilla.."
Sisko taisi sitte olla rehellinen ja totesi: "Enhän minä lihaksista puhunukkaa.."

Että kiitos vaan!

Eilen taas tossa kaveria kävin ovella jututtaa ja siihen joku sälli parkkeeraa ja nykäsee hihasta.. "Ootko sä joku thaiboxaaja?" Vastaan: "öö.. en ku voimanostaja" "Aha, no ei sit mitää".. Ihmetyttää ihan oikeesti et miten joku voi luulla et tälläsellä sialla nousis ees jalka mihinkään sääripotkua korkeammalle :D

Oltiin tossa istumassa kaverilla ja pelaamassa änäriä, osa siinä kupittikin ja kuumahan siellä meuhkatessa tuli. Nooh, yks kavereista aukas sitten terassin oven että vähän vaihtuu ilma, niin toinen heti syöksymässä sulkemaan ja huutamaan että "PALELEE PERKELE!". Vastasin siihen että, no eihän se nyt vielä voi palella, ehän muakaan, vaikkei mulla kovin kuuma olekkaan. Samantien kuuluu katkera kuittaus " NO EHÄN SE NY SAATANA KO OOT TOMMONEN LIHAVUORI!"

Kunpa vielä joku päivä oisinki...:(

Suositut

Back
Ylös Bottom